Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 3 Eki 2015
- Mesajlar
- 1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor güzelmiş. Maddi durumum iyi olsaydı benim discover 'ı satıp bunu almayı düşünürdüm. Bu arada neden ipone yağ koydun da motul koydurmadın? Yada şöyle sorayım servisi motul koyuyor normalde sen mi farklı istedin?
yok servis castrol koyuyor.bir kaç tane takip ettiğim yabancı pulsar kullanıcısı vs ıpone yağ kullanıyor.hatta katana serisi kullanan var yarış için ama o bizim için gereksiz 1 litresi 75 tl.tayfun motordan birolada sordum kendi getirip koyan oldu bu yağıda dedi iyi dedim bende bir deneyelim.n11 den sağlam bir kuponum vardı böyle değerlendirdim bende.castrol açıkcası gerçekten rezalet bir yağmış.bunu görmüş oldum ıpone dışında hiç bir yağ bundan sonra kullanmam.vites geçişleri çok ciddi oranda değişti.muallakta kalmıyorsun direk geçiyor.ses olarakta biraz toklaştı.yakıt tüketimi vs aynı.bu arada castrol 10 40 idi o yüzden biraz incede kalıyordu aslında.