- Katılım
- 31 Mar 2014
- Mesajlar
- 1,250
2014 model, 52,500 KM'de Pulsar 200 NS'imi 7.250 Lira'ya ABS'lisini alabilmek için satıyorum. Motorum'da tık dahi yoktur, bugüne kadar olmamıştır.
Oktay Usta denetimlidir. İsteyen Oktay Usta'dan öğrenebilir. Pazarlık payı yoktur. Saygılar...
[url]https://i.hizliresim.com/3qdrkO.jpg[/url]
Atilla Bey; sizi her zaman aramızda görmek isteriz.![]()
2014 model, 52,500 KM'de Pulsar 200 NS'imi 7.250 Lira'ya ABS'lisini alabilmek için satıyorum. Motorum'da tık dahi yoktur, bugüne kadar olmamıştır.
Oktay Usta denetimlidir. İsteyen Oktay Usta'dan öğrenebilir. Pazarlık payı yoktur. Saygılar...
[url]https://i.hizliresim.com/3qdrkO.jpg[/url]
Hayırlı satışlar.Abs lisini tavsiye ederim firenler gerçekten on numara.Yağmurda bile performansı süper.3200km oldu aşşağı yukarı,firen konusunda ön ve arka tekerde en ufak sıkıntı yaşamadım.Bana yolda çok güven verdi.
Mavellen Yine de temkinli olun. ABS size aşırı güven kazandırmasın. Nice ustaları ne kazalarda kaybettik. Aman dikkatli olun.
14 temmuz 2017 de motorumun ilk deposu ile 470 km yol yapmıştım,o zaman arka dişli orjial idi 6 bin devri geçmemiştim.Şimdi arka dişli 37 motor 3000 kmde.Bir depo ile 382 km yol yaptım.Max hızım 95-km idi 7 bin devrin üstüne çıkmadım.Mesafenin %30 kısmını şehir içi yaptım.İlk çentik 81km sonra söndü.İkinci çentik 130 km de söndü.Üçüncü çentik 170 km de söndü.Dördüncü çentik 195 km de söndü.Beşinci çentik 240 km de söndü.Altıncı çentik 284 km de söndü.Yedinci çentik 305 km de söndü.Sekizinci çentik 352 km de söndü ve 382.km de petrole yakıt almaya girdim.
Yukarıda bahsettiğim veriler sizin motorlarda farklılık gösterebilir.Mesela bugün ilk çentiğim 93 km sonra sönmüştü.İlk ölçümde şehir içi %10 luk bir kullanım olmuştu.Bu sefer daha çok şehir içi kullandım.Alanyanın yoğun trafiği istanbulu aratmayacak düzeyde hele tatilcilerin yoğunluğunuda ilave edersek abartmış olmam.
9,40 litre ile 382km yol yaptım.Ben tüketimi fazla buldum,belkide 3 güne bir depo doldurduğumdan bana öyle gelmiş olabilir.Daha azda yakmaz heralde.
220 km oldu tek dişim kaldı... dram bu sanırım :salut::salut::salut:
Bu kullanım sadece şehir içimi?
Normal kullanımımda 280-290 km lerde gösterge tamamen bitiyor ve depoyu fullediğim zaman 9,5-10 litre civarı yakıt alıyorum.
Yani 1 lt yakıtla ortalama 28 km falan gidiyor motosiklet.
Depo 12 litre olduğuna göre içeride kalan 2 litre de 55-60 km götürse toplamda bir depoyla 330-340 km yol gittiğini gösterir.
Ki dediğim gibi İstanbul trafiğinde normal kullanım verileri.
Sırf az yaksın diye çabalanırsa düşük devirlerde kullanıp, ani gaz açmalardan kaçınarak, yüksek hızlara çıkmadan bir depoyla 400 km lere yaklaşılabilir diye düşünüyorum.
Mesela bugün bitirdiğim depomu çok devirli kullanarak, sürekli ani hızlanmalar yaparak kullandım. 260 km de gösterge boşaldı.
Benim kriterim litre kuruş hesabı falan değil.
Bir depoyla 300 km yi görmesi yeterli benim için.
Neden okumayalımda,zaten herdaim birileri birşey yazmıyor değilmiMerhaba,
Dün itibariyle NS150 motorumu satıp yerine 200NS aldım, motor daha 0 kmde, önceki motorumda da yaptığım gibi bunun da lastiklerini bayiden çıkmadan değiştirip mevcut lastikleri satacağım.
NS150 de fazla alternatif yok diye servisin önerisi olan ANLAS marka, modelini bilmediğim bir lastik taktırdım, kıyas yapabileceğim başka bir lastikle kullanmadığımdan performansını değerlendiremiyorum ama hatalarımı telafi ettiğini düşünüyorum, ıslak zemin hariç de beni üzmedi.
Fakat 200NS de bir çok alternatif mevcut, Pirelli Metzeller Michelin Mitas gibi adını bildiğimiz markalar bu motosiklete uygun ölçülerde lastik üretiyorlar.
Fiyat performans olarak önde gördüğüm Mitas MC50 leri taktıracaktım, fakat bayi bana ANLAS'ı önerdi, aralarında çok bir fark olmadığını, hatta bazı konularda ANLAS'ın MC50 nin önüne geçtiğini söyledi. (Ellerinde ve depolarında MC50 kalmamış olması da büyük etken diye düşünüyorum)
Uzun zamandır bu motosikletler piyasada ve forum içerisinde de büyük bir kitlede bu motosikletler var. Bu motosikletler için hangi lastikleri kullanıyorsunuz, önerir misiniz ve bu lastikleri İstanbul içerisinde nereden tedarik edebilirim gibi sorularıma cevap arıyorum.
Okuma zahmetini gösterenlere şimdiden teşekkür ederim.
Yinede dönüşlerde çok fazla yatmamaya çalış,herdaim temkinli olmakda fayda var.Evet aldığım model absli, test motorunda da stok lastiklerle çok sağlam durmuştu ya da bana öyle geldi zira 150NS in frenleri bisiklet gibi tutuyordu.
O halde lastikleri en azından 500 bakımına kadar kullanırım. 500km de kendini belli eder diye düşünüyorum.
İyi dileklerin için de ayrıca teşekkür ederim, hepimizin tekeri düz bassın.
Merhaba,
Dün itibariyle NS150 motorumu satıp yerine 200NS aldım, motor daha 0 kmde, önceki motorumda da yaptığım gibi bunun da lastiklerini bayiden çıkmadan değiştirip mevcut lastikleri satacağım.
NS150 de fazla alternatif yok diye servisin önerisi olan ANLAS marka, modelini bilmediğim bir lastik taktırdım, kıyas yapabileceğim başka bir lastikle kullanmadığımdan performansını değerlendiremiyorum ama hatalarımı telafi ettiğini düşünüyorum, ıslak zemin hariç de beni üzmedi.
Fakat 200NS de bir çok alternatif mevcut, Pirelli Metzeller Michelin Mitas gibi adını bildiğimiz markalar bu motosiklete uygun ölçülerde lastik üretiyorlar.
Fiyat performans olarak önde gördüğüm Mitas MC50 leri taktıracaktım, fakat bayi bana ANLAS'ı önerdi, aralarında çok bir fark olmadığını, hatta bazı konularda ANLAS'ın MC50 nin önüne geçtiğini söyledi. (Ellerinde ve depolarında MC50 kalmamış olması da büyük etken diye düşünüyorum)
Uzun zamandır bu motosikletler piyasada ve forum içerisinde de büyük bir kitlede bu motosikletler var. Bu motosikletler için hangi lastikleri kullanıyorsunuz, önerir misiniz ve bu lastikleri İstanbul içerisinde nereden tedarik edebilirim gibi sorularıma cevap arıyorum.
Okuma zahmetini gösterenlere şimdiden teşekkür ederim.