Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hayirli günler 3 gün önce antifirizi degistirdim sonra kapağıni kapattim.havasini almadim yani. Ertesi gun yolda hararet isigini yakti.gaz yememeye basladi. Kapattim.(fan vs acmadi) ikaz isiği 3 uzun 2 kisa yandi...
Suyunu tamamladım havasını aldım fan sigortasını değiştirdim(2 senedir fan açmayan motor fan açtı).Suan gayet iyi çok şükür.Aklıma takılan hararet ışığu yakıp gaz yememe ve 3 uzun 2 kisa arıza ışığı?
Kimi koruma diyor kimi yok öyle bişi conta yakmıştır sorum bu....
not:Kemal Dinere yardımları için çok teşekkürler...

Soğutma sistemin düzgün çalışmadığı için motor kendini korumaya alıyor, tekrar sigortanı kontrol et atmış ise fan değişmesi gerekebilir, dediğin şekil bir arıza kodu yok tekrar kontrol et.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Hayirli günler 3 gün önce antifirizi degistirdim sonra kapağıni kapattim.havasini almadim yani. Ertesi gun yolda hararet isigini yakti.gaz yememeye basladi. Kapattim.(fan vs acmadi) ikaz isiği 3 uzun 2 kisa yandi...
Suyunu tamamladım havasını aldım fan sigortasını değiştirdim(2 senedir fan açmayan motor fan açtı).Suan gayet iyi çok şükür.Aklıma takılan hararet ışığu yakıp gaz yememe ve 3 uzun 2 kisa arıza ışığı?
Kimi koruma diyor kimi yok öyle bişi conta yakmıştır sorum bu....
not:Kemal Dinere yardımları için çok teşekkürler...
Bende aynı şeyle uğraştım. Sigorta atıksa yapıyor. Hararet lambasını yakıyor onunla beraber motor ikaz lambasını yakıyor bu aradada gaz yemiyor. Benim hem sigorta atıkmış hemde müşür arızalıymış. Her ikisinide değiştirdim geçti. İyi seninkide faal olmuş. Geçmiş olsun☺️
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2018
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende aynı şeyle uğraştım. Sigorta atıksa yapıyor. Hararet lambasını yakıyor onunla beraber motor ikaz lambasını yakıyor bu aradada gaz yemiyor. Benim hem sigorta atıkmış hemde müşür arızalıymış. Her ikisinide değiştirdim geçti. İyi seninkide faal olmuş. Geçmiş olsun☺️

eyw hocam acemilik antifirz değiştirelim dedik.yedek depoya koyup geçmişim :D
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
Arkadaşlar merhaba. Bir sorun olacaktı. Sorunum şöyle, 2017 model 14 küsür binde 200 ns absli model sahibiyim. Araç ön frende titreme yapıyor. Abs sorunsuz çalışıyor. Jantta herhangi bir balans vb yok. Zaten fren harici olmuyor bu sıkıntı. Sanırım diskte eğiklik var. Yedekparça sitesinde euro 4 olan kısıma baktığımda disk yok fakat euro 3 modellerin fren diskleri var. Tabi bunlar abssiz. Parça açıklamasında da abs li ya da abssiz vb yazmıyor. Abssiz versiyonun fren diski bunlara uyar mı? Abs okuyucu kısım sanırım aynı bağlantı yerine bağlı. Daha önce bu sorunu yaşayan var mı? Teşekkür ederim.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
işçilik dahil 440 tl ön disk değişim. art balata 50 tl falan. bi 500 lük oldun. geçmiş olsun.:wiinkk:
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
Hocam o konuda problem yok. Abssiz versiyonun disk uyuyor mu? Sipariş vereceğim ona göre kendim değiştiririm. Buralarda servis vb hakgetire. Bir iki servisi aradım bilmiyorlar malesef..
Absli versiyonun disk yok nette.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hocam o konuda problem yok. Abssiz versiyonun disk uyuyor mu? Sipariş vereceğim ona göre kendim değiştiririm. Buralarda servis vb hakgetire. Bir iki servisi aradım bilmiyorlar malesef..
Absli versiyonun disk yok nette.

Büyük ihtimal uymuyor olması lazım.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Hocam o konuda problem yok. Abssiz versiyonun disk uyuyor mu? Sipariş vereceğim ona göre kendim değiştiririm. Buralarda servis vb hakgetire. Bir iki servisi aradım bilmiyorlar malesef..
Absli versiyonun disk yok nette.

https://www.ekuralkan.com/YedekParca/Bajaj

şase/tekerlek grubuna bakarsanız "fren diski ön" olarak 23 ve 40 numarada 2 ayrı ürün var. Pahalı olan euro4 olan büyük ihtimalle. Müşteri hizmetlerinden teyit alarak sipariş verebilirsiniz.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Eski model ile yeni model arasında boy farkı var, eski model 28cm yeni model 29 ile 30cm arasında, 1 2cm lik fark var arasında.
 
Katılım
31 Ağu 2017
Mesajlar
387
İşlem aynı ama koyulan miktar farklı, dominar tek amortisör 420ml yağ alıyor, Pulsar amortisör başına 275ml veya 285ml yağ koyuluyor her iki oranda sıkıntı olmaz, en iyi oran amortisörden çıkan yağı üzerinde değer yazan bir kaba koysun aşağı yukarı oran belli olur, bu linkten amortisör sökme takma işlemi yapabilir.

https://youtu.be/5_HZw2v0u9M


Hocam ellerine sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş, peki bu amortisör yağı neden değiştirilir? Ne zaman değiştirilir?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hocam ellerine sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş, peki bu amortisör yağı neden değiştirilir? Ne zaman değiştirilir?

14 model pulsarınkini 20000km de sanırsam ya 1,5 sene yada 2 sene olmuştu değiştirmiştim, kullanma kılavuzunda yazıyor mu bilmiyorum ama çok zor değil 2 yılda bir değiştirilmesinde fayda görüyorum bunlar fren hidrolikleri de dahil, nasıl ki ilk sıfır iken nasıl ise değişince de öyle temiz oluyor. Ön hidroliği değişmiştik arka balata değişeceği için arka hidroliği değişmedik yakında onu da halledeceğiz.
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
12
Selamlar
Bazı sağlık sebeblerinden dolayı büyük hacimli motorumu satıp 2016 model 16.000 Km de Ns 200 aldım

bir kaç sorum olucak

1-ilk öncelikle beni fazla incitmicek servis öneriniz neresi ( istanbul çamlıcadayım dükkanım topkapıda anadolu avrupa fark etmez )

2-bir kaç kez vites ufaltırken motor seyir halinde istop etti.ufak bir araştırma yaptım sanırım bu olay varmış ama nasıl düzeldiğini bulamadım

3-5.veya 4. vitesde rampa çıkarken devirliyim yaklaşık 90-100 km hızla motor bayılır gibi yavaşlıyor ( motor bayılmıyor sanki o esnada motor benzini bitmiş gibi 3-4 bin devir aşağı düşüyor..vites ufaltsamda fark etmiyor gaz yemiyor....meğil biter bitmez tekrar gaz açmış gibi hızlanıyor..)

4-Alırken fazla konuşmadım satıcı ile sanırım bunda yedek benzin musluğu yok baktım bulamadım,motor fanını açtığında ses geliyormu ben daha birşey duymadım..aynalar çok kısa varmı önereceğiniz bir ayna ?

5-debrajı bırakınca bizim büyük makinelerde olurdu debraj tası sorunlu ise motorun sesi vurunyulu oluyor normal midir )

Şİmdiden yarcımcı olucak arkadaşlarıma tşkr ederim hayırlı ramazanlar
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
Selamlar
Bazı sağlık sebeblerinden dolayı büyük hacimli motorumu satıp 2016 model 16.000 Km de Ns 200 aldım

bir kaç sorum olucak

1-ilk öncelikle beni fazla incitmicek servis öneriniz neresi ( istanbul çamlıcadayım dükkanım topkapıda anadolu avrupa fark etmez )

2-bir kaç kez vites ufaltırken motor seyir halinde istop etti.ufak bir araştırma yaptım sanırım bu olay varmış ama nasıl düzeldiğini bulamadım

3-5.veya 4. vitesde rampa çıkarken devirliyim yaklaşık 90-100 km hızla motor bayılır gibi yavaşlıyor ( motor bayılmıyor sanki o esnada motor benzini bitmiş gibi 3-4 bin devir aşağı düşüyor..vites ufaltsamda fark etmiyor gaz yemiyor....meğil biter bitmez tekrar gaz açmış gibi hızlanıyor..)

4-Alırken fazla konuşmadım satıcı ile sanırım bunda yedek benzin musluğu yok baktım bulamadım,motor fanını açtığında ses geliyormu ben daha birşey duymadım..aynalar çok kısa varmı önereceğiniz bir ayna ?

5-debrajı bırakınca bizim büyük makinelerde olurdu debraj tası sorunlu ise motorun sesi vurunyulu oluyor normal midir )

Şİmdiden yarcımcı olucak arkadaşlarıma tşkr ederim hayırlı ramazanlar



1- Gayrettepe Motoser'den memnun kaldım.

2- 2017 model kullandım, stop problemi hiç yaşamadım. Bir şey söyleyemeyeceğim.

3 ve 5. maddelerden anladığım, debriyaj balatası bitmiş ya da debriyaj tasında sorun olabileceği.

4- Motor kolay kolay ısınıp fan açmıyor ama yine de baktırmakta fayda var.


Anladığım kadarıyla genel ve detaylı bir bakım gerekiyor motosikletinize. Hor kullanılmış olabilir.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Selamlar
Bazı sağlık sebeblerinden dolayı büyük hacimli motorumu satıp 2016 model 16.000 Km de Ns 200 aldım

bir kaç sorum olucak

1-ilk öncelikle beni fazla incitmicek servis öneriniz neresi ( istanbul çamlıcadayım dükkanım topkapıda anadolu avrupa fark etmez )

2-bir kaç kez vites ufaltırken motor seyir halinde istop etti.ufak bir araştırma yaptım sanırım bu olay varmış ama nasıl düzeldiğini bulamadım

3-5.veya 4. vitesde rampa çıkarken devirliyim yaklaşık 90-100 km hızla motor bayılır gibi yavaşlıyor ( motor bayılmıyor sanki o esnada motor benzini bitmiş gibi 3-4 bin devir aşağı düşüyor..vites ufaltsamda fark etmiyor gaz yemiyor....meğil biter bitmez tekrar gaz açmış gibi hızlanıyor..)

4-Alırken fazla konuşmadım satıcı ile sanırım bunda yedek benzin musluğu yok baktım bulamadım,motor fanını açtığında ses geliyormu ben daha birşey duymadım..aynalar çok kısa varmı önereceğiniz bir ayna ?

5-debrajı bırakınca bizim büyük makinelerde olurdu debraj tası sorunlu ise motorun sesi vurunyulu oluyor normal midir )

Şİmdiden yarcımcı olucak arkadaşlarıma tşkr ederim hayırlı ramazanlar

Hayırlı olsun.

1) kadıköy baymoto, kağıthane kayalar motor da olabilir arkadaşın dediği yerde olabilir sana kalmış.
2) debriyaj kolu altındaki müşürü kontrol edin veya serviste baktırın.
3) çıktığınız rampaya bağlı olarak devir düşmesi olur onu da vites düşürmeniz gerek ha farklı bir durum varsa arkadaşın dediği gibi debriyaj balatası da olabilir yine servis.
4) evet yedek benzin musluğu yok enjeksiyonlu bir motordur, göstergede benzin çizgisi solunda benzin azalında depo ışığı yanıp sönecektir ona göre ilk benzinlikten benzininizi alın ve mümkün mertebe içinde ki tüm benzini kullanmayın, benzin pompası benzin vasıtası ile soğutma işlemini yapıyor. durgun trafikte gitmediğin sürece fan açmaz ve açarsa az da olsa sesi duyarsın sağ kısma elini yaklaştır sıcak üflediğini hissedersin tabi fan açarsa. aynaları tvs apaçhi aynası mt25 aynası alıp takabilirsin sadece ters düz diş olmasına dikkat et bazen her iki ayna da düz diş olabiliyor.
5) ses normal rolanti de farklı debriyaj kolunu çekince ses farklı gelir sıkıntı yok.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bende Tvs apache aynasi önerecektim,

Rampalarda bayilma olayinda,

Alttan motor blok tarafindaki debriyaj levyesindeki boşlugu alin.genelde kavramayi etkiler.

Ayrica motor yagini degiştirebilirsin(eski yag veya uygun olmayan viskozite debriyaj kacirtir)

Debriyaji sıkınca,ses farkli gelir,ayrişma var,normal bir durumdur.

Hee 4 silindir bir fazer gibi duşunme olayi.
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
12
tşkr ederim kdiner tecrübelerini aktardığın için.müşür olayını kontrol ettiricem...vites küçültsemde gaz yemiyor rampa yukarı...yani gazı açıtığım halde benzin bitmiş gibi geri düşüyor...
ayna tavsiyeni not aldım
alakan için tekrar saol

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

1- Gayrettepe Motoser'den memnun kaldım.

2- 2017 model kullandım, stop problemi hiç yaşamadım. Bir şey söyleyemeyeceğim.

3 ve 5. maddelerden anladığım, debriyaj balatası bitmiş ya da debriyaj tasında sorun olabileceği.

4- Motor kolay kolay ısınıp fan açmıyor ama yine de baktırmakta fayda var.


Anladığım kadarıyla genel ve detaylı bir bakım gerekiyor motosikletinize. Hor kullanılmış olabilir.

tşkr ederim sende dedin bencede tas çıkıcak sonuçta bu
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
tşkr ederim kdiner tecrübelerini aktardığın için.müşür olayını kontrol ettiricem...vites küçültsemde gaz yemiyor rampa yukarı...yani gazı açıtığım halde benzin bitmiş gibi geri düşüyor...
ayna tavsiyeni not aldım
alakan için tekrar saol

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------



tşkr ederim sende dedin bencede tas çıkıcak sonuçta bu

Düz yolda 120km hızın biraz altı ve üstü hızda gaz kesme varmı belki benzin pompası da sıkıntılı olabilir.
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
76
Selamlar
Bazı sağlık sebeblerinden dolayı büyük hacimli motorumu satıp 2016 model 16.000 Km de Ns 200 aldım

bir kaç sorum olucak

1-ilk öncelikle beni fazla incitmicek servis öneriniz neresi ( istanbul çamlıcadayım dükkanım topkapıda anadolu avrupa fark etmez )

2-bir kaç kez vites ufaltırken motor seyir halinde istop etti.ufak bir araştırma yaptım sanırım bu olay varmış ama nasıl düzeldiğini bulamadım

3-5.veya 4. vitesde rampa çıkarken devirliyim yaklaşık 90-100 km hızla motor bayılır gibi yavaşlıyor ( motor bayılmıyor sanki o esnada motor benzini bitmiş gibi 3-4 bin devir aşağı düşüyor..vites ufaltsamda fark etmiyor gaz yemiyor....meğil biter bitmez tekrar gaz açmış gibi hızlanıyor..)

4-Alırken fazla konuşmadım satıcı ile sanırım bunda yedek benzin musluğu yok baktım bulamadım,motor fanını açtığında ses geliyormu ben daha birşey duymadım..aynalar çok kısa varmı önereceğiniz bir ayna ?

5-debrajı bırakınca bizim büyük makinelerde olurdu debraj tası sorunlu ise motorun sesi vurunyulu oluyor normal midir )

Şİmdiden yarcımcı olucak arkadaşlarıma tşkr ederim hayırlı ramazanlar
Öncelikle hayırlı olsun yeni motorunuz. Kazasız belasız binersiniz inşallah. Sorularınıza gelince;
1. İstanbulda yaşamadığım için cevap veremeyeceğim.
2. Rölanti sensörünü çıkarıp bir temizlemenizi öneririm. Youtube da motosiklete fısıldayan adam ın videolarından birinde vardı. İzleyip yapabilirsiniz. Bende işe yaradı.
3. Arka dişlinizi bir kontrol ettirin. Performansa yönelik dişli küçültme işlemi yapılmış olabilir. Orjinali 40T dir.
4. Fan sorunu bendede vardı. Motoru bir miktar orta ayakta 3-5 bin devirde çalıştırıp ısıtın. Ya fan devreye girer yada hararet ışığıyla beraber motor ikaz lambasını yaktırır. Fan devreye girmezse öncelikle fana bakın rahat dönüyormu. Daha sonra sırasıyla fan sigortasına bakın. Atık olabiliyor. Sonrasındada müşür değiştirin. Benimki fana hortum sıkışmıştı. Sigortası atıktı. Bunları düzelttikten sonra müşürü değiştirdim. Düzeldi. Aynaya gelincede uzatma kullanmanızı pek tavsiye etmiyorum. Onun haricinde tvs apachi aynası kullanan arkadaşlarım memnun.
5. Debriyajı bırakınca bir miktar ses değişmesi normal. Ama vuruntu deyince kendi tecrübem olarak söylüyorum motor yağı fazla koyulmuş oluyor. Camından kontrol edin. Göstergede 2 çizgi var. O çizgilerden üst tarafta olanı aşmasın yağ. Genelde göstergeden kontrol edince full yağ doku gözüküyor. O yanlış. Değişimi geldiyse değiştirin ama 1400 ml yazıyor kullanma kitapçığında, o kadar koymayın. Üst çizgiyi aşmasın. O da 1200-1250 ml'ye e tekamül ediyor yaklaşık.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Selamlar
Bazı sağlık sebeblerinden dolayı büyük hacimli motorumu satıp 2016 model 16.000 Km de Ns 200 aldım

bir kaç sorum olucak

1-ilk öncelikle beni fazla incitmicek servis öneriniz neresi ( istanbul çamlıcadayım dükkanım topkapıda anadolu avrupa fark etmez )

2-bir kaç kez vites ufaltırken motor seyir halinde istop etti.ufak bir araştırma yaptım sanırım bu olay varmış ama nasıl düzeldiğini bulamadım

3-5.veya 4. vitesde rampa çıkarken devirliyim yaklaşık 90-100 km hızla motor bayılır gibi yavaşlıyor ( motor bayılmıyor sanki o esnada motor benzini bitmiş gibi 3-4 bin devir aşağı düşüyor..vites ufaltsamda fark etmiyor gaz yemiyor....meğil biter bitmez tekrar gaz açmış gibi hızlanıyor..)

4-Alırken fazla konuşmadım satıcı ile sanırım bunda yedek benzin musluğu yok baktım bulamadım,motor fanını açtığında ses geliyormu ben daha birşey duymadım..aynalar çok kısa varmı önereceğiniz bir ayna ?

5-debrajı bırakınca bizim büyük makinelerde olurdu debraj tası sorunlu ise motorun sesi vurunyulu oluyor normal midir )

Şİmdiden yarcımcı olucak arkadaşlarıma tşkr ederim hayırlı ramazanlar

Ayna alternatifini arttırmak için;
Yanlış hatırlamıyorsam bir arkadaşta drift aynaları vardı ve bence çok yakışmıştı,
Bahsettiğim ayna https://m.n11.com/mondial-miracle-ayna-takimi-gd1103r14d60-P210328018?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjw2v7mBRC1ARIsAAiw348YVxdZxvE6nPH_4QNKAOhSYnNkCSNgrGl_Lo1dnnss88rzvB7L1dEaAkDbEALw_wcB

Ama gene de garanti olsun uyar mı uymaz mı? Bilen birisine sorun belki ben benzetmişimdir.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Ayna alternatifini arttırmak için;
Yanlış hatırlamıyorsam bir arkadaşta drift aynaları vardı ve bence çok yakışmıştı,
Bahsettiğim ayna https://m.n11.com/mondial-miracle-ayna-takimi-gd1103r14d60-P210328018?gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjw2v7mBRC1ARIsAAiw348YVxdZxvE6nPH_4QNKAOhSYnNkCSNgrGl_Lo1dnnss88rzvB7L1dEaAkDbEALw_wcB

Ama gene de garanti olsun uyar mı uymaz mı? Bilen birisine sorun belki ben benzetmişimdir.

drift aynası uyuyor fakat debriyaj kolu ve fren kolu aşağıya doğru indirmeniz gerek bileklere biraz baskı yapma durumu oluyor yine de kullanıcı bilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst