Beyler sorunu buldum bodrumda motora fare girmiş ben zin kontak kablosunu yemiş hayvan söktüm sipariş verdim bekliyorum şamsa bak
https://chat.whatsapp.com/D6hjcvS0rGaI78bYMjJZSX
Pulsarns200 Ekibi Türkiye Resmi Whatsapp Grubumuz Bekleriz...
Iyi günler arkadaşlar. Makine de uzun zamandır motor arıza lambasindan 1 uzun 7 kısa ve 4 uzun 5 kısa hata kodu veriyor. Gidişinde falan bi problem yok çok şükür. Servisin elinde hata cetveli yokmuş, bilemediler. Diagnostic cihaz bağlamaya 100 tl dediler. Kalsın dedim. Google dan falan da bir şey bulamadım. Ne de olsa can sıkıyor. Ne olduğu hakkında yardım edebileceklere şimdiden teşekkür ederim.
Iyi günler arkadaşlar. Makine de uzun zamandır motor arıza lambasindan 1 uzun 7 kısa ve 4 uzun 5 kısa hata kodu veriyor. Gidişinde falan bi problem yok çok şükür. Servisin elinde hata cetveli yokmuş, bilemediler. Diagnostic cihaz bağlamaya 100 tl dediler. Kalsın dedim. Google dan falan da bir şey bulamadım. Ne de olsa can sıkıyor. Ne olduğu hakkında yardım edebileceklere şimdiden teşekkür ederim.
1 uzun 7 kısa oksijen sensörü
4 uzun 5 kısa da oksijen sensörüymüş. Bi baktırın.
Herkese selamlar. fb__ömer'in tavsiyesi üzerine oksijen sensörünü araştırmaya başladım. Forum ve youtube'tan, temizlendiğinde sorunun çözülebileceğini gördüm. Bir gece benzinde bekletip fırça ve bezle temizledikten sonra taktım. Önce (Tahminim içinde kalan benzini algıladı.) motor arıza lambası sürekli yanmaya başladı. 1 saat sonra bi gezelemeye çıkıp geldim (on dakika falan). Motor arıza lambasının sürekli yanması geçti. Ve müjde! 4 uzun 5 kısa da geçti. Malesef 1 uzun 7 kısa duruyor. Tekrar ne yapabileceğim hakkında tavsiyesi olan arkadaşlar varsa alabilirim. Şimdiden yardımcı olabileceklere teşekkür ederim.
Herkese selamlar. fb__ömer'in tavsiyesi üzerine oksijen sensörünü araştırmaya başladım. Forum ve youtube'tan, temizlendiğinde sorunun çözülebileceğini gördüm. Bir gece benzinde bekletip fırça ve bezle temizledikten sonra taktım. Önce (Tahminim içinde kalan benzini algıladı.) motor arıza lambası sürekli yanmaya başladı. 1 saat sonra bi gezelemeye çıkıp geldim (on dakika falan). Motor arıza lambasının sürekli yanması geçti. Ve müjde! 4 uzun 5 kısa da geçti. Malesef 1 uzun 7 kısa duruyor. Tekrar ne yapabileceğim hakkında tavsiyesi olan arkadaşlar varsa alabilirim. Şimdiden yardımcı olabileceklere teşekkür ederim.
facebook grubunda bir zat, ikinci el çanta demirine 150 tl, çantaya 350 tl istiyor.
n11'de birebir aynı marka ve model çanta demiri 100 tl, çanta 300 tl. hemde kargo dahil.
yorum bölümüne bunu dile getirip linklerini ekleyince, admin tarafından geçici süreliğine yorum yapmam engellendi.
bende içimden her türlü güneş görmemiş küfürleri ettikten sonra bastım gruba engeli. sizle mi uğraşacam?
face gruplarına tvs apache hariç yardım yok size.
Aslında hazır lafı geçmişken ben de çanta demiri bakıyordum. 3 model var gördüğüm kadarıyla. Bir arkadaş alttan destekli olanını tavsiye etmişti. Ancak alttan destekli olan da iki çeşit var. Bi de resimlerde gözükmüyor... Çanta demirlerinde lastik geçirmek için ip olsun istiyorum. Bu manada tavsiye verebilecek olan var mı?
https://urun.n11.com/koruma-demiri/...-bagaj-canta-demiri-surpriz-hediye-P409960975
https://urun.n11.com/yedek-parca/ba...0-ns-arka-canta-tasima-demiri-yeni-P105773967
Şu ikisi alttan destekli... Bir de şöyle bir set var.. Yan çanta demirleri ile birlikte. Her ne kadar yan çanta takmaya karşı olsam da (çok genişletiyor motoru) lastikle bişeyler bağlamak için güzel olur diye düşünüyorum.
https://www.trendyol.com/bajaj/puls...WlohuG1Ai_haADaVlJXFPUZ3Dv-DhGkEaAgZiEALw_wcB
Aslında hazır lafı geçmişken ben de çanta demiri bakıyordum. 3 model var gördüğüm kadarıyla. Bir arkadaş alttan destekli olanını tavsiye etmişti. Ancak alttan destekli olan da iki çeşit var. Bi de resimlerde gözükmüyor... Çanta demirlerinde lastik geçirmek için ip olsun istiyorum. Bu manada tavsiye verebilecek olan var mı?
https://urun.n11.com/koruma-demiri/...-bagaj-canta-demiri-surpriz-hediye-P409960975
https://urun.n11.com/yedek-parca/ba...0-ns-arka-canta-tasima-demiri-yeni-P105773967
Şu ikisi alttan destekli... Bir de şöyle bir set var.. Yan çanta demirleri ile birlikte. Her ne kadar yan çanta takmaya karşı olsam da (çok genişletiyor motoru) lastikle bişeyler bağlamak için güzel olur diye düşünüyorum.
https://www.trendyol.com/bajaj/puls...WlohuG1Ai_haADaVlJXFPUZ3Dv-DhGkEaAgZiEALw_wcB