- Katılım
- 17 Haz 2010
- Mesajlar
- 43
Bilgi amacli ; İhtiyaci olanlar Aliexpress ten ulasabilirler.Fiyati 75 ₺ ile 95 ₺ arasinda degismekte
Allah aşkına link atsana. O kadar ucuzsa dükkan açıcam.
Bilgi amacli ; İhtiyaci olanlar Aliexpress ten ulasabilirler.Fiyati 75 ₺ ile 95 ₺ arasinda degismekte
Merhabalar,
depoyu fullüyorum ve 250 km gidebiliyorum arkadaş.. Siz yazmışsınız 325 gördükçe deliriyorum ben nerede hata yapıyorum ya da motorda ne var ki bu kadar fark var aramızda :queen::queen::queen::queen:
Rodajla alakalı bir durum olabilir.
motorun rodaj döneminde agresif kullanan arkadaşların motorları fazla yakıyor diye okumuştum.
Pulsarı 2,5 senedir kullanıyorum. İnanın 1 litre ile 30-33 km gidiyorum. Uzun yolda 120 km hızı geçmiyorum. İhtiyaç hissettiğimde 125-130 km hıza çıkabiliyorum. Daha fazlası güven vermiyor. Keşke ankara'da olsaydınız. size motoru test edebilmeniz için verebilseydim. Kullanımdan kaynaklanan fark olsa bu kadar farketmez. Bu önemli bir fark 1 depo ile 250 km gidiş bu motorun gerçek performansı değil.
Merhabalar,
depoyu fullüyorum ve 250 km gidebiliyorum arkadaş.. Siz yazmışsınız 325 gördükçe deliriyorum ben nerede hata yapıyorum ya da motorda ne var ki bu kadar fark var aramızda :queen::queen::queen::queen:
Motorun normal kullanımda bir depoyla 300 km gitmesi beklentim. sakin kullanımda daha üstü olabilir ama altına razı değilim bence var bi derdi..
tatilde 3.000 km lik bir tur planlıyorum eğer 250 km gidecekse nereden baksanız 600-650 tl benzin masrafım çıkacak. ama 320 km gitse bu tutar 450-500 tl civarlarında düşecek. fark çok fazla malesef.. yola çıkmadan bu sıkıntıyı çözmem gerek.
Neden fazla yaktığı konusunda genel düşünceleriniz varsa (kontrol etmemi ya da değiştirmemi tavsiye ettiğiniz parçalar vb.) yazabilirseniz sevinirim
:king:
Paylaşımlar için çok teşekkürler,
Grafiği yapan arkadaş baya uğraşmış hakikaten helal olsun.:thumleft:
Anlamadığım ve sanırım anlatamadığım nokta şurada:
Motor: aynı motor
Sürücü: aynı sürücü (ben)
Kullanım tarzı: aynı (ilk aldığımda nasıl sürüyorsam hala öyle sürüyorum)
Geçen sene 280 km yi çok çok rahat görebiliyorken bu sene 250 yi zor görmem sorun. Bu demek oluyor ki motorda bir şeyler ters gidiyor bende değil.
Yoksa zaten yüksek viteste/orta devirlerde sürüş keyfi de artıyor rahat yolculuk yapıyorsunuz ki ben de öyle yapıyorum.
Artçılı olarak uzun yolda 340 km gittiğimi biliyorum bir depoyla (İstanbul-Kütahya arası tek depoyla gitmiştim)
Şimdi otobüsle gitmek daha avantajlı geliyor ne yalan söyleyeyim :santa:
Not: ön cam ve çanta taktırmış olmam 50 km'lik bir fark yaratmaz sanırım??
çok titriyor 4,6 bin devirde 7 falan takılıyorum ben benimki az yakıyor allahtan eksoz bile varken normal kullanımda 300 350 arası gidiyordu orjınale döndüm fulledim bakalım ksç gidecek![]()
Bende şöyle bir bilgiyi hatırlatmak isterim 2014 2015 ilk yarisi grup pulsarlarin hava filtresi daha kucuk dolayisiyla eski versiyona atilan yeni versiyon yazilim 2015 ikinci yarisi nda verim arttirirken evvelki versiyonlarda ayni yazilim verimsizlik yaratti gibi geliyor bana.Bundan dolayi varsa Ankarada 2015 ilk yarisi ve oncesi yazilimi geri yukletmek istiyorum.
Bu bilgi onemli acaba Ankarada doğru yazilim atildimi .Şu andaki yetli servis yağcilar ve yeni servisi bilmiyorum fakat mototeknik olduğu halde yardimci olmuyor.Bu konuda bence sikinti var cunku son yazilimla(bir sene once) altdevir gaz tepkisi azaldi.Yzilim atmanin bir zorluğu da yok.
Merhaba arkadaşlar ben keyfine daha düşkün bir bajaj sahibi olarak as150 aldım diğer konu bitik durumda ondan buraya yazıyorum kusura bakmayın
Kısa bi sorum olacak yan taraf da benzin deposu için çevirdiğimiz birşey var
Bu yedek depo işaretini gösterirken yedek depo açık mı yedek depo kapalı mı demek ? Ç
Birde benzin seviyesi o soldaki çevirdiğimiz vanaya göre mi benzin gösteriyor
Gösterge değişmiyor o vanayı açınca yada kapatınca. Sadece benzin tankı işareti baş aşağı durursa yedek depo açıldı demek, normal duruyorsa kapalı demek. Bitmek üzere iken açılan bir şey, başka da bir fonksiyonu yok. Bu arada bizim 200 ns'lerde yok o.
Bende şöyle bir bilgiyi hatırlatmak isterim 2014 2015 ilk yarisi grup pulsarlarin hava filtresi daha kucuk dolayisiyla eski versiyona atilan yeni versiyon yazilim 2015 ikinci yarisi nda verim arttirirken evvelki versiyonlarda ayni yazilim verimsizlik yaratti gibi geliyor bana.Bundan dolayi varsa Ankarada 2015 ilk yarisi ve oncesi yazilimi geri yukletmek istiyorum.