- Katılım
- 2 Ağu 2017
- Mesajlar
- 105
İlk aldığımda 280-320 km gibi bir ortalamayla gidiyordum şimdi 250 km civarında gidiyorum, hadi 20 km daha gideyim zorlama oluyor o da.. Kasma zincir ve ön dişliyi değiştirdiğimde gitti şimdi sürüşünde zorlama yok, ama dediğim gibi en az 40-50 km daha çok gitmem gerekiyor ki kullanma şeklim de değişmedi.. Bujilerden olabilir mi? bujileri değiştireceğim bir sonraki adımda
Aynı mesafeleri yapıyorum ben de. Full şehir içi tüketimim tabi bu.
300 tamam fakat bir depoyla şehir içi 370 km yi göreniniz var mı gerçekten? Varsa bana da öğretin