- Katılım
- 11 Mar 2015
- Mesajlar
- 2,412
Arkadaşlar merhaba dün Pulsar 200ns için sipariş verdim. Deneyimlerimi buradan bende sizlerle paylaşacağım.
Lastikler fabrika ebatları 100/80-17 ve 130/70-17 Anlas tournee radyal olmayan serisidir.dün 400 tl dort taksitle aldım.
hayırlı olsun erdem abi tecrübelerini bekliyorum bugün s20 evo için net bilgi alacağım sonrasında mitasın fabrikayla görüşücem mc50 soft için oradan çok daha uyguna aldıklarını söyleyen var ebatları 1 tık büyültüceğim gibi görünüyor bir süre daha bekleyeceğim senin yorumlarınıda görmek isterim abi



