Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Yahu iphone bile sıfır telefon yaparken hatalı üretim yapabiliyor. Neden düşmansınız yeni gelen markalara bu kadar. Adamlar sana bana satmadan nasıl öğrenecek hatalarını. Bırakın da olsun o kadar. Adamlar yapmış saygı duy az. Kötüleme bu kadar. Ayıp.
Herkesin nekadar çok sorun yaşadığı ve bu motorun çıkardığı sorunlar ortada. Önceki sayfaları iyi okuyun derim.
Firmalar ders alsın diye bukadar insan sorunlu motorlara 8-10 bin lira para mı saysin? sırf firma ders alsın diye sorunlu motor mu kullansın? marka fanboyluğu yapacağım diye sorunlu motosikleti nasil savunuyorsunuz pes
 
Katılım
7 Ocak 2017
Mesajlar
108
Yahu iphone bile sıfır telefon yaparken hatalı üretim yapabiliyor. Neden düşmansınız yeni gelen markalara bu kadar. Adamlar sana bana satmadan nasıl öğrenecek hatalarını. Bırakın da olsun o kadar. Adamlar yapmış saygı duy az. Kötüleme bu kadar. Ayıp.

Tabi mühendislik falan hikaye zaten, bir araç üretirken gerekli testleri yapmak aptal işidir. Üret sal piyasaya keriz müşterilerin üzerinde dene ürünü, geri dönüşlere göre işine gelen hatalarını yavaş yavaş düzelt gelmeyenleri inkar et.
Kalite kontrol müşteri memnuniyeti falan hep Avrupa'nın terbiyesizliği, zaten bu zihniyete bu hizmet fazla bile.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,296
İki günlük motorun bobini arzalı çıktı adamlar sıkıntıyı giremek için pervane oldu,1 saate sorunum halloldu bol yedek parça ve müşteriden anlayan kaliteli bayii.Bajaj alacam tabe Enayimiyim ben 3.pulsarı aldım.Memnuniyet varki devam.Ağzı olan konuşuyor.İşlerine gelmedimi bajaj boyfan oluyor.Eğer beğenmediğim yanlar olursa onu saklamam burda paylaşırım.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
81
Bende ilk değil ikinci gelen sevkiyatta aldım (2014) iki bin km yakındı, şile yaptım, tabi yol uzun güzel bastım bende, eve yakın dönerken, çekiş düştü motor gitmiyor ses acayipleşti, hemen servise attım kendimi,servis çalıştırmasıyla kapatması bir oldu motoru, naptın motora zorlamışsın sen, yok zorlamıcam hatta yokuş varsa çıkmıcam elle iticem, neyse açtılar motoru, yağ pompası bozukmuş ilk aldığımdan beri, motor yağlamayı mekanik olarak yapmış galiba, neyse ekrem abiyide araya sokup garantiden değiştirdim, tabi motor yarım adama döndü, yani oluyor böyle şeyler, marka aşıklığı yapmayın burda.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
194
1 hafta evvel bu motorla bir artçı deneyimim oldu.Hala kıçım ağrıyor.Birde titreşim var motorda.
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
asuvara Bugün 10:41
Arkadaşlar günaydın biraz uzun oldu bende bu arada 2000 km yol yaptım fakat uzun zamandan sonra ancak dün uzun yol yağmurda test etme şansım oldu.Bajaj pulsar 200 ns radyal olmayan versiyonu ki bu olçüler de radyal yok.Ölculer 100 80 17 ve 130. 70 17 dir.Test sonucuna gelirsek..
1. Lastiğin hamuru orta yumuşaklıkta.
2.Lastik çok güzel balans tuttu.
3.Lastiğin desenler motorun yapı ve yol şekline uygun.
4.Lastiklerin yol tutuşu ve stabilizasyonu iyi.
5.Yanaklarin canta oturmasi iyi hava kaçağı yok.
6.direksiyon stabilleşti hakimiyet arttı.
7.Frenlemede ilk 300 km arka hafif bıraktı.şimdi iyi.Önden kayma hiç olmadı.yanakların viraj ici fren kabiliyeti iyi.
8.Yumuşaklık orta yumuşak dolayısıyla konforlu ama çabuk biteceğini sanmam.
9.Dün yağışta 80 km kullandım.Yagışta hiçbir emniyetsiz durumla karşılaşmadım.Yağıştada fren kabiliyeti iyiydi ne arka nede ön özellikle denedim kaymıyor.
Diğer lastiklerle kıyaslama açısında michelen plot spoty nin tutuşuna benzer bir tutuş var.Saygılar selamlar.
 
Katılım
1 Tem 2017
Mesajlar
18
Herkesin nekadar çok sorun yaşadığı ve bu motorun çıkardığı sorunlar ortada. Önceki sayfaları iyi okuyun derim.
Firmalar ders alsın diye bukadar insan sorunlu motorlara 8-10 bin lira para mı saysin? sırf firma ders alsın diye sorunlu motor mu kullansın? marka fanboyluğu yapacağım diye sorunlu motosikleti nasil savunuyorsunuz pes

Sorunsuz birşey var mı bu hayatta acaba? Adam iphone aldı 3,500 liraya ertesi gün geldi internetlerde uğraştı sorunlu cihazı nasıl hallederim diye. Adam sony ericcson aldı 3 bin liraya 4 kere servis gördü halen sorunlu. Parasını da iade alamıyor. Keza motor kitleyen çok honda denk geldi sıfırdan. Özellikle spacy. Adam 140 bin lira verdi honda crv aldı evinde yıkarken arabanın pedal takımlarından su girdi içine sevise götürdü kullanıcı kaynaklı dediler :D . EEeeeee sayayım mı daha?
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
62
14-16 Temmuz arası Ankara - Amasra arası gezime ilişkin veriler şu şekilde oldu:

Motor: 2016 Bajaj Pulsar 200 NS 14.500km
Aksesuarlar: Gidon yükseltme, elcik koruma, ön tur camı,hız sabitleyici, topcase

14.07.2017 Ankara (Balgat) - Safranbolu 234,490 KM
15.07.2017 Safranbolu - Amasra (Çakraz) 93,210 KM
16.07.2017 Amasra - Çaycuma 69,979 KM
16.07.2017 Çaycuma- Ankara (Etimesgut) 235,174 KM

Toplam katedilen yol 632,853 KM
Toplam harcanan yakıt: 18,289 lt
Toplam yakıt tutarı: 93,45 TL
Ortalama tüketim: 2,89 lt/100km


Benim kilom 90 kg. Arkada 42 lt maxem topcasim, 2 adet sırt çantası, 1 adet çadır ve 5 kg ekstra alet edevat ile yolculuk ettim. Göstergede maksimum gördüğüm hız 150 km/h. En sevdiğim hız aralığı 80-100 km/h arası.
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
14-16 Temmuz arası Ankara - Amasra arası gezime ilişkin veriler şu şekilde oldu:

Motor: 2016 Bajaj Pulsar 200 NS 14.500km
Aksesuarlar: Gidon yükseltme, elcik koruma, ön tur camı,hız sabitleyici, topcase

14.07.2017 Ankara (Balgat) - Safranbolu 234,490 KM
15.07.2017 Safranbolu - Amasra (Çakraz) 93,210 KM
16.07.2017 Amasra - Çaycuma 69,979 KM
16.07.2017 Çaycuma- Ankara (Etimesgut) 235,174 KM

Toplam katedilen yol 632,853 KM
Toplam harcanan yakıt: 18,289 lt
Toplam yakıt tutarı: 93,45 TL
Ortalama tüketim: 2,89 lt/100km


Benim kilom 90 kg. Arkada 42 lt maxem topcasim, 2 adet sırt çantası, 1 adet çadır ve 5 kg ekstra alet edevat ile yolculuk ettim. Göstergede maksimum gördüğüm hız 150 km/h. En sevdiğim hız aralığı 80-100 km/h arası.
Bende ayni degerlerde yakiyorum.2014 km9850 de
 
Katılım
19 Tem 2017
Mesajlar
3
Selamlar.
Dededen itibaren evinde motosiklet bulunan bir ailenin evladı olarak (MZ251, Zealsun ZS200 ile büyüdük) ilk motorumu aldım 2016 200NS. 9500km'de olan motorum ile yaklaşık 200km yaptım birkaç günde. Önceki sahibi ön tur camı, elcik ısıtma, sis farı ve arka çanta demiri taktırmış. Kişisel olarak ön tur camının motosikleti olduğundan çok daha güzel gösterdiğini düşünüyorum, ayrıca naked motorda en çok şikayet edilen konu olan rüzgar sorununu çözmüş oluyorsunuz. Kesinlikle tavsiyemdir!
Motosikletle ilgili bu kısa süredeki düşüncem parasını hak eden, hızlanmasıyla artı alan, alt devirlerde titreşimli ancak devrinde giderken konforlu ve dengeli olduğudur.
Yakında kardeşim(CBR 250R) ile birlikte güneye doğru yol alacağız. Her şey yolunda giderse 2000km'yi aşkın yol yapacağız. Güzel hikayelerle dönmek dileğiyle :)
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
904
İki günlük motorun bobini arzalı çıktı adamlar sıkıntıyı giremek için pervane oldu,1 saate sorunum halloldu bol yedek parça ve müşteriden anlayan kaliteli bayii.Bajaj alacam tabe Enayimiyim ben 3.pulsarı aldım.Memnuniyet varki devam.Ağzı olan konuşuyor.İşlerine gelmedimi bajaj boyfan oluyor.Eğer beğenmediğim yanlar olursa onu saklamam burda paylaşırım.

Bahsettiğin servis gibi davranan servis bizim buralarda yok.
Bende Pulsar peşindeyim alacağım belki ama facebook grubunda durum içler acısı.
Pulsar kullanan bir kardeşim benide ekledi kendi motorunda verdi sağolsun kullandım 50 60 km ama soğudum resmen hem kullanırken hemde facebook sayfasındaki kullanıcıların yorumlarından.

Merak ettim neden 3. Pulsar aldınız hem memnunsun hemde 3. Alıyorsun.?
Hiç beğenmediğin bir yanı yok mu?
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Lastik konusunda uzunca kafa yorma sonucu ve arkadaşın r25 ine de taktırıp lastiği biraz kullanınca bende dün mitas mc50 soft modelini taktırdım 110 a 140 oldu ölçüler lastik rodajda olmasına rağmen temkinli olarak biraz zorladım bugün de biraz kullandım limitlere yakın zorladım sonuç gayet başarılıydı hatta arka fren batlax a göre çok daha iyi duruma geldi tavsiye ederim
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Selamlar.
Dededen itibaren evinde motosiklet bulunan bir ailenin evladı olarak (MZ251, Zealsun ZS200 ile büyüdük) ilk motorumu aldım 2016 200NS. 9500km'de olan motorum ile yaklaşık 200km yaptım birkaç günde. Önceki sahibi ön tur camı, elcik ısıtma, sis farı ve arka çanta demiri taktırmış. Kişisel olarak ön tur camının motosikleti olduğundan çok daha güzel gösterdiğini düşünüyorum, ayrıca naked motorda en çok şikayet edilen konu olan rüzgar sorununu çözmüş oluyorsunuz. Kesinlikle tavsiyemdir!
Motosikletle ilgili bu kısa süredeki düşüncem parasını hak eden, hızlanmasıyla artı alan, alt devirlerde titreşimli ancak devrinde giderken konforlu ve dengeli olduğudur.
Yakında kardeşim(CBR 250R) ile birlikte güneye doğru yol alacağız. Her şey yolunda giderse 2000km'yi aşkın yol yapacağız. Güzel hikayelerle dönmek dileğiyle :)

Mutlaka gidon yükseltme de tavsiye ederim. Çok daha az yorulursun ve rahatlarsın her türlü.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,296
Bahsettiğin servis gibi davranan servis bizim buralarda yok.
Bende Pulsar peşindeyim alacağım belki ama facebook grubunda durum içler acısı.
Pulsar kullanan bir kardeşim benide ekledi kendi motorunda verdi sağolsun kullandım 50 60 km ama soğudum resmen hem kullanırken hemde facebook sayfasındaki kullanıcıların yorumlarından.

Merak ettim neden 3. Pulsar aldınız hem memnunsun hemde 3. Alıyorsun.?
Hiç beğenmediğin bir yanı yok mu?

İlk 2015 modeli aldım.Hanıma araba alacağımız için satmak zorunda kalmıştım.Sonra motorsuz duramadım 2016 modeli aldım.Ona 1 sene binebildik akabinde ve detayında dominar piyasaya çıktı.Dominar alırız diye sattık baktıkki olmayacak bende 2017 euro 4 abs li pulsar alayım işimi göreyim dedim.Benim sevmediğim hiçbirşey yok bu motorda.Beni ziyadesi ile memnun ediyor.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
asuvara Bugün 10:41
Arkadaşlar günaydın biraz uzun oldu bende bu arada 2000 km yol yaptım fakat uzun zamandan sonra ancak dün uzun yol yağmurda test etme şansım oldu.Bajaj pulsar 200 ns radyal olmayan versiyonu ki bu olçüler de radyal yok.Ölculer 100 80 17 ve 130. 70 17 dir.Test sonucuna gelirsek..
1. Lastiğin hamuru orta yumuşaklıkta.
2.Lastik çok güzel balans tuttu.
3.Lastiğin desenler motorun yapı ve yol şekline uygun.
4.Lastiklerin yol tutuşu ve stabilizasyonu iyi.
5.Yanaklarin canta oturmasi iyi hava kaçağı yok.
6.direksiyon stabilleşti hakimiyet arttı.
7.Frenlemede ilk 300 km arka hafif bıraktı.şimdi iyi.Önden kayma hiç olmadı.yanakların viraj ici fren kabiliyeti iyi.
8.Yumuşaklık orta yumuşak dolayısıyla konforlu ama çabuk biteceğini sanmam.
9.Dün yağışta 80 km kullandım.Yagışta hiçbir emniyetsiz durumla karşılaşmadım.Yağıştada fren kabiliyeti iyiydi ne arka nede ön özellikle denedim kaymıyor.
Diğer lastiklerle kıyaslama açısında michelen plot spoty nin tutuşuna benzer bir tutuş var.Saygılar selamlar.

Pulsar boyutlarında Rosso II radialdir. Bizzat kullandım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst