Merhaba Sevgili Motosiklet Sever Dostlar.. Youtube Kanalıma Tüm Arkadaşlarımı Davet Ediyorum.. Saygılar.. https://www.youtube.com/watch?v=KKdAdGIWJ-0&t=339s
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------
Merhaba Motosiklet Sever Dostlar.. Youtube Kanalıma Abone olmayı unutmayın..
https://www.youtube.com/watch?v=420YeWsYygo&t=7s
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------
Youtube Kanalımada Bajaj Pulsar NS200 ile ilgili Videoları bulabilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=qyae2XnEQ8Q&t=189s
Usta eline sağlik,
Bir defadan birşey olmaz ama,boş depoyla dolaşma,pompayi bozarsin.(sistem kendini yakit ile soğutuyor)
Hint forumlarinda,karburatorlu ns200 yani ns200 BS3 versiyonu.
1 litre ile 45-46km gidiyor,
İşin ilginci ise,karburatorun enjeksiyondan az yakmasi sanirim pulsara özgü.
Videodaki pulsar 2013 model karburatorlu
https://youtu.be/e0dfas6uVac
Son düzenleme: