2 gün önce motorla her zamanki gibi işe gidip geldim sorunsuz. sonrasında akşam dışarı çıktım kadıköy-maltepe arasında sürdüm (10 km yoktur yol sanırım). Maltepede durduktan sonra motoru çalıştırdım rölantide stop etti. bir kaç kere daha stop etti motor giderken de etti düşük hızlarda, ışıklarda. Aha dedim forumlarda okuduğum sorun bende de başlıyor geçmiş olsun dedim.. ertesi gün işe giderken de aynı sorunu yaşadım (benzinim 3 diş kalmıştı bu arada). İşten dönerken benzin aldım depoyu fulledim ve 2 gündür 1 kere stop etmedi motor. (Dün o dolu yağışında da motor sürüyordum) Şimdi aklıma takılan soru şu benzinden kaynaklı bi pislik oldu da ondan mı 1 gün boyunca stop etti? yoksa ben gece uyurken kendi kendini tamir mi etti motor
Bu arada hala dediğiniz yakıt sarfiyatlarına ulaşamıyorum..! 350 km uzun yol gittim ve nederedyse 60-70 tl benzin yaktı..
Motorun tek sorunu ön dişli ve zincir değişmesi gerekiyor. Arka teker dönerken zincir gevşeyip sıklaştığı için lastik dönmüyor gibi geliyor bana. giderken zorlanıyor yani. Bu durum yakıt performansını etkiler mi diye düşünüyorum. haftaya değiştirdiğimde tekrar kontrol edceğim ama şu an ortalama 2-2,3 civarı yakıyorum 100 kmde...