Bende ilk değil ikinci gelen sevkiyatta aldım (2014) iki bin km yakındı, şile yaptım, tabi yol uzun güzel bastım bende, eve yakın dönerken, çekiş düştü motor gitmiyor ses acayipleşti, hemen servise attım kendimi,servis çalıştırmasıyla kapatması bir oldu motoru, naptın motora zorlamışsın sen, yok zorlamıcam hatta yokuş varsa çıkmıcam elle iticem, neyse açtılar motoru, yağ pompası bozukmuş ilk aldığımdan beri, motor yağlamayı mekanik olarak yapmış galiba, neyse ekrem abiyide araya sokup garantiden değiştirdim, tabi motor yarım adama döndü, yani oluyor böyle şeyler, marka aşıklığı yapmayın burda.