Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2017
Mesajlar
70
Mitas MC 50 almıştım. Sorunsuz kullanıyorum.Bir sene oldu sabah ve akşam lastik ısınmadan sert frenlerde kayma yapıyor. Ben genelde agresif kullanmadığım için orjinal lastiklerinden çok daha iyi olduğunu gördüm. Ancak Diğer arkadaşların da vereceği markaları değerlendirmende yarar var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------


Öncelikle kazasız sürüşler dilerim. Çok doğru tercih yapmışsınız. Uzun yolda da şehir içinde de çok keyifli bir kullanım sunuyor. Şehir dışında 110-120 arası sabitleyin üzmeden götürür her yere. Parçası bol ve ucuz. Ben 1 litre ile 30-33 km arası gidiyorum. bugünkü benzin fiyatlarıyla 16-17 kuruş yakıyor.Bugün 52 tl benzin aldım toplam 325 km yapmışım hesap km de 16 kuruş. hemen hemen şehir içi ve dışı aynı oranlarda yakıyor.

İlgi ve alakanız için teşekkür ederim. Sizede kazasız sürüşler dilerim. Şuana kadar gayet memnunum. Kullandığım bölge sürekli trafiğin yoğun olduğu yerler olduğu için biraz tedirgindim vitesli motor alırken. Hem trafik hemde yakıt açısından. Bundan önce PCX'im vardı açıkçası sıfır sıkıntı yaratıyordu. Vitesli motor öğrenme uğruna Pulsar'ı seçtim. Umarım mekanik olaylarında da sorun çıkarmaz.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
99
s.a cümleten iyi forumlar arkadaşlar bu parçayı tr de satan varmıdır
ZZrqLo.jpg


https://i.hizliresim.com/ZZrqLo.jpg
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Lastik konusuna gelince benimde lastikler 2 yıllık kullanımı tamamlamak üzere Bridgestone batlax bt45 kullanıyordum huyunu suyunu iyice çözmüş alışmıştım ne zaman ısınıcağına vs hiç bir sorun yaşamadım güzelde viraj yapıyordum ilk başlarda pek güvenemiyordum ama zamanla o durumuda aşmış iyice tadını çıkartır olmuştum fakat son zamanlarda sanki lastik benden bu kadar uzatmaları oynuyorum der gibiydi her hangi bir sıkıntı yaşamadım gerçi ama malum bebekte yolda geliyor bütçeyi çok zorlamak istemiyorum kafamda deli sorular modundayım bir sonraki lastiğim metzeler olacak yönündeydi fikrim ama daha tam karar veremedim

Lastik konusuna gelince ufak bir araştırma yaptım nispeten takım fiyat çıkarttım

1 - Metzeler lasertec - 760 tl kısada olsa sürdüm test ettim beğendim alabilirim

2 - Michelin pilot street - 750 tl arkadaşta vardı ilk başlarda gayet sorunsuz kullandı ama senesi dolmaya yakın kayma vs yapmaya başlamış ???

3 - Bridgestone batlax bt 45 - 730 tl zaten hali hazırda kullandığım huyunu suyunu bildiğim bugüne kadar beni üzmeyen bir lastik +(macera arama)

4 - Diablo rosso II - 860 tl pulsar orjinal ebatlarda brezilya üretimi olduğu ve çok sık karşılaştığım balon yapma,yarılma vs ve ömrü kısa olması?

5 - Mitas mc50 soft - 745 tl ilk başlarda çok uyguna satılan ve sonrasında aşırı fiyatının yükselmesi ve ıslak performansı düşündürüyor

6 - Mitas mc50 - 450 tl softa göre daha sert hamurlu olması ve adam akıllı yorum bulamam düşündürüyor virajda falan üzermi fiyat olarak uygun

7 - Mitas mc25 - 400 tl ıslakta kaydığı ve çok çabuk bittiği yönünde bir kurye arkadaştan edindiğim bilgi pek birşey yok lastik hakkında

8 - Anlaş tournee - 400 tl kimisi iyi kimisi kötü diyor ıslak performansı çok kötü diyen var güzel hava güzel asfalt istiyor sanırım bu lastik ?

9 - Bridgestone batlax s20 evo - 875 tl orjinal ebatlarda yok indirimde şuan ebatlar 110-70-17 140-70-17 orjinalden yanayım ama şuanda tüm
lastiklerin içinde en iyisi kafama en çok yatan bu ama ebatlardan dolayı tereddütteyim bir diğer hususta bütçe tabi ucuz etin yahnisi hesabı olmasından korkuyorum aşırı masrafa girmekte istemiyorum daha bunun montajı balansıda var ucuz alıp sonra zoraki iyi bir lastik alırsam bütce dahada sıkıntıya girer taksit vs seçenekleriyle düşünebilirim hala net bir karar vermiş değilim sizin düşünceleriniz nelerdir acaba
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
Tamer Allah nasibiyle getirsin Ankara'da devam ediyorum.Yengeme de saygılar selamlar.
Lastiğe gelince iki yil orjinalleri kullandim.Bu durumda turnee denemekte benim görevim olsun alayım taktırayım xmax te kulllanan bir arkadaş virajının city grip ten iyi olduğunubsavunmuş .İlgin alakan için teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Tamer Allah nasibiyle getirsin Ankara'da devam ediyorum.Yengeme de saygılar selamlar.
Lastiğe gelince iki yil orjinalleri kullandim.Bu durumda turnee denemekte benim görevim olsun alayım taktırayım xmax te kulllanan bir arkadaş virajının city grip ten iyi olduğunubsavunmuş .İlgin alakan için teşekkürler.

İnşallah abicim Allah razı olsun.anlaş turneler iki modeldi sanırım turne ve yeni turne diye bunların arasında fark olduğunu okumuştum biri radial diğeri değil.Yanlış hatırlamıyorsam yeni turne radial olanı alırken buna muhakkak dikkat etmeni öneririm

-Radyal lastiklerin diğer lastiklerden farkı nedir?

İki yapı arasındaki temel fark, Çapraz lastikte konfor ön planda olmasına rağmen yüksek hız performansı ve dönme direnci Radyal lastiğe göre daha düşüktür. Radyal lastik özellikle yüksek performans lastiklerinde tercih edilen bir yapı olup, yüksek hız yanında lastikle yol arasındaki oluşan direncinde azaltılmasını sağlar.

Radyal lastik ebat yazılımda “R” harfi ile gösterilirken, çapraz lastik ise “ – “ sembolü ile ifade edilir.

110/80 R 19 ; “R” harfi Radyal Yapılı Lastik olduğunu ifade eder.

110/80 – 19 ; “-“ sembolü Çapraz Yapılı Lastik olduğunu ifade eder.

Hayırlı olsun şimdiden yorumlarını bekliyorum lastik hakkında bir süre daha düşünüp karar vericem duruma göre
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
Bizim boyutta spor modeller radial değil scoterlar radyal olanlar dediler.110/70/17 ve 140/70/17 radyal
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Sanırım kaymayı radial olmayanlar yapıyor anlaşın sitesinden ıslak zemin çok iyi diyorlar açıklamada bulduğum yorumlardaki bi iyi bi kötü yorumlarıda sanırım bundan kaynaklı çapraz olanların viraj performansı ve frenlemesi düşük sanırım siteden baktım orjinal ebatlarda radial yok kullanım amacına bağlı sakin sürüşlere gelebilecek lastik gibi görünüyor ama yakıtıda arttırır ve son hızda düşme yapar çapraz olduğundan dolayı ben listeden anlaşı eleyeyim ozaman
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
O zaman ne bakalım mc 25 için ıslak zemin haricinde ne diyorlar.ankarada pek deneyim yok bu konuda swallow diye bir lastikten bahsediyorlar.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Mc 25 için pek yorum bulamadım sadece kullanan bir kuryeye sorduğumda ıslakta kayıyor ve çok çabuk bitiyor demişti kullananlar yorum yapsada öğrensek bende ucuz yollu f/p ürünü lastik düşünüyorum hem maddi açıdan hemde artık lastiğe göre sürerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

Mc25 ile ilgili cbr125 de kullanan arkadaşın dediğine göre irc lere göre kat kat iyi bir lastik olduğu pulsarda kullanan biri aldığını yazmış ama elle tutulur birşey yok swallow lastiklere hiç bulaşma derim abi mc25 çok daha iyidir 400tl kampanya fiyatı var aslında yazı çıkartırım kışında temkinli sürüyorum zaten ama mc 50 ile de 50 lira oynuyor kararsız kaldım
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
137
Mc 25 için pek yorum bulamadım sadece kullanan bir kuryeye sorduğumda ıslakta kayıyor ve çok çabuk bitiyor demişti kullananlar yorum yapsada öğrensek bende ucuz yollu f/p ürünü lastik düşünüyorum hem maddi açıdan hemde artık lastiğe göre sürerim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

Mc25 ile ilgili cbr125 de kullanan arkadaşın dediğine göre irc lere göre kat kat iyi bir lastik olduğu pulsarda kullanan biri aldığını yazmış ama elle tutulur birşey yok swallow lastiklere hiç bulaşma derim abi mc25 çok daha iyidir 400tl kampanya fiyatı var aslında yazı çıkartırım kışında temkinli sürüyorum zaten ama mc 50 ile de 50 lira oynuyor kararsız kaldım
mmc25 in altına inmiyeceğiz bu anlaşıldı.MC50 de pist tarzı değilmi.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
mmc25 in altına inmiyeceğiz bu anlaşıldı.MC50 de pist tarzı değilmi.

aslında pist için olanı sport force modeli mc50 soft olanı daha çok virajlar için yumuşak hamur normal mc50 de sert hamurlu daha çok caddeye uygun ama mc25 deki su kanalları daha iyi
 
Katılım
17 May 2017
Mesajlar
36
Arkadaşlar motorum 150 ns fakat burası daha aktif kullanıldığı icin buraya da yazmak istedim. Benim ön camurlugumda ve kafa karenajının siyah kısmında boya atması mevcut. Ön camurlugun rengi soldu griye yakın bir hal aldı. Aynı şekilde ön kafa karenajının siyah çerçeveleri de gri ye yakın bir hal aldı. Daha önce böyle bir sorun ile karşılaşan oldu mu acaba ?
 
Katılım
27 May 2016
Mesajlar
89
Mitas MC 50 almıştım. Sorunsuz kullanıyorum.Bir sene oldu sabah ve akşam lastik ısınmadan sert frenlerde kayma yapıyor. Ben genelde agresif kullanmadığım için orjinal lastiklerinden çok daha iyi olduğunu gördüm. Ancak Diğer arkadaşların da vereceği markaları değerlendirmende yarar var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------


Öncelikle kazasız sürüşler dilerim. Çok doğru tercih yapmışsınız. Uzun yolda da şehir içinde de çok keyifli bir kullanım sunuyor. Şehir dışında 110-120 arası sabitleyin üzmeden götürür her yere. Parçası bol ve ucuz. Ben 1 litre ile 30-33 km arası gidiyorum. bugünkü benzin fiyatlarıyla 16-17 kuruş yakıyor.Bugün 52 tl benzin aldım toplam 325 km yapmışım hesap km de 16 kuruş. hemen hemen şehir içi ve dışı aynı oranlarda yakıyor.

Merhabalar,

depoyu fullüyorum ve 250 km gidebiliyorum arkadaş.. Siz yazmışsınız 325 gördükçe deliriyorum ben nerede hata yapıyorum ya da motorda ne var ki bu kadar fark var aramızda :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Merhabalar,

depoyu fullüyorum ve 250 km gidebiliyorum arkadaş.. Siz yazmışsınız 325 gördükçe deliriyorum ben nerede hata yapıyorum ya da motorda ne var ki bu kadar fark var aramızda :queen::queen::queen::queen:

Rodajla alakalı bir durum olabilir.
motorun rodaj döneminde agresif kullanan arkadaşların motorları fazla yakıyor diye okumuştum.
 
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
66
1100 km uzun yola çıktım geçen hafta yakıt tüketimi 20 krş.ortalama hızım 110-120.ya benim motorda çift turbo filan var yada sizin motorlarda ekonomi modu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst