Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Beyler iyi günler diğer başlık ölü
Bende as150 var yağ değiştircem fakat yağ kapasitesini bulamadım bilgisi olan var mı?

1 litre yağ konuluyor filtre dahil mi bilmiyorum servisten bilgi alabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

Bu orijinal aynaları artık değiştirmek istiyorum bazıları TVS Apache ve Discover aynası takmış hangisi daha iyi acaba fiyatları aynı

orjinal tvs aynasında tek satır yazı vardır fiyatı 45tl üzeri olması lazım, çakma olanda ya yazı yoktur yada çift satır yazı vardır oda 30 40tl altı fiyatı olması lazım. Ben mesela orjinal pulsar aynası var fakat sap kısmı discovery aynasının sapı şimdilik bir sıkıntım yok.
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
orjinal tvs aynasında tek satır yazı vardır fiyatı 45tl üzeri olması lazım, çakma olanda ya yazı yoktur yada çift satır yazı vardır oda 30 40tl altı fiyatı olması lazım. Ben mesela orjinal pulsar aynası var fakat sap kısmı discovery aynasının sapı şimdilik bir sıkıntım yok.

Hocam sagolasın

discoverde güzel etrafta görürsen incele yada servisten bakıp inceleye bilirsin madem pulsar aynalarını gözden çıkardın kestirip araya 5 6 cm demir kaynattırabilirsinde hem daha uyguna elde etmiş olursun

Doğru söylüyorsun hocam daha ucuz bir yol. Araştırırken ayna yükseltme civatası gördüm 10 tl ye almış bir arkadaş ondan bulamıyorum bulabilirsem oda uyguna gelecek
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Ben karaköyde civatacılarda bulmuştum tanesi 5 liraydı ama pulsarın ters diş olduğundan 1 tanesini kullanabilirsin her ne kadar metrik somun alsamda takarken dişleri yemiş herhangi bi sorun yaşamadım gayette güzel görüş saglamıştı aday düşüp maneti korınca yeni manete takmak için söktüğümde görmüştüm karaköyde bütün civatacıları tek tek gezdim ters diş hiçbirinde yoktu
Görüş harika olmuştu ve araba aynası derdinden kurtumuştum ama dişeri yiyor birde gri renkte var siyah yok spreyboya ile boyarsın ben elektrik bandıyla kaplamıştım okadar uğraşmadım :) civata yerine kesip ince birşey kaynatılabilir yanlış hatırlamıyorsam mengü o tarz bir uygulama yapmıştı ama uzun zamandır formda denk gelmiyorum görürse bilgi verebilir
0B8OLo.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Merhaba.

300km kadar oldu. Yeni ABS'li modelini kullanıyorum.
Motor henüz rodajda olduğu için bol bol incelemeye çalışıyorum doğal olarak.

Şimdiye kadar gördüğüm olumsuzluklara gelecek olursak eğer;

Birincisi malum ekran resetleme sorunu. Vu bunu 10 marştan neredeyse altısında yapıyor. Çok sinir bozucu bir durum.
Sanırım aküyle alakalı bir durummuş. Rodaj bakımı için gittiğimde detaylı bir şekilde bilgi almaya çalışacağım.

İkincisi ise malum yine hepsinde olan ön kafadaki o alın mı siperlik mi neyse felaket derecede zırıltı yapması. Söküp fırlatasım geliyor resmen.

Bu iki sıkıntı dışında hiçbir problemle karşılaşmadım şimdiye kadar. Umarım da karşılaşmam.

Artılarına gelecek olursak eğer;

Gri siyah olan rengi çok hoşuma gitti.

Euro 4 denen olaydan anladığım kadarıyla, motosikletin sürücüsüne olan bir etkisi yok. Tamamen çevreyi daha az kirletmesiyle alakalı bir durum.

Bir diğer artısı ise ABS olayı. Ama sadece ön frende ABS var. Arkada yok malesef. Hiç ABS'li motosiklet kullanmadığım için bayağı bir hoşuma gitti.

Ön tekerleğin frenden dolayı kilitlenmeyeceğini bilerek firene abanmak bayağı bir güzel ve güven verici bir olay.

Bunların dışında bildiğim kadarıyla bir fark yok eskisiyle arasında.

İlk izlenimler iyi yönde diyebilirim özetle.

O cızırtı için kurye arkadaşın biri şeffaf silikonlardan sık komple temas eden yerlere geçiyor demişti. ama gerçekten sinir bozucu durum motor sürerken müzik dinlediğimden pek duymuyorum ama dinlemediğim zamanlar yumruk atasım geliyor ön cama :queen:
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
121
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Katılım
11 Ara 2014
Mesajlar
19
herkeze merhaba ben naked 250cc motor almayı düşünüyorum 10 bin civarı bütçem var daha önce hiç 125 cc üstü sürmedim pulsarıda alternatifler arasına aldım sizce bu motor beni tatmin edecekmi uzun yol yapmayı düşünüyorum uzun yolda sabit 110 120 ile gidebilirmiyim yoksa 10 bin liraya daha iyi motor alabilirmiyim şimdiden teşekkürler cevapladığınız için
 
Katılım
13 Haz 2017
Mesajlar
3
Arkadaşlar merhaba. 2 ay boyunca yaptığım araştırma neticesinde pulsar 200ns almaya karar verdim ve dün 2016 model 9 binde motosikletimle aranıza katıldım. Forumu sayfa sayfa her detayıyla okudum sayılır. Neredeyse birçok bilgi var forumda sayfalar dolusu yazıp bilgi veren arkadaşlara teşekkürlerimi borç bilirim. İlk vitesli motorum olmasından ötürü olacak kibana çok zevk verdi. Boyum 1.90 olduğundan ötürü gidona eğilmem gerekiyor. Tek beni yoran konu eğilip uzun süre kullanınca fiziksel bir yorgunluk vermesi oldu. Aldığım gün istanbuldan bursaya kadar yolculuk yaptım zevkliydi sıkıntısızdı çok şükür. Motoruma birkaç ufak modifikasyon yapmak niyetindeyim. İlk olarak manet ve elcik almayı düşünüyorum. Ekte gördüğünüz manet ve elciklerden nerede bulurum acaba yardımcı olur musunu?

[/COLOR]
YNvX3l.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

herkeze merhaba ben naked 250cc motor almayı düşünüyorum 10 bin civarı bütçem var daha önce hiç 125 cc üstü sürmedim pulsarıda alternatifler arasına aldım sizce bu motor beni tatmin edecekmi uzun yol yapmayı düşünüyorum uzun yolda sabit 110 120 ile gidebilirmiyim yoksa 10 bin liraya daha iyi motor alabilirmiyim şimdiden teşekkürler cevapladığınız için


İstanbuldan bursaya kadar yaklaşık 350 km yol geldim yolu uzatarak. Düz yolda 156 km gördüm son hız. Stabil 100-130 arası geldim hiç sıkıntı yaşamadım. Eğer boyun uzunsa gidon yükseltme takıp daha da keyifli hale getirebilirsin gezilerini. Ben ilk iş gidon yğkseltmeye yöneldim bayağı işime yarar diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Arkadaşlar merhaba. 2 ay boyunca yaptığım araştırma neticesinde pulsar 200ns almaya karar verdim ve dün 2016 model 9 binde motosikletimle aranıza katıldım. Forumu sayfa sayfa her detayıyla okudum sayılır. Neredeyse birçok bilgi var forumda sayfalar dolusu yazıp bilgi veren arkadaşlara teşekkürlerimi borç bilirim. İlk vitesli motorum olmasından ötürü olacak kibana çok zevk verdi. Boyum 1.90 olduğundan ötürü gidona eğilmem gerekiyor. Tek beni yoran konu eğilip uzun süre kullanınca fiziksel bir yorgunluk vermesi oldu. Aldığım gün istanbuldan bursaya kadar yolculuk yaptım zevkliydi sıkıntısızdı çok şükür. Motoruma birkaç ufak modifikasyon yapmak niyetindeyim. İlk olarak manet ve elcik almayı düşünüyorum. Ekte gördüğünüz manet ve elciklerden nerede bulurum acaba yardımcı olur musunu?

[/COLOR]https://i.hizliresim.com/YNvX3l.png

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------




İstanbuldan bursaya kadar yaklaşık 350 km yol geldim yolu uzatarak. Düz yolda 156 km gördüm son hız. Stabil 100-130 arası geldim hiç sıkıntı yaşamadım. Eğer boyun uzunsa gidon yükseltme takıp daha da keyifli hale getirebilirsin gezilerini. Ben ilk iş gidon yğkseltmeye yöneldim bayağı işime yarar diye düşünüyorum.


Hocam öncelikle hayırlı olsun tekeriniz düz bassın.

Benimde 8-9 bin tl civarında bütçem var motor için fakat aklımda başından beri CBR 125 var ilk motorum olacak NS 200 de kafamı kurcalıyor. Alırsam bir sorun çıkarsa filan diyede korkuyorum biraz bu motorlardan sürekli baktığım zaman düşük kmli ilanlar çok kafam o yüzdende ayrı bir karışıyor yani sorunluda elden çıkartmayamı çalışıyor acaba diyorum, biraz bilgi verebilir misiniz, siz bir sorun yaşadınız mı?
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
herkeze merhaba ben naked 250cc motor almayı düşünüyorum 10 bin civarı bütçem var daha önce hiç 125 cc üstü sürmedim pulsarıda alternatifler arasına aldım sizce bu motor beni tatmin edecekmi uzun yol yapmayı düşünüyorum uzun yolda sabit 110 120 ile gidebilirmiyim yoksa 10 bin liraya daha iyi motor alabilirmiyim şimdiden teşekkürler cevapladığınız için

O hızlarda rahat rahat gidersin merak etme. Ben sürekli olarak Antalya-side -kemer yapıyorum bu motorla. Yani mesafeler 35-75 km arası her gün sadece gidiş. Gidon yükseltme ile süper oldu. Uzun mesafede sadece öne eğilmeden kaynaklı ellerde uyuşma oluyordu, şimdi o da kalmadı.
 
Katılım
13 Haz 2017
Mesajlar
3
Hocam öncelikle hayırlı olsun tekeriniz düz bassın.

Benimde 8-9 bin tl civarında bütçem var motor için fakat aklımda başından beri CBR 125 var ilk motorum olacak NS 200 de kafamı kurcalıyor. Alırsam bir sorun çıkarsa filan diyede korkuyorum biraz bu motorlardan sürekli baktığım zaman düşük kmli ilanlar çok kafam o yüzdende ayrı bir karışıyor yani sorunluda elden çıkartmayamı çalışıyor acaba diyorum, biraz bilgi verebilir misiniz, siz bir sorun yaşadınız mı?

adamlar motorları sattıkları fiyatın çok altında sıfır aldılar. Şimdi satınca bindikleri yanlarına kar kalacak ayrıca kar bile edecekler belki. Yani adam aldı 2016 yılında 8bine. Şimdi 9a satıyor. Satamazsam binerim satarsam da karlıyım mantığı. Kafa kurcalayan bir yanı yok. Keza 250 bin bindn var bu motora.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Merhaba, gidon yükseltmenin ne gibi bir etkisi oluyor? Nerede yaptırılır?

Gidon yükselince sürüş konforu artıyor.Ben yükseltmiştim.Formdan bir arkadaşdan satın aldım.Yeni aldığım pulsarada yine alıp takacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------

Arkadaşlar daha önce bridgestone batlax kullanmıştım.Kışın performansını beğenmiştim ama bu sefer Pirelli Diablo Rosso II almak istiyorum.Bizim buralarda kışında çok rahat motor kullanılabiliyor.Yani kışında aktif kullanacağım o nedenle bu lastik kışın tehlike arzedermi?4 mevsim kullanabilirmiyim?Yoksa sadece yazlıkmıdır?Kullanan arkadaşlardan bilgi alabilirsem ona göre sipariş edeceğim.Kışın yol tutuşu kötü ise yine bridgestone batlax almak zorunda kalacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst