Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Tem 2018
Mesajlar
2
Bende 2016 vardı sıfır almıştım soğuk havalarda ekran resetlemesi vardı birde kompresör yapınca debriyaj sıkıldığında stop ediyordu arada onun haricinde memnundum
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Beyler Selam.

Birkaç sorum olacak. Motosikletin 2015 ve alt modellerinde kronik sorunlar var 2016'da düzeldi deniliyor, bunlar nelerdir?

Bir de bu motor sizce max kaç km'de alınmalı? 35 bin km'de 2016 model bir ns200 alınır mı?

O kronik sorunları(yavaşlarken durmaya yakın debriyajı çekince stop etme, soğuk havalarda ekran resetleme) abs'li versiyonlarında bile düzeltemediler.
abs'li versiyonlarında ek olarak ön fren diski yamulması sorunu da eklendi. Düzelttikleri 2 şeyden biri koltuk sertliğini bi tık yumuşatmaları, diğeri de aküyü yatık pozisyondan dikey pozisyona getirmeleri.
Ancak ekran resetleme olayını satın alacağınız ya da kendisiniz yapabileceğiniz ufak bir aparat ekleyerek çözebiliyorsunuz(önceki sayfalarda detayları var). Ön diskin yamulması konusunda yapılacak bir şey yok, zira değişseniz de yamuluyor, aynı sorun Dominar'larda da var.

İkinci sorunuza gelirsek, motorun km'si tabii önemli ama bence km'den çok nasıl bakıldığı, nasıl kullanıldığı kısacası geçmişi önemli.
Ben 2014 model ns200'ümü 43'bin km'de iken sattım. 27500km'ye kadar her 2500km'de bir yağ+yağ filtresi değişmiştim(ben ara bakımlarda motul5100,servis eni marka kullanıyordu ), her 8 bin km'de hava filtresi, her 12bin km'de ise benzin filtresi değişmiştim(hepsi de zamanından önce yapıldı yani) . 27500 km'den sonra satana kadar yağ+yağ filtresini kitapçığındakine uygun olarak 5000km'de bir değiştim,fren hidroliklerini değiştim,30bin km'de lastik rulmanlarını değiştim vs vs Ve bunların fotolarını çektim, face'e koydum, aldığım sarf malzemelerinin faturalarını sakladım ve bunları motoru alan arkadaşa gösterdim. Fren balataları da bitmek üzereydi, değişime zamanım olmadığı için yeni fren balatalarıyla birlikte motorun bakımını da yapıp, vermiştim.

Geçmişini bilmiyorsanız bin km'deki motor bile riskli canım ülkemde. Tabii fiyat olarak çok uyguna satıyordur, "sorun çıksa da yaptırır sürerim, zarar etmem" düşüncesindesinizdir, o zaman başka.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
O kronik sorunları(yavaşlarken durmaya yakın debriyajı çekince stop etme, soğuk havalarda ekran resetleme) abs'li versiyonlarında bile düzeltemediler.
abs'li versiyonlarında ek olarak ön fren diski yamulması sorunu da eklendi. Düzelttikleri 2 şeyden biri koltuk sertliğini bi tık yumuşatmaları, diğeri de aküyü yatık pozisyondan dikey pozisyona getirmeleri.
Ancak ekran resetleme olayını satın alacağınız ya da kendisiniz yapabileceğiniz ufak bir aparat ekleyerek çözebiliyorsunuz(önceki sayfalarda detayları var). Ön diskin yamulması konusunda yapılacak bir şey yok, zira değişseniz de yamuluyor, aynı sorun Dominar'larda da var.

İkinci sorunuza gelirsek, motorun km'si tabii önemli ama bence km'den çok nasıl bakıldığı, nasıl kullanıldığı kısacası geçmişi önemli.
Ben 2014 model ns200'ümü 43'bin km'de iken sattım. 27500km'ye kadar her 2500km'de bir yağ+yağ filtresi değişmiştim(ben ara bakımlarda motul5100,servis eni marka kullanıyordu ), her 8 bin km'de hava filtresi, her 12bin km'de ise benzin filtresi değişmiştim(hepsi de zamanından önce yapıldı yani) . 27500 km'den sonra satana kadar yağ+yağ filtresini kitapçığındakine uygun olarak 5000km'de bir değiştim,fren hidroliklerini değiştim,30bin km'de lastik rulmanlarını değiştim vs vs Ve bunların fotolarını çektim, face'e koydum, aldığım sarf malzemelerinin faturalarını sakladım ve bunları motoru alan arkadaşa gösterdim. Fren balataları da bitmek üzereydi, değişime zamanım olmadığı için yeni fren balatalarıyla birlikte motorun bakımını da yapıp, vermiştim.

Geçmişini bilmiyorsanız bin km'deki motor bile riskli canım ülkemde. Tabii fiyat olarak çok uyguna satıyordur, "sorun çıksa da yaptırır sürerim, zarar etmem" düşüncesindesinizdir, o zaman başka.



aydınlatıcı bilgi için teşekkürler, bu mantık ile kronik sorun acısından 2015 / 2016 farkını göz ardı ediyorum.

Ne yazık ki motorun gecmişini bilmek imkansız, bir ustaya göstereceğim tanıdık, oldukca iyi anlar kendisi.

Ekstra özenli olarak değil de standart bir kullanıcının standart bakımlarını yaptıgımızı varsaydıgımızda km limiti ne olmalı?

Bir japon 50bin km'de iyi sayılabilir iken ns200 için bunu kaç bin olarak almalıyız
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
84
Selam arkadaşlar pulsar 200ns im 30bin'e geldi, 10bin de anlas tournee takmıştım, değişim için üç seçenek buldum

1 Metzeler Lasertec 100/80-17 52S ve 130/70-17 62S

2 Pirelli Angel City 100/80-17 52S ve 130/70-17 62S

3 Michelin Pilot Street 100/80-17 - 130/70-17

Bir arkadaş pilot street takmıştı fakat pirelli kafada soru işareti kaldı. Adetten lasertec i de 3. olarak ekledim :D. Sizce hangi modeli takayım?
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
32
Buradaki yazılara bakınca pulsarda sorun yumağı bir motor. Bende bajaj discover 125 modeli var. Motorun huyunu suyunu biliyorum pulsar 150 veya 200'lüğe terfi edeyim dedim de elektronik sorunlar olursa hele ki bajajdaki parça yokluğu bilinen birşey uğraşamam.
Servislerden beklentim yok onların kendine hayrı yok, Yetkili parçacı desen bir kere elimde poşetle dükkandan çıkmadım ne sorarsam yok. Yedek parçalar ucuz değil zaten hele pulsarda diğer motorlardan parça uyduramayız gibi gözüküyor.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Arkadaşlar merhaba,motora yeni başlayacağım ve boyum 168. 200 NS ile başlamak istiyorum. İlk çekincem boydan yana sorun yaşar mıyım? İkincisi bazı kronik sorunları olduğunu okudum, gördüm. 2017 model 24 binde bir tane buldum gidip bakıp, iyiyse almak istiyorum. Önerileriniz olursa şuna bak, buna dikkat et diye çok memnun olurum.
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Arkadaşlar merhaba,motora yeni başlayacağım ve boyum 168. 200 NS ile başlamak istiyorum. İlk çekincem boydan yana sorun yaşar mıyım? İkincisi bazı kronik sorunları olduğunu okudum, gördüm. 2017 model 24 binde bir tane buldum gidip bakıp, iyiyse almak istiyorum. Önerileriniz olursa şuna bak, buna dikkat et diye çok memnun olurum.

Evet arkadaşlar, yaşadığım şehirde bir 200 NS bulup denedim ve hiç sorun yaşamadım boyla ilgili. Bursa'da bir tane motor bulmuştum cuma günü gittim, motoru satın aldım ve sürerek yaşadığım şehre geldim.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Bende motoru satıyorum adam ile anlastık, alacaıgm paranın üstüne para ekleyip ns200 alacagım hayırlısıyla, alacagım motoru da buldum gibi, satıcı ile anlastık gibi.

Bakalım artçı ile nasıl olacak :queen:
 
Katılım
24 Eyl 2019
Mesajlar
57
Arkadaşlar ns200 için en güvenilir ve kaliteli lastik hangisidir? Sizin kullandığınız veya önerebileceğiniz lastik markası nedir acaba?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Arkadaşlar ns200 için en güvenilir ve kaliteli lastik hangisidir? Sizin kullandığınız veya önerebileceğiniz lastik markası nedir acaba?

Michelin pilot street. Ben bir takım bitirip, başka takım almıştım. Lastik ve ekipman f/p ürünü aranmaması taraftarıyım. 1kaza yaptığın zaman zaten o parayı misli ile senden çıkartıyor. Güvenlik önceliktir.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Sizce bu motoru max kac km de almam lazım?

Örnek veriyorum 40bin km yüksek midir 2016 modeli için? İyi bakılmış olarak düşünür isek
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Sizce bu motoru max kac km de almam lazım?

Örnek veriyorum 40bin km yüksek midir 2016 modeli için? İyi bakılmış olarak düşünür isek

Al artik şu pulsari aga..

Bak sen motor alana kadar yine zam gelecek..

Sezon girdimi fiyatlar yukseliyor..

Cebindeki 12 bin tl o zaman 10bin tl olacak..

Bakimsiz,kullanicisi gebeş birinden 20binde motor alacagina

Bakimli 40 binde bilinçli adamdan al daha iyi
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Al artik şu pulsari aga..

Bak sen motor alana kadar yine zam gelecek..

Sezon girdimi fiyatlar yukseliyor..

Cebindeki 12 bin tl o zaman 10bin tl olacak..

Bakimsiz,kullanicisi gebeş birinden 20binde motor alacagina

Bakimli 40 binde bilinçli adamdan al daha iyi

alıyom zaten, farkındaysanız öneri istemiyorum artık , konu net :queen:

Aynı fiyata full + full aksesuarlı 40bin km ile aksesuarsız 30bin km motor var , pazartesi 2si ile de görüşeceğim, saglam cıkanı alacagım zaten :queen:

motoru alayım görgüsüzler gibi konu acacagım merak etmeyın





pazartesi itibari ile 197 cc altı kullanan insanlarla muhattap olmayacagım :queen:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Vaay cc iniz kadar konuşun diyon hemii

Ulen bende diyordum,gold wing kullananlar neden kimseyle muhattap olmuyor.

Belli oldu.

Borumu 1800cc

Alirsan abs li olani alda salihi dellendirme..

Kara duzen alirsan,

Adam 20 uyelikle dalip linç eder açtigin konuyu..

Yorum manyağina dönersin
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
hahah :D

ne bilem cc nedeniyle hep ezdiler beni forumda, bende bi deneyim dedim :thumleft:

salih sever beni, abssiz olmamı tercih eder. kazadan kurtulma şansım azalsın :queen:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
hahah :D

ne bilem cc nedeniyle hep ezdiler beni forumda, bende bi deneyim dedim :thumleft:

salih sever beni, abssiz olmamı tercih eder. kazadan kurtulma şansım azalsın :queen:

Salih o kadar gaddar olsa,

Elindeki tum uyelikleri,tek bir davada heder etmez..

Abs davasi..

Adam buyuk resmi gormuş..

İyidir salih zarari yok..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst