Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Tem 2019
Mesajlar
12
Beyler sorunu buldum bodrumda motora fare girmiş ben zin kontak kablosunu yemiş hayvan söktüm sipariş verdim bekliyorum şamsa bak
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Beyler sorunu buldum bodrumda motora fare girmiş ben zin kontak kablosunu yemiş hayvan söktüm sipariş verdim bekliyorum şamsa bak

Nasil bir şans dostum,yakit deposunun altindan girmiş demek ki,

İyiki ana tesisat kablo demetini kemirmemiş.

Etrafta kedi yok mu?

Sok bodruma icabina bakar.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Beyler tekrar selam, eski kullanıcılardan biraz daha bilgiye ihtiyacım var.

Bu motorun vites aralıkları cok düşük, 80 km hızda 6 ya atmam gerekiyor. 50 de giderken 4 'de gidiyorum.

Eski 14 beygirlik motorumda 5. viteste 110 görürken bu motorda 80de 6. viteste olmam sinirimi bozuyor.

Sürekli 7-8 bin devirde kullanıyorum.

Bu vites aralıklarını uzatmak için ne yapmam lazım?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
200'lük motor için gayet normal. Gazı açmaya devam et. Kesiciye 10500rpm'de giriyor alet. Düz yolda 130-140 rahat, yokuş aşağı 157'de kesiciye giriyor. Pulsar için beklentilerin biraz fazla olmuş. Dişli seti ile oynarsan, hanımla giderken baya zorluk çekersin.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
sorun hız değil, sorun vites aralıklarının cok düşük olması.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
İşte düşük değil, o motoru çekmek için optimum yerde. Vitesi daha yukarılarda atmaya başla. En iyi ihtimalle arka dişliyi küçültürsün ama eski çekişini ararsın. Bunun dışında da bir şansın yok maalesef.

Vites arasını uzatmak ---> Son hız arttırmak. ikiside aynı işi yapıyor.
 
Katılım
20 May 2018
Mesajlar
14
Pulsar ns 200 resmi whatsapp grubumuz

https://chat.whatsapp.com/D6hjcvS0rGaI78bYMjJZSX

Pulsarns200 Ekibi Türkiye Resmi Whatsapp Grubumuz Bekleriz...
 
Katılım
13 Nis 2020
Mesajlar
4
Iyi günler arkadaşlar. Makine de uzun zamandır motor arıza lambasindan 1 uzun 7 kısa ve 4 uzun 5 kısa hata kodu veriyor. Gidişinde falan bi problem yok çok şükür. Servisin elinde hata cetveli yokmuş, bilemediler. Diagnostic cihaz bağlamaya 100 tl dediler. Kalsın dedim. Google dan falan da bir şey bulamadım. Ne de olsa can sıkıyor. Ne olduğu hakkında yardım edebileceklere şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Iyi günler arkadaşlar. Makine de uzun zamandır motor arıza lambasindan 1 uzun 7 kısa ve 4 uzun 5 kısa hata kodu veriyor. Gidişinde falan bi problem yok çok şükür. Servisin elinde hata cetveli yokmuş, bilemediler. Diagnostic cihaz bağlamaya 100 tl dediler. Kalsın dedim. Google dan falan da bir şey bulamadım. Ne de olsa can sıkıyor. Ne olduğu hakkında yardım edebileceklere şimdiden teşekkür ederim.

Hocam kodları bilmiyorum ama yetkili bir servis ise nasıl elinde hata cetveli olmaz. Pek mantıklı gelmedi. Büyük ihtimalle cihaza bağlayıp para almak için uğraşıyorlar bence.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Iyi günler arkadaşlar. Makine de uzun zamandır motor arıza lambasindan 1 uzun 7 kısa ve 4 uzun 5 kısa hata kodu veriyor. Gidişinde falan bi problem yok çok şükür. Servisin elinde hata cetveli yokmuş, bilemediler. Diagnostic cihaz bağlamaya 100 tl dediler. Kalsın dedim. Google dan falan da bir şey bulamadım. Ne de olsa can sıkıyor. Ne olduğu hakkında yardım edebileceklere şimdiden teşekkür ederim.

1 uzun 7 kısa oksijen sensörü

4 uzun 5 kısa da oksijen sensörüymüş. Bi baktırın.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
1 uzun 7 kısa oksijen sensörü

4 uzun 5 kısa da oksijen sensörüymüş. Bi baktırın.

peugeot 206'nın oksijen sensörü uyar.
boşa 700 küsur tl para vermeye gerek yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

arka fren için. tavsiye olunur.

orijinal balatadan daha kalitelidir.

rJpfgC.jpg
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
yeni almış olduğum telefon tutacağını dün itibari ile vurarak parcalamış bulunmaktayım.

her ne kadar sağlam gozukse de ayar yapmaya calısırken en ufak bir zorlamada çıt diye çatlaması sonucu sinir krizi geçirdim.

Neyse, link olarak kullandığunuz tutacağı paylaşabilir misiniz.

Aslında biraz scooter tarzı gidon arası canta tarzı telefon tutucu arıyorum ucuz yollu ama onlar hem uygun yok hem ucuz değil.

bu nedenle sağlam ve test ettiğiniz engebeli arazide telefonu fırlatmayacak ve catlamayacak bir öneriniz var ise müteşekkir olurum :)
 
Katılım
13 Nis 2020
Mesajlar
4
Herkese selamlar. fb__ömer'in tavsiyesi üzerine oksijen sensörünü araştırmaya başladım. Forum ve youtube'tan, temizlendiğinde sorunun çözülebileceğini gördüm. Bir gece benzinde bekletip fırça ve bezle temizledikten sonra taktım. Önce (Tahminim içinde kalan benzini algıladı.) motor arıza lambası sürekli yanmaya başladı. 1 saat sonra bi gezelemeye çıkıp geldim (on dakika falan). Motor arıza lambasının sürekli yanması geçti. Ve müjde! 4 uzun 5 kısa da geçti. Malesef 1 uzun 7 kısa duruyor. Tekrar ne yapabileceğim hakkında tavsiyesi olan arkadaşlar varsa alabilirim. Şimdiden yardımcı olabileceklere teşekkür ederim.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Herkese selamlar. fb__ömer'in tavsiyesi üzerine oksijen sensörünü araştırmaya başladım. Forum ve youtube'tan, temizlendiğinde sorunun çözülebileceğini gördüm. Bir gece benzinde bekletip fırça ve bezle temizledikten sonra taktım. Önce (Tahminim içinde kalan benzini algıladı.) motor arıza lambası sürekli yanmaya başladı. 1 saat sonra bi gezelemeye çıkıp geldim (on dakika falan). Motor arıza lambasının sürekli yanması geçti. Ve müjde! 4 uzun 5 kısa da geçti. Malesef 1 uzun 7 kısa duruyor. Tekrar ne yapabileceğim hakkında tavsiyesi olan arkadaşlar varsa alabilirim. Şimdiden yardımcı olabileceklere teşekkür ederim.

Hocam geçmiş olsun. Facebook grubundan alıp ilettim size. İmkanınız varsa düzgün bir oksijen sensörü ile deneyin derim.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Herkese selamlar. fb__ömer'in tavsiyesi üzerine oksijen sensörünü araştırmaya başladım. Forum ve youtube'tan, temizlendiğinde sorunun çözülebileceğini gördüm. Bir gece benzinde bekletip fırça ve bezle temizledikten sonra taktım. Önce (Tahminim içinde kalan benzini algıladı.) motor arıza lambası sürekli yanmaya başladı. 1 saat sonra bi gezelemeye çıkıp geldim (on dakika falan). Motor arıza lambasının sürekli yanması geçti. Ve müjde! 4 uzun 5 kısa da geçti. Malesef 1 uzun 7 kısa duruyor. Tekrar ne yapabileceğim hakkında tavsiyesi olan arkadaşlar varsa alabilirim. Şimdiden yardımcı olabileceklere teşekkür ederim.

Sıkıntın oksijen sensörü temizledin ama düzelme olmadı, Peugeot 206 nın oksijen sensörünü alıp takın ama arızayı sildirmek için servise gidin, isterseniz şuan ki arızayı sildirin biraz gözlem yapın düzelme olmaz ise oksijen sensörü almak zorunda kalacaksınız.

Parça bu.

https://www.otoyedekmarket.com/urun/peugeot-206-oksijen-sensoru-ust-bosch?gclid=EAIaIQobChMIxK6oyd326AIVA6qaCh20dgFyEAQYAiABEgKMDvD_BwE
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
facebook grubunda bir zat, ikinci el çanta demirine 150 tl, çantaya 350 tl istiyor.
n11'de birebir aynı marka ve model çanta demiri 100 tl, çanta 300 tl. hemde kargo dahil.
yorum bölümüne bunu dile getirip linklerini ekleyince, admin tarafından geçici süreliğine yorum yapmam engellendi.
bende içimden her türlü güneş görmemiş küfürleri ettikten sonra bastım gruba engeli. sizle mi uğraşacam?
face gruplarına tvs apache hariç yardım yok size.
 
Katılım
29 May 2013
Mesajlar
19
facebook grubunda bir zat, ikinci el çanta demirine 150 tl, çantaya 350 tl istiyor.
n11'de birebir aynı marka ve model çanta demiri 100 tl, çanta 300 tl. hemde kargo dahil.
yorum bölümüne bunu dile getirip linklerini ekleyince, admin tarafından geçici süreliğine yorum yapmam engellendi.
bende içimden her türlü güneş görmemiş küfürleri ettikten sonra bastım gruba engeli. sizle mi uğraşacam?
face gruplarına tvs apache hariç yardım yok size.

Aslında hazır lafı geçmişken ben de çanta demiri bakıyordum. 3 model var gördüğüm kadarıyla. Bir arkadaş alttan destekli olanını tavsiye etmişti. Ancak alttan destekli olan da iki çeşit var. Bi de resimlerde gözükmüyor... Çanta demirlerinde lastik geçirmek için ip olsun istiyorum. Bu manada tavsiye verebilecek olan var mı?

https://urun.n11.com/koruma-demiri/...-bagaj-canta-demiri-surpriz-hediye-P409960975

https://urun.n11.com/yedek-parca/ba...0-ns-arka-canta-tasima-demiri-yeni-P105773967

Şu ikisi alttan destekli... Bir de şöyle bir set var.. Yan çanta demirleri ile birlikte. Her ne kadar yan çanta takmaya karşı olsam da (çok genişletiyor motoru) lastikle bişeyler bağlamak için güzel olur diye düşünüyorum.

https://www.trendyol.com/bajaj/puls...WlohuG1Ai_haADaVlJXFPUZ3Dv-DhGkEaAgZiEALw_wcB
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Aslında hazır lafı geçmişken ben de çanta demiri bakıyordum. 3 model var gördüğüm kadarıyla. Bir arkadaş alttan destekli olanını tavsiye etmişti. Ancak alttan destekli olan da iki çeşit var. Bi de resimlerde gözükmüyor... Çanta demirlerinde lastik geçirmek için ip olsun istiyorum. Bu manada tavsiye verebilecek olan var mı?

https://urun.n11.com/koruma-demiri/...-bagaj-canta-demiri-surpriz-hediye-P409960975

https://urun.n11.com/yedek-parca/ba...0-ns-arka-canta-tasima-demiri-yeni-P105773967

Şu ikisi alttan destekli... Bir de şöyle bir set var.. Yan çanta demirleri ile birlikte. Her ne kadar yan çanta takmaya karşı olsam da (çok genişletiyor motoru) lastikle bişeyler bağlamak için güzel olur diye düşünüyorum.

https://www.trendyol.com/bajaj/puls...WlohuG1Ai_haADaVlJXFPUZ3Dv-DhGkEaAgZiEALw_wcB

ben bunu aldım.

https://urun.n11.com/koruma-demiri/ybs-bajaj-pulsar-ns-200-arka-bagaj-canta-demiri-surpriz-hediye-P409960975
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Aslında hazır lafı geçmişken ben de çanta demiri bakıyordum. 3 model var gördüğüm kadarıyla. Bir arkadaş alttan destekli olanını tavsiye etmişti. Ancak alttan destekli olan da iki çeşit var. Bi de resimlerde gözükmüyor... Çanta demirlerinde lastik geçirmek için ip olsun istiyorum. Bu manada tavsiye verebilecek olan var mı?

https://urun.n11.com/koruma-demiri/...-bagaj-canta-demiri-surpriz-hediye-P409960975

https://urun.n11.com/yedek-parca/ba...0-ns-arka-canta-tasima-demiri-yeni-P105773967

Şu ikisi alttan destekli... Bir de şöyle bir set var.. Yan çanta demirleri ile birlikte. Her ne kadar yan çanta takmaya karşı olsam da (çok genişletiyor motoru) lastikle bişeyler bağlamak için güzel olur diye düşünüyorum.

https://www.trendyol.com/bajaj/puls...WlohuG1Ai_haADaVlJXFPUZ3Dv-DhGkEaAgZiEALw_wcB

https://urun.n11.com/koruma-demiri/...-bagaj-canta-demiri-surpriz-hediye-P409960975
en kullanışlı olan bu model. bunun bir de arka ayaklığa uzanan versiyonu var, o da kullanışlı. Diğer demirlerde motoru orta sehpaya almak veya yan ayakta döndürmetek veya tek elle arkayı kaldırıp sağa sola atmak istediğinizde tutulmuyor. Aynı şekilde artçı için de tutmak sıkıntı oluyor. Bu modelide tam sepetin önüne gelen yer tam avuç içine oturuyor ve ince ya da köşeli olmadığı için ele batmıyor. Ne demirmiş be amma anlattım :thumleft:

21040880_1414460901936584_8314357722078248960_n.jpg


diğer dediğim bu ama artık satışı yok galiba bulamadım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst