Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ağu 2017
Mesajlar
105
İlk aldığımda 280-320 km gibi bir ortalamayla gidiyordum şimdi 250 km civarında gidiyorum, hadi 20 km daha gideyim zorlama oluyor o da.. Kasma zincir ve ön dişliyi değiştirdiğimde gitti şimdi sürüşünde zorlama yok, ama dediğim gibi en az 40-50 km daha çok gitmem gerekiyor ki kullanma şeklim de değişmedi.. Bujilerden olabilir mi? bujileri değiştireceğim bir sonraki adımda

Aynı mesafeleri yapıyorum ben de. Full şehir içi tüketimim tabi bu.

300 tamam fakat bir depoyla şehir içi 370 km yi göreniniz var mı gerçekten? Varsa bana da öğretin :)
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Aynı mesafeleri yapıyorum ben de. Full şehir içi tüketimim tabi bu.

300 tamam fakat bir depoyla şehir içi 370 km yi göreniniz var mı gerçekten? Varsa bana da öğretin :)

Ben de ona şaşırıyorum inan.. şehir içi 300 ok ama bir kere 350 km yol yaptım onu da uzun yolda şehir içinde 280-320 arası yapabiliyordum eskiden...
 
Katılım
14 May 2017
Mesajlar
125
2017 model 200nslerde kronik sorun varmı ?

2016larda gösterge resetleme,akü bide stop sorunu vardı galiba
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
2016 modellerde stop sorunu yoktu resetleme sorunu vardı ( benimki ve duyduklarım )

2017 model alanlardan henüz bir sorun duymadım sahipleri eski sorunların giderildiğini söylüyor
 
Katılım
1 Ağu 2016
Mesajlar
141
2017 model 200nslerde kronik sorun varmı ?

2016larda gösterge resetleme,akü bide stop sorunu vardı galiba

ben 2017 modeli, Mayıs ayından beri kullanıyorum. 2500 Km oldu. Bir kere uzun yol olarak Yunanistan - Dedeağaç ve Kavala turu yaptım toplam 1000 Km. Önemli bir sıkıntı yaşamadım şimdilik. Ayrıca gidon yükseltme ve ön cam ile 300 Km'ye yakın molasız sürüşlere rağmen hiç yorgunluk yapmadı. Ben Sele ve motorumdaki diğer aksesuarlarla birlikte konforundan da memnunum.

Sadece benim motoru çok sık stop ettirme durumum hariç. Ama bu stop etme bahsedilen kendi kendine stop etmeden ziyade benim debriyaj kolu ve kalkışı özellikle dik yokuşlarda ayağım arka frendeyken ayarlayamamamdan kaynaklanıyor aslında. Debriyaj çok sona doğru kavrıyor ve sonra bırakıyorum ama motor stop ediyor. Ayakta frende olunca o senkronizasyonu bazen tuturamıyorum. Sorunun debriyajın çok sonda olmasından olduğunu düşünüyorum ama en son serviste debriyaj ayarı iyi denilmişti. Bu konuda önerisi olan var mı?
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Bende 2017 var 2500 km oldu,herhangi bir sorunla karşılaşmadım.

Debriyajı kendim ayarladım sonda kavraması sıkıntı veriyor.
 
Katılım
20 Tem 2017
Mesajlar
51
2017 model 200nslerde kronik sorun varmı ?

2016larda gösterge resetleme,akü bide stop sorunu vardı galiba

Bende 2014 pulsar vardı tek sorunsuz 25bin km kullandım. Sonra 2016 pulsar aldım onda resetleme sorunu vardı stop etme yaşamamıştım. Bi süre önce de 2017 euro4 pulsar aldım km 3500 oldu ama ne resetleme ne stop etme gibi sorunlar yaşamadım. Başka sorun da yaşamadım. Sorunsuz gidiyor
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
İlk aldığımda 280-320 km gibi bir ortalamayla gidiyordum şimdi 250 km civarında gidiyorum, hadi 20 km daha gideyim zorlama oluyor o da.. Kasma zincir ve ön dişliyi değiştirdiğimde gitti şimdi sürüşünde zorlama yok, ama dediğim gibi en az 40-50 km daha çok gitmem gerekiyor ki kullanma şeklim de değişmedi.. Bujilerden olabilir mi? bujileri değiştireceğim bir sonraki adımda

Yakıtı etkileyen en temel unsur
1 karbiratör (ki Pulsar yok ECU beyin ile alakalı olur) bu zor cok cok dusuk ihtimal
2 hava filtresi hava filtresi ni degiştir başka bir şeye bakma hem cekiş artar hem yakıt düşer
 
Katılım
1 Ara 2016
Mesajlar
7
selam herkese. illa ki yazılmıştır da, pek vaktim olmuyor okumaya, direk sorayım dedim kusura bakmayın.
benim motor sadece yokuş aşağı inerken, vites düşürürken stop ediyor.
yok mudur şunun çözümü?
teşekkürler.
(2016 200 ns)
 
Katılım
7 Ocak 2017
Mesajlar
108
selam herkese. illa ki yazılmıştır da, pek vaktim olmuyor okumaya, direk sorayım dedim kusura bakmayın.
benim motor sadece yokuş aşağı inerken, vites düşürürken stop ediyor.
yok mudur şunun çözümü?
teşekkürler.
(2016 200 ns)

Benim eski motorom 2016 200ns de bu şekilde stop ediyordu, yazılım atıp düzelttiklerini söylediler ama düzelmedi sizde yazılım attırıp bir şansınızı deneyin belki düzelir.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
selam herkese. illa ki yazılmıştır da, pek vaktim olmuyor okumaya, direk sorayım dedim kusura bakmayın.
benim motor sadece yokuş aşağı inerken, vites düşürürken stop ediyor.
yok mudur şunun çözümü?
teşekkürler.
(2016 200 ns)

büyük ihtimal motor soğuk iken bu durumu yaşıyorsunuz, debriyaj ve frene basarken rampa inişte hafif gaz verin stop etmez veya motorun ısınmasını bekleyin veya arkadaşın dediği gibi yazılım yüklemesi yaptırabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------

ben 2017 modeli, Mayıs ayından beri kullanıyorum. 2500 Km oldu. Bir kere uzun yol olarak Yunanistan - Dedeağaç ve Kavala turu yaptım toplam 1000 Km. Önemli bir sıkıntı yaşamadım şimdilik. Ayrıca gidon yükseltme ve ön cam ile 300 Km'ye yakın molasız sürüşlere rağmen hiç yorgunluk yapmadı. Ben Sele ve motorumdaki diğer aksesuarlarla birlikte konforundan da memnunum.

Sadece benim motoru çok sık stop ettirme durumum hariç. Ama bu stop etme bahsedilen kendi kendine stop etmeden ziyade benim debriyaj kolu ve kalkışı özellikle dik yokuşlarda ayağım arka frendeyken ayarlayamamamdan kaynaklanıyor aslında. Debriyaj çok sona doğru kavrıyor ve sonra bırakıyorum ama motor stop ediyor. Ayakta frende olunca o senkronizasyonu bazen tuturamıyorum. Sorunun debriyajın çok sonda olmasından olduğunu düşünüyorum ama en son serviste debriyaj ayarı iyi denilmişti. Bu konuda önerisi olan var mı?

ne erken nede geç kavrasın yoksa devamlı stop etme yaşarsınız gaz kolunu da tam kavratamadığınız için, rampa çıkışında kalkış yaparken arka değil ön fren ile daha rahat kalkış yaparsınız.
 
Katılım
31 Tem 2017
Mesajlar
75
Alacağım motor ilk olacak. Scooter mı bakmalıyım yoksa pulsar 200ns devam mı?

Yok mu öneri?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------


CBR 125 2012-2013 modelleri de var aklımda onu da belirteyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

Kafayı yiyeceğim her baktığım motorun bir - si mi olur arkadaş :/

Bana max 8000 liraya kadar öneri yaparmısınız lütfen
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
490
Yok mu öneri?[]********#

CBR 125 2012-2013 modelleri de var aklımda onu da belirteyim
*Kafayı yiyeceğim her baktığım motorun bir - si mi olur arkadaş :/

*Bana max 8000 liraya kadar öneri yaparmısınız lütfen


Size cevap veren olmaz konuyu bajaja açıp Honda CBR 125 soruyorsun
Ayrıca scooter alsammı demişsin..

Şehir içi scooter dur kalk ani yavaşlama hızlanma iyi ama 10.000 TL altı sıfır kaliteli bulmak zor .. almışken 200-250cc Su soğutmalı tekerlekleri yüksek (13-14-15) modellere bakın derim
SYM-Kymco- gibi
 
Katılım
31 Tem 2017
Mesajlar
75
Buraya sormamın nedeni gönlümde 200ns olmasıdır. İlk motorum olacağından birçok kişi scooter öneriyor bu yüzden sordum.
 
Katılım
19 Tem 2017
Mesajlar
3
Zincir ayarını ne kadar km sonra yapıyorsunuz?

Benim motorum 13 bine yaklaştı. 10binde yaptırdım sonra 2bin km gezi yaptım geldiğimde ben ayarladım ilk kez; sonrasında bin km yaptım şimdi yine ses yapmaya başladı. Debriyajı da olabildiğince yumuşak kullanmaya özen gösteriyorum. Sorun bende mi, ya da zincir mi kalitesiz, yoksa normal mi böyle olması?
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Zincirin bu kadar süre içerisinde tekrar ses yapması normal değil.Ben motoru ilk aldığımda ayarlanmıştı zinciri 2500-km oldu hala aynı şekilde duruyor herhangi bir ayar yapılmadı.

Yeni euro 4 200ns lerin elektrik tertibatları çok farklı,eski modellerle aynı değil.Bajaj eski modellerde yaşadığı sorunların hepsini yeni modelde düzeltmiş.2017 pulsar 200 ns alacaksanız tavsiye ederim.Eğer 80km hızı geçmesseniz yakıtı çok çok iyi.80km üzerine çıkarsanız yakıyor.

Eski model ile yeni model arasında firenlemede çok fark var.Hala fabrika lastiği var üzerinde 1 kere abs çalıştı haricinde arka fren ön firen çok çok iyi.Benim eski model pulsarlarımda tek şikayetim çabuk kilitleyen arka frenlerdi haricinde dişe dokunur sorun yaşamamıştım.Onlarda stop etmeler birkaçkez rampa aşşağı inerken motoru boşa almamdan kaynaklanmıştı ve ben o sorunun debriyajı çektiğim için olduğunu sanmıştım.

Motorumdan çok memnunum ama bana artık küçük geldiğine kanaat ediyorum.Daha büyük bir motora ihtiyacım var.Garajım olsa pulsarın yanına kardeş almak isterdim.Garajım olmadığı için açıkda bekleyen 2 motor istemiyorum açıkcası.Yağmur öldürüyor motorları brandada sert rüzgarda açılıyor dışarda korumak gerçektende zor.

Netice olarak bu segmentte pulsar alınabilecek en iyi motor şayet öyle olmasaydı ben üçüncü pulsarı almazdım,hero veya cf motoyada bakardım.Bajaj bu işi gerçekten biliyor.Bir çinli asla değil keza bir japonda değil ama japonu alamıyorsan bajaj ondan sonraki tercih.

yzf r1 göz kırptığım motor bu ama beni çok yorar gibi geliyor alışık olmadığım bir sürüş tarzı var.Bana büyük gelir heralde bu motor bunu zaptedebilirmiyim bilmiyorum.Pulsarda yaptığım hataları kesinlikle bunda tolore edemem.400 cc tecrübesinden sonra yönelsem benim için daha iyi olur.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2017
Mesajlar
2
Size cevap veren olmaz konuyu bajaja açıp Honda CBR 125 soruyorsun
Ayrıca scooter alsammı demişsin..

Şehir içi scooter dur kalk ani yavaşlama hızlanma iyi ama 10.000 TL altı sıfır kaliteli bulmak zor .. almışken 200-250cc Su soğutmalı tekerlekleri yüksek (13-14-15) modellere bakın derim
SYM-Kymco- gibi

Ben ns200 ile ilgili bir soru sordum gene cevap veren olmadı
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Yok mu öneri?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------



CBR 125 2012-2013 modelleri de var aklımda onu da belirteyim

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

Kafayı yiyeceğim her baktığım motorun bir - si mi olur arkadaş :/

Bana max 8000 liraya kadar öneri yaparmısınız lütfen

cbr125 2.el alacaksın sanırsam, eğer tanıyorsan sahibini al veya iyi bir ustaya götür, 8000tl pulsarı da 2. el alacaksın sanırsam onu da servislerde baktır her şey ortaya çıkıyor zaten, skoter kullanmadım bir şey diyemem, istediğiniz motorları bayilerde test edebilirsiniz tabi varsa ve olduğunuz yerde varsa ona göre zaten kararınızı az çok vermiş olursunuz, skoter,cbr ve ns200 farklı kulvar önce siz ne istediğinize karar verin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst