Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Arkadaşlar merhaba dün Pulsar 200ns için sipariş verdim. Deneyimlerimi buradan bende sizlerle paylaşacağım.
Lastikler fabrika ebatları 100/80-17 ve 130/70-17 Anlas tournee radyal olmayan serisidir.dün 400 tl dort taksitle aldım.

hayırlı olsun erdem abi tecrübelerini bekliyorum bugün s20 evo için net bilgi alacağım sonrasında mitasın fabrikayla görüşücem mc50 soft için oradan çok daha uyguna aldıklarını söyleyen var ebatları 1 tık büyültüceğim gibi görünüyor bir süre daha bekleyeceğim senin yorumlarınıda görmek isterim abi :)
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
hayırlı olsun erdem abi tecrübelerini bekliyorum bugün s20 evo için net bilgi alacağım sonrasında mitasın fabrikayla görüşücem mc50 soft için oradan çok daha uyguna aldıklarını söyleyen var ebatları 1 tık büyültüceğim gibi görünüyor bir süre daha bekleyeceğim senin yorumlarınıda görmek isterim abi :)

Sağol Tamer yazıcam.
 
Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
16
Gidona fazla yüklenmeme ve dirsekler kırık kullanmama rağmen ellerim bazen uyuşuyor bu gidonu yükseltsek sizce çözüm olur bu
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
14
Herkese iyi akşamlar arkadaşlar yaklaşıkbin kilometre kadar önce aliexpresden egzoz getirttim egzoz taktırdım bin kilometre kadar kullandıktan sonra motor kilitledi servis e gittiğimde egzoz subapinin ısınıp koptugunu daha sonra silindir i deldiğini yani egzozdan dolayı olduğunu söyledi ama anladığım şey çevremde aynı motora sahip aynı egzozu kullanan bir çok insan var.kullanma şeklim de herkes gibi gereksiz kesici falan yapmam motor ısınmadan motora bile binmem ama neden başka kullananların başına gelmedi de benim başıma geldi anlamış değilim nerede yanlış yaptım sizce?
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Bende gidona fazla yüklendiğim için taktırdım Çanakkale-İstanbul gidiyorum uyuşma hissi olmuyor

Peki hocam şu gidon yükseltmeyi yapınca kablolar biraz kasıyor felan diyorlar. Bir sorun yaşadın mı hiç? Bir de tur camı kullanıyormusun? Kullanıyorsan rüzgarı çok almaya başladın mı?
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Peki hocam şu gidon yükseltmeyi yapınca kablolar biraz kasıyor felan diyorlar. Bir sorun yaşadın mı hiç? Bir de tur camı kullanıyormusun? Kullanıyorsan rüzgarı çok almaya başladın mı?

Gaz teli bazı modellerde yapabiliyor parçayı üretip montajı da kendisi yapan Muhammet teli başka bir yerden geçirip düzeltiyor.

Tur camı kullanıyorum uzun yol yaptığım için gayet memnunum dik açıyla takıldığı için rüzgarı yukarı doğru veriyor.
 
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
11
Gidon yükseltme ile bi kaç bilgi vereyim
Aparatı Muhammet kandemir arkadaştan aldım. Taktım gayet memnunum. Fark hissediyorsunuz. Görüntüde iyi nikelaj alın. Gelelim kablo olayına 2017 benim makina da montajı kendim yaptım gaz teli ve debriyaj kastı sola dönüşte gaz veriyor sağa dönüşte debriyaj kablosu sikistiriyordu gaz teli için sağ gidon dan teli söküp direksiyon altından demirin içinden geçirip mesafe kisallttim debriyaj da aynı şekilde teli söküp en kısa yerden geçirip bağladım çok memnunum takacaklar Muhammed ile yada beni arayabilir 544 342 67 44
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Sabah ben de taktırdım gidon yükseltme. Biraz kullanayım farklarını anlatırım uzun yolda. Benim kablolarda sorun olmadan taktı Birol usta 5 dakikada.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------

Hocam sanırım bu tutucuyu kullanıyorsunuz
[url]https://i.hizliresim.com/vpYPv6.jpg[/url]

Aynaya bağlantı yeri küçük sağlam değil sanki dışarıdan bakınca titreşim çok oluyor mu

Benim ki bu telefon tutucu ve tur camında ortada yatay duran demire vida ile tutturdu usta ve böyle görünüyor. Çok kullanışlı bu şekilde.
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Sabah ben de taktırdım gidon yükseltme. Biraz kullanayım farklarını anlatırım uzun yolda. Benim kablolarda sorun olmadan taktı Birol usta 5 dakikada.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------






Benim ki bu telefon tutucu ve tur camında ortada yatay duran demire vida ile tutturdu usta ve böyle görünüyor. Çok kullanışlı bu şekilde.
[url]https://i.hizliresim.com/7N215N.jpg[/url]


Hocam güzelmiş sizinkide sizinki attığım fotoğraftaki ile aynı sanırım.


Hayır benim kullandığım cırtlı sök tak çok basit.

Sormak istediğim bağlantı demiri aynı mı şu kısım

 
Katılım
19 Ağu 2016
Mesajlar
28
Herkese selamlar. 2. el aldığım motorumdan memnunum 1 ayda 1500 km yaptım şuanlık her şey güzel gidiyor. Fakat şöyle bir sorunum var. Yan yana 200 ns koyunca benim motorun alcak olduğunu fark ettim diğeri daha kalıplı yüksek duruyodu benimki daha alçak. Servise gittim dedim bunu yükseltebilirmiyiz amortisör ayarından. Yükselmez ordan dedi. (Sertleştirme yumuşatma kısmından) Ama deneyelim dedi. Deneyince amortisörümün patlak olduğunu fark ettik. Bu yüzden alçak duruyor dedi. Sorum şu orjinal amortisör almak mantıklı olur mu yoksa parçalarını satan kişilerden mi alsam ve yenisini takınca motor yükselir mi. Cevaplayanlara şimdiden teşekkürler
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
Herkese selamlar. 2. el aldığım motorumdan memnunum 1 ayda 1500 km yaptım şuanlık her şey güzel gidiyor. Fakat şöyle bir sorunum var. Yan yana 200 ns koyunca benim motorun alcak olduğunu fark ettim diğeri daha kalıplı yüksek duruyodu benimki daha alçak. Servise gittim dedim bunu yükseltebilirmiyiz amortisör ayarından. Yükselmez ordan dedi. (Sertleştirme yumuşatma kısmından) Ama deneyelim dedi. Deneyince amortisörümün patlak olduğunu fark ettik. Bu yüzden alçak duruyor dedi. Sorum şu orjinal amortisör almak mantıklı olur mu yoksa parçalarını satan kişilerden mi alsam ve yenisini takınca motor yükselir mi. Cevaplayanlara şimdiden teşekkürler
Kesinlikle orjinalini alin ve hep öyle devam edin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst