Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Merhaba Sevgili Motosiklet Sever Dostlar.. Youtube Kanalıma Tüm Arkadaşlarımı Davet Ediyorum.. Saygılar.. https://www.youtube.com/watch?v=KKdAdGIWJ-0&t=339s

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------

Merhaba Motosiklet Sever Dostlar.. Youtube Kanalıma Abone olmayı unutmayın..

https://www.youtube.com/watch?v=420YeWsYygo&t=7s

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:54 ----------

Youtube Kanalımada Bajaj Pulsar NS200 ile ilgili Videoları bulabilirsiniz.

https://www.youtube.com/watch?v=qyae2XnEQ8Q&t=189s

Usta eline sağlik,

Bir defadan birşey olmaz ama,boş depoyla dolaşma,pompayi bozarsin.(sistem kendini yakit ile soğutuyor)

Hint forumlarinda,karburatorlu ns200 yani ns200 BS3 versiyonu.

1 litre ile 45-46km gidiyor,

İşin ilginci ise,karburatorun enjeksiyondan az yakmasi sanirim pulsara özgü.

Videodaki pulsar 2013 model karburatorlu

https://youtu.be/e0dfas6uVac
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bursa korupark ta bir adet pulsar anahtarı bulunmuştur olurda sahibi burda ise irtibata geçerse gerekli bilgi verilecektir.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Arkadaşlar. Plaka demirini kırdığım için direk sinyalleri falan söküp takana kadar kenara attım. Ama şöyle bir sorun oldu. Kısa farım yanmıyor. Her şey çalışıyor uzun far, ön sağ sol sinyal. Zart zurt her şey çalışıyor. Kısa farım çalışmıyor. Sizce neden olmuş olabilir? Artçı selesinin altında falan sigortası var mı?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar. Plaka demirini kırdığım için direk sinyalleri falan söküp takana kadar kenara attım. Ama şöyle bir sorun oldu. Kısa farım yanmıyor. Her şey çalışıyor uzun far, ön sağ sol sinyal. Zart zurt her şey çalışıyor. Kısa farım çalışmıyor. Sizce neden olmuş olabilir? Artçı selesinin altında falan sigortası var mı?

Uzunlar yanıyor kısa yanmıyorsa paylaşmıştır değiştirin düzelir, elektrik var diyorsunuz.
 
Katılım
25 Nis 2008
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar, son aylarda pulsar alan arkadaşlarımız sigorta ücretlerini paylaşabilir mi?
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Selamunaleyküm dostlar. Bir arkadaşımızın pulsar 200 ns motosiklet i çalındı. İki ay sonra buldu polis. Motor aksamında sıkıntı yok lakin bazı elektronik aksamlarda sorunlar var. Mesela gösterge hiç çalışmıyor, farlar yanmıyor. Gidondaki mavi ışıklarda yanmıyordu. Sele altı sigorta lardan biri yanmış. Değiştirdim lakin sadece gidon ışıkları geldi. Far ve gösterge halen yok. Bunun da ayrı bir sigortası varmı. Düzkontak yapmışlar motora,far aksamındaki çoğu kabloyu kesmişler siyah soket yok ve onları bantlayarak birleştirmişler. Kablo bağlantı şeması varsa bilen atabilirmi. Yada konu hakkında yardımcı olabilecek varmı.
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Merhaba, motorum 2017 12000 km'de. Motosikleti hareket ettirdiğimde arka taraftan ara ara bir gıcırtı sesi geliyor. Kapı gıcırtısı gibi. Baya kontrol ettim ama sebebini çözemedim olduğu yerde oturayım kalkayım zıplayım ses yok ama çok ilerlettiğimde boşta vitesde vs. gıcırtı başlıyor. Öyle sürekli değil ama düşük hızda boşa alınca sesi duyuyorum. Sebebi ne olabilir. Zincirim çok az gevşek sayılır o mu yapıyor acaba bu haftasonu gerip bakacağım. Başına gelen var mı? Arka Amartisör sıvısını da kontrol ettim tam.
Başına gelen varsa fikirlerini bekliyorum. Gidişinde duruşunda bir sorun yok bu arada.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Selamunaleyküm dostlar. Bir arkadaşımızın pulsar 200 ns motosiklet i çalındı. İki ay sonra buldu polis. Motor aksamında sıkıntı yok lakin bazı elektronik aksamlarda sorunlar var. Mesela gösterge hiç çalışmıyor, farlar yanmıyor. Gidondaki mavi ışıklarda yanmıyordu. Sele altı sigorta lardan biri yanmış. Değiştirdim lakin sadece gidon ışıkları geldi. Far ve gösterge halen yok. Bunun da ayrı bir sigortası varmı. Düzkontak yapmışlar motora,far aksamındaki çoğu kabloyu kesmişler siyah soket yok ve onları bantlayarak birleştirmişler. Kablo bağlantı şeması varsa bilen atabilirmi. Yada konu hakkında yardımcı olabilecek varmı.

kablo renklerini takip ederek ekleme şeklinde birleştirmeyi deneyin, ana sigorta atık olsa hiç elektrik gelmez, sigortayı kontrol ettim demişsiniz hepsini kontrol edin ve büyük ihtimal kablolar kesilmeden dolayı elektrik gelmiyordur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------

Merhaba, motorum 2017 12000 km'de. Motosikleti hareket ettirdiğimde arka taraftan ara ara bir gıcırtı sesi geliyor. Kapı gıcırtısı gibi. Baya kontrol ettim ama sebebini çözemedim olduğu yerde oturayım kalkayım zıplayım ses yok ama çok ilerlettiğimde boşta vitesde vs. gıcırtı başlıyor. Öyle sürekli değil ama düşük hızda boşa alınca sesi duyuyorum. Sebebi ne olabilir. Zincirim çok az gevşek sayılır o mu yapıyor acaba bu haftasonu gerip bakacağım. Başına gelen var mı? Arka Amartisör sıvısını da kontrol ettim tam.
Başına gelen varsa fikirlerini bekliyorum. Gidişinde duruşunda bir sorun yok bu arada.

amortisör gıcırdıyor olabilir mi diyeceğim oturup iniyorsunuz ses yok demişsiniz, vida somun kontrolü yapın arka kısımların, sele altı yan grenaj plastiğinin orta kısmında delikli pencere var onu da kontrol edin.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Merhaba, motorum 2017 12000 km'de. Motosikleti hareket ettirdiğimde arka taraftan ara ara bir gıcırtı sesi geliyor. Kapı gıcırtısı gibi. Baya kontrol ettim ama sebebini çözemedim olduğu yerde oturayım kalkayım zıplayım ses yok ama çok ilerlettiğimde boşta vitesde vs. gıcırtı başlıyor. Öyle sürekli değil ama düşük hızda boşa alınca sesi duyuyorum. Sebebi ne olabilir. Zincirim çok az gevşek sayılır o mu yapıyor acaba bu haftasonu gerip bakacağım. Başına gelen var mı? Arka Amartisör sıvısını da kontrol ettim tam.
Başına gelen varsa fikirlerini bekliyorum. Gidişinde duruşunda bir sorun yok bu arada.

Arka disk balataya surtuyor olabilir.
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
kdiner hocam,
Dediğiniz kontrolleri yaptım ama sorunu tespit edemedim valla.
Levend84 hocam,
Demin 20 km bi sürüş yaptım hiç arkafren kullanmadım ve indiğimde de disk buz gibiydi. Ama hala ilk şüphem arka frende ikinci olarak arka teker rulmanlari gıcırtı tarzı bi ses yapıyor olabilir mi ? Ama boşa alip orta ayakta teker çevirince ses gelmiyor. Bu yuzden rulman suphem azaldi. Üstüne oturup oldugum yerde amartisore agirligimi verip indirip kaldirdigimda da ses yok. Ama orta ayaktan indirip bosta ittiğimde ya da ustune oturup normal surdugumde ses geliyor. Gerçekten çok ilginç hala çözemedim.arka salincak kısmıni wd40 banyosu yaptırdım. Yarın bidaha bakalım olacak mı.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
kdiner hocam,
Dediğiniz kontrolleri yaptım ama sorunu tespit edemedim valla.
Levend84 hocam,
Demin 20 km bi sürüş yaptım hiç arkafren kullanmadım ve indiğimde de disk buz gibiydi. Ama hala ilk şüphem arka frende ikinci olarak arka teker rulmanlari gıcırtı tarzı bi ses yapıyor olabilir mi ? Ama boşa alip orta ayakta teker çevirince ses gelmiyor. Bu yuzden rulman suphem azaldi. Üstüne oturup oldugum yerde amartisore agirligimi verip indirip kaldirdigimda da ses yok. Ama orta ayaktan indirip bosta ittiğimde ya da ustune oturup normal surdugumde ses geliyor. Gerçekten çok ilginç hala çözemedim.arka salincak kısmıni wd40 banyosu yaptırdım. Yarın bidaha bakalım olacak mı.

Arka teker mil gobegine sivi sprey gres sık biraz,

Olmadi,

Orta sehpaya al
Mili sök çikar
Elinle milin dış yuzeyine katı gres sür,rulman masurasina ve burçlara`da sur
Mili tekrar tak.

10dk ni almaz bu işlem
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
kdiner hocam,
Dediğiniz kontrolleri yaptım ama sorunu tespit edemedim valla.
Levend84 hocam,
Demin 20 km bi sürüş yaptım hiç arkafren kullanmadım ve indiğimde de disk buz gibiydi. Ama hala ilk şüphem arka frende ikinci olarak arka teker rulmanlari gıcırtı tarzı bi ses yapıyor olabilir mi ? Ama boşa alip orta ayakta teker çevirince ses gelmiyor. Bu yuzden rulman suphem azaldi. Üstüne oturup oldugum yerde amartisore agirligimi verip indirip kaldirdigimda da ses yok. Ama orta ayaktan indirip bosta ittiğimde ya da ustune oturup normal surdugumde ses geliyor. Gerçekten çok ilginç hala çözemedim.arka salincak kısmıni wd40 banyosu yaptırdım. Yarın bidaha bakalım olacak mı.
Arka stop üzeri grenaj ses yapıyor olabilir mi veya arka çanta varmı motor da. Orta sehpaya al tekeri karşılıklı iki elinle tut sağa sola kastırmaya çalış bak göbek te boşluk var mı belki koruyucu toz contası varya göbekte oda yırtılma yaptı ise oda ses yapıyor olabilir dicem çevirince yokmdiyorsun yükte yapıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
kdiner hocam,
Dediğiniz kontrolleri yaptım ama sorunu tespit edemedim valla.
Levend84 hocam,
Demin 20 km bi sürüş yaptım hiç arkafren kullanmadım ve indiğimde de disk buz gibiydi. Ama hala ilk şüphem arka frende ikinci olarak arka teker rulmanlari gıcırtı tarzı bi ses yapıyor olabilir mi ? Ama boşa alip orta ayakta teker çevirince ses gelmiyor. Bu yuzden rulman suphem azaldi. Üstüne oturup oldugum yerde amartisore agirligimi verip indirip kaldirdigimda da ses yok. Ama orta ayaktan indirip bosta ittiğimde ya da ustune oturup normal surdugumde ses geliyor. Gerçekten çok ilginç hala çözemedim.arka salincak kısmıni wd40 banyosu yaptırdım. Yarın bidaha bakalım olacak mı.

dostum sök arka tekeri, rulmanlara balata spresi sıkıp hemen elinle çevirmeye çalış. takılma gıcırtı boşluk vs var ise rulmanlar değişecek. çok zor değil kontrol etmesi.

teker çıkmış iken salıncağa da bak gıcırtı var mı? varsa ya normal gres ya da sıvı gres sık. ama wd40 sıkma.
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Arkadaşlar önerileriniz için teşekkür ederim bu ara yoğunluktan fırsat bulamadım ilk fırsatta deneyip sonuçları yazacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

Arka stop üzeri grenaj ses yapıyor olabilir mi veya arka çanta varmı motor da. Orta sehpaya al tekeri karşılıklı iki elinle tut sağa sola kastırmaya çalış bak göbek te boşluk var mı belki koruyucu toz contası varya göbekte oda yırtılma yaptı ise oda ses yapıyor olabilir dicem çevirince yokmdiyorsun yükte yapıyor.

Arka çanta var hatta yeni taktim sayılır ama gıcırtı gibi olunca çok ona bağlamadim genelde de boş oluyor çanta zaten ama gene bi söküp deneyim.
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
720
Merhaba arkadaşlar.
Ledli elcik koruma almıştım, montaj yaptım bir süredir kullanıyorum ama Ledlerin montajını yapmamıştım.
Fakat şimdi montaj yapmak istiyorum bağlantıyı nerden yapmalıyım? Motorun elektrik aksamını etkilemeyecek bir bağlantı noktası var mıdır?
Önerilerinizi alabilir miyim?
 
Katılım
7 May 2012
Mesajlar
17
selamlar geçenlerde pulsarın fren balatalarını kontrol etmek istedim söküp taktım ve bu işlemden sonra diskte ısınma ve balata kokusu farkediyorum ve elimle tekeri cevirdiğimde balata sürtüyor gibi bir ses duyuyorum. frenleme vs performans eskisi gibi ancak bu ısınma ve kokuyla ilgili bir fikri olan olup paylaşırsanız çok sevinirim
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
aynen valla ikinci el fiyatları baya düşecektir bu nedenle, su an gözlemlemekteyim uygun buldugumda alacağım inşallah
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Beyler Selam.

Birkaç sorum olacak. Motosikletin 2015 ve alt modellerinde kronik sorunlar var 2016'da düzeldi deniliyor, bunlar nelerdir?

Bir de bu motor sizce max kaç km'de alınmalı? 35 bin km'de 2016 model bir ns200 alınır mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst