Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
2014 model, 52,500 KM'de Pulsar 200 NS'imi 7.250 Lira'ya ABS'lisini alabilmek için satıyorum. Motorum'da tık dahi yoktur, bugüne kadar olmamıştır.
Oktay Usta denetimlidir. İsteyen Oktay Usta'dan öğrenebilir. Pazarlık payı yoktur. Saygılar...

 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
2014 model, 52,500 KM'de Pulsar 200 NS'imi 7.250 Lira'ya ABS'lisini alabilmek için satıyorum. Motorum'da tık dahi yoktur, bugüne kadar olmamıştır.
Oktay Usta denetimlidir. İsteyen Oktay Usta'dan öğrenebilir. Pazarlık payı yoktur. Saygılar...

[url]https://i.hizliresim.com/3qdrkO.jpg[/url]

Hayırlı satışlar.Abs lisini tavsiye ederim firenler gerçekten on numara.Yağmurda bile performansı süper.3200km oldu aşşağı yukarı,firen konusunda ön ve arka tekerde en ufak sıkıntı yaşamadım.Bana yolda çok güven verdi.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Hayırlı satışlar.Abs lisini tavsiye ederim firenler gerçekten on numara.Yağmurda bile performansı süper.3200km oldu aşşağı yukarı,firen konusunda ön ve arka tekerde en ufak sıkıntı yaşamadım.Bana yolda çok güven verdi.

Mavellen Yine de temkinli olun. ABS size aşırı güven kazandırmasın. Nice ustaları ne kazalarda kaybettik. Aman dikkatli olun.
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
15
Merhaba, 2017 Pulsar 200NS ile sonunda aranıza katıldım :)

Motor sürmeyi pek bilmesemde ehliyeti bile daha almadan motosikleti aldım hadi hayırlısı, sınavı da geçeriz bir şekilde inşallah.

gWEMaQ.jpg
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
14 temmuz 2017 de motorumun ilk deposu ile 470 km yol yapmıştım,o zaman arka dişli orjial idi 6 bin devri geçmemiştim.Şimdi arka dişli 37 motor 3000 kmde.Bir depo ile 382 km yol yaptım.Max hızım 95-km idi 7 bin devrin üstüne çıkmadım.Mesafenin %30 kısmını şehir içi yaptım.İlk çentik 81km sonra söndü.İkinci çentik 130 km de söndü.Üçüncü çentik 170 km de söndü.Dördüncü çentik 195 km de söndü.Beşinci çentik 240 km de söndü.Altıncı çentik 284 km de söndü.Yedinci çentik 305 km de söndü.Sekizinci çentik 352 km de söndü ve 382.km de petrole yakıt almaya girdim.

Yukarıda bahsettiğim veriler sizin motorlarda farklılık gösterebilir.Mesela bugün ilk çentiğim 93 km sonra sönmüştü.İlk ölçümde şehir içi %10 luk bir kullanım olmuştu.Bu sefer daha çok şehir içi kullandım.Alanyanın yoğun trafiği istanbulu aratmayacak düzeyde hele tatilcilerin yoğunluğunuda ilave edersek abartmış olmam.

9,40 litre ile 382km yol yaptım.Ben tüketimi fazla buldum,belkide 3 güne bir depo doldurduğumdan bana öyle gelmiş olabilir.Daha azda yakmaz heralde.

220 km oldu tek dişim kaldı... dram bu sanırım :salut::salut::salut:
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
Normal kullanımımda 280-290 km lerde gösterge tamamen bitiyor ve depoyu fullediğim zaman 9,5-10 litre civarı yakıt alıyorum.
Yani 1 lt yakıtla ortalama 28 km falan gidiyor motosiklet.
Depo 12 litre olduğuna göre içeride kalan 2 litre de 55-60 km götürse toplamda bir depoyla 330-340 km yol gittiğini gösterir.
Ki dediğim gibi İstanbul trafiğinde normal kullanım verileri.

Sırf az yaksın diye çabalanırsa düşük devirlerde kullanıp, ani gaz açmalardan kaçınarak, yüksek hızlara çıkmadan bir depoyla 400 km lere yaklaşılabilir diye düşünüyorum.

Mesela bugün bitirdiğim depomu çok devirli kullanarak, sürekli ani hızlanmalar yaparak kullandım. 260 km de gösterge boşaldı.

Benim kriterim litre kuruş hesabı falan değil.
Bir depoyla 300 km yi görmesi yeterli benim için.
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Bu kullanım sadece şehir içimi?

aynen sadece şehir içinde kullandım. tahminim 260 km lere kadar giderim ama daha da zorlamam

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------

Normal kullanımımda 280-290 km lerde gösterge tamamen bitiyor ve depoyu fullediğim zaman 9,5-10 litre civarı yakıt alıyorum.
Yani 1 lt yakıtla ortalama 28 km falan gidiyor motosiklet.
Depo 12 litre olduğuna göre içeride kalan 2 litre de 55-60 km götürse toplamda bir depoyla 330-340 km yol gittiğini gösterir.
Ki dediğim gibi İstanbul trafiğinde normal kullanım verileri.

Sırf az yaksın diye çabalanırsa düşük devirlerde kullanıp, ani gaz açmalardan kaçınarak, yüksek hızlara çıkmadan bir depoyla 400 km lere yaklaşılabilir diye düşünüyorum.

Mesela bugün bitirdiğim depomu çok devirli kullanarak, sürekli ani hızlanmalar yaparak kullandım. 260 km de gösterge boşaldı.

Benim kriterim litre kuruş hesabı falan değil.
Bir depoyla 300 km yi görmesi yeterli benim için.

katılıyorum gözüm 400 km'lerde değil. ben şehir içi 280-300 km gideyim, şehir dışı da 340-360 km lere çıkayım yeter bana
 
Katılım
3 Ocak 2017
Mesajlar
98
Merhaba,

Dün itibariyle NS150 motorumu satıp yerine 200NS aldım, motor daha 0 kmde, önceki motorumda da yaptığım gibi bunun da lastiklerini bayiden çıkmadan değiştirip mevcut lastikleri satacağım.

NS150 de fazla alternatif yok diye servisin önerisi olan ANLAS marka, modelini bilmediğim bir lastik taktırdım, kıyas yapabileceğim başka bir lastikle kullanmadığımdan performansını değerlendiremiyorum ama hatalarımı telafi ettiğini düşünüyorum, ıslak zemin hariç de beni üzmedi.

Fakat 200NS de bir çok alternatif mevcut, Pirelli Metzeller Michelin Mitas gibi adını bildiğimiz markalar bu motosiklete uygun ölçülerde lastik üretiyorlar.

Fiyat performans olarak önde gördüğüm Mitas MC50 leri taktıracaktım, fakat bayi bana ANLAS'ı önerdi, aralarında çok bir fark olmadığını, hatta bazı konularda ANLAS'ın MC50 nin önüne geçtiğini söyledi. (Ellerinde ve depolarında MC50 kalmamış olması da büyük etken diye düşünüyorum)

Uzun zamandır bu motosikletler piyasada ve forum içerisinde de büyük bir kitlede bu motosikletler var. Bu motosikletler için hangi lastikleri kullanıyorsunuz, önerir misiniz ve bu lastikleri İstanbul içerisinde nereden tedarik edebilirim gibi sorularıma cevap arıyorum.

Okuma zahmetini gösterenlere şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Merhaba,

Dün itibariyle NS150 motorumu satıp yerine 200NS aldım, motor daha 0 kmde, önceki motorumda da yaptığım gibi bunun da lastiklerini bayiden çıkmadan değiştirip mevcut lastikleri satacağım.

NS150 de fazla alternatif yok diye servisin önerisi olan ANLAS marka, modelini bilmediğim bir lastik taktırdım, kıyas yapabileceğim başka bir lastikle kullanmadığımdan performansını değerlendiremiyorum ama hatalarımı telafi ettiğini düşünüyorum, ıslak zemin hariç de beni üzmedi.

Fakat 200NS de bir çok alternatif mevcut, Pirelli Metzeller Michelin Mitas gibi adını bildiğimiz markalar bu motosiklete uygun ölçülerde lastik üretiyorlar.

Fiyat performans olarak önde gördüğüm Mitas MC50 leri taktıracaktım, fakat bayi bana ANLAS'ı önerdi, aralarında çok bir fark olmadığını, hatta bazı konularda ANLAS'ın MC50 nin önüne geçtiğini söyledi. (Ellerinde ve depolarında MC50 kalmamış olması da büyük etken diye düşünüyorum)

Uzun zamandır bu motosikletler piyasada ve forum içerisinde de büyük bir kitlede bu motosikletler var. Bu motosikletler için hangi lastikleri kullanıyorsunuz, önerir misiniz ve bu lastikleri İstanbul içerisinde nereden tedarik edebilirim gibi sorularıma cevap arıyorum.

Okuma zahmetini gösterenlere şimdiden teşekkür ederim.
Neden okumayalımda,zaten herdaim birileri birşey yazmıyor değilmi :) eğer aldığınız 2017 model ns200 ise firenler önceki modele nazaran daha iyi olduğu için fabrika lastikleride hemen beni değiştir tarzında hatalar vermiyor.Dolayısı ile çok sert firen yaptığım durumlarda bile abs devreye girecek koşullar oluşmadı.Bu bahsettiğim akdenizin sıcak ve nemli havası için geçerli.Isınmış lastiklerle bir yağmur bulutunun içine girdiğimde bile frenler tatminkardı.Bahsettiğin lastikleri ben hiç kullanmadım.Fabrika lastiği bende bu performansı veriyorsa kauçuk oranı yüksek yumuşak lastikler muhteşem performanslar verirler kanımca.Motorun hayırlı olsun.Tekerin düz bassın.
 
Katılım
3 Ocak 2017
Mesajlar
98
Evet aldığım model absli, test motorunda da stok lastiklerle çok sağlam durmuştu ya da bana öyle geldi zira 150NS in frenleri bisiklet gibi tutuyordu.

O halde lastikleri en azından 500 bakımına kadar kullanırım. 500km de kendini belli eder diye düşünüyorum.

İyi dileklerin için de ayrıca teşekkür ederim, hepimizin tekeri düz bassın.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Evet aldığım model absli, test motorunda da stok lastiklerle çok sağlam durmuştu ya da bana öyle geldi zira 150NS in frenleri bisiklet gibi tutuyordu.

O halde lastikleri en azından 500 bakımına kadar kullanırım. 500km de kendini belli eder diye düşünüyorum.

İyi dileklerin için de ayrıca teşekkür ederim, hepimizin tekeri düz bassın.
Yinede dönüşlerde çok fazla yatmamaya çalış,herdaim temkinli olmakda fayda var.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Merhaba,

Dün itibariyle NS150 motorumu satıp yerine 200NS aldım, motor daha 0 kmde, önceki motorumda da yaptığım gibi bunun da lastiklerini bayiden çıkmadan değiştirip mevcut lastikleri satacağım.

NS150 de fazla alternatif yok diye servisin önerisi olan ANLAS marka, modelini bilmediğim bir lastik taktırdım, kıyas yapabileceğim başka bir lastikle kullanmadığımdan performansını değerlendiremiyorum ama hatalarımı telafi ettiğini düşünüyorum, ıslak zemin hariç de beni üzmedi.

Fakat 200NS de bir çok alternatif mevcut, Pirelli Metzeller Michelin Mitas gibi adını bildiğimiz markalar bu motosiklete uygun ölçülerde lastik üretiyorlar.

Fiyat performans olarak önde gördüğüm Mitas MC50 leri taktıracaktım, fakat bayi bana ANLAS'ı önerdi, aralarında çok bir fark olmadığını, hatta bazı konularda ANLAS'ın MC50 nin önüne geçtiğini söyledi. (Ellerinde ve depolarında MC50 kalmamış olması da büyük etken diye düşünüyorum)

Uzun zamandır bu motosikletler piyasada ve forum içerisinde de büyük bir kitlede bu motosikletler var. Bu motosikletler için hangi lastikleri kullanıyorsunuz, önerir misiniz ve bu lastikleri İstanbul içerisinde nereden tedarik edebilirim gibi sorularıma cevap arıyorum.

Okuma zahmetini gösterenlere şimdiden teşekkür ederim.

2 senedir Mitas MC 50 kullanıyorum. Islak zeminde iyi. yumuşak lastik. Isınınca yere tutunması iyi korkmadan alabilirsiniz.
 
Katılım
25 Eyl 2016
Mesajlar
368
Ben de 4 gün önce ns alarak aranıza katıldım. Küçük bir gezinti yaptım 100 km civarı ve ön frenimi sıktığımda bir zırıltı var. Manete dokunduğum an önden küçük bir ıslık başlıyor. İnip kontorel ettiğimde abs sensörünün cıvatası oynuyordu onu sıktım fark etmesem düşerdi muhtemelen. Neyse sıktıktan sonra da bu ses devam ediyor açıkcası korkmaya başladım. Hem vidanın gevşemiş olması hem de ses. En iç taraftadaki küçük diktörtgen delikli sistemin üstündeki alet abs gibi geldi bana ondan abs sensörü dedim belki farklı bir şeydir.
 
Katılım
28 Kas 2015
Mesajlar
45
@alp010 Eğer dediğin ses cik cik ötme sesiyse bende de olmuştu. Diskin kirlenmesiyle alâkalı. Motoru yıkarken oraya özen gosterirsen gidecektir. Ha işin ABS boyutunu bilmiyorum, yinede bı göstermekte fazda var. Vida falan gevşemiş, sıktım diyorsun.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Orjinal ebatlarda brigstone batlax bt45 kullandim lastiklerin ömru doldu ve degistirdim islak ve kuruda guzel viraj yapiyordum birkere bile arkanin saldigini bilmem sadece bazen arada frenlemede arka kayiyordu onun disinda beni hic uzmedi omru dolunca mitas mc50 soft olanindan aldim daha lastiklerin rodaji yeni bitti isinmasi falan cok guzel arka sert frenlemede bile kaymadi hatta batlaxa gore frenler daha iyi oldu ama ebatlar 1 buyuk 110 on 140 arka gecen biraz viraj yapayim dedim arka iki kere kaydi ve batlaxa gore guven vermedi belkide ben alisamadim orjinal ebattan cikinca bir tuhaf geldi zaten motor bakalim zamanla huyuna suyuna alisicaz anlas kullanan bircok kisi var ama nedense bir turlu isinamadim o markaya mitas a sans vermek istedim ama bir sonraki lastigim batlax olacak gene
zBdBOj.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Bugün benim 2015 pulsar 200ns'i 10 bin bakımına götürdüm ve 195 tl verdim. Yağ olarak motul koydurdum yine ve motor çok güzel oldu. Vitesler şıkır şıkır. Motor rahatlamış. Satıp abs'li bir model düşünüyordum ama şu son %20 uzak doğu vergisinden sonra hayal olduğu için binmeye devam edicem ve olur da müşteri çıkarsa şahin falan gibi bir şey alıp motoru bırakıcam.insanda heves meves bırakmadılar valla. Şu güzelim ülkede ağız tadıyla bir şey yapmak haram resmen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst