Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 May 2016
Mesajlar
13
Motoru orta sehpaya aldim ve teker altlarina yalitim malzemesi köpük koydum. Bu arada icindeki yag zamanla motorda erozyona sebep oluyor diye okumustum gerce yagi degistireli 1000 km oldu motora zarar vermesinde baharda degistiricem zaten
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Aksesuarları tamamlamak üzereyim. Bu gün alt sakalım geldi, taktım. Sonra şöyle bir km yapayım dedim ve çıktım yola. Yer yer durup fotoğraf çektim.

rEWk33.jpg
[/url][/IMG]
PQ8W0O.jpg
[/url][/IMG]
gXd0qO.jpg
[/url][/IMG]
9GM1QN.jpg
[/url][/IMG]
QQD3ay.jpg
[/url][/IMG]
MkNG01.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057


Hayırlı olsun abi yakışmış. :) diyaliz merkezinin arka sokakta gerçerken gördüm, Karagöle mi gidiyordun :cherry:
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Karagöl, evci yaylası tarafına gittim. Karagöl tadilat nedeniyle kapalı zaten. Gezdim oralarda. Havası da temiz, mis gibi :cherry:

Evci yaylasını bilmiyorum ama Karagöl kapanmadan birkaç gün önce gittiğimde güzel fotoğraflar çektim. :) Gerçekten oraların havası çok güzel, ayrıca yol yapmak için güzel virajlar var :cherry:
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
47
Merhaba 10 bin bakmını biraz geçirmişim 10500 km olmuş problem yaratır mı :( garantiden çıkar mı
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,296
Arkadaslar motoru kis uykusuna yatiricam yanliz takildigim bir kac nokta var.
Oncelikle depoyu fulledim ve benzin katkisi ekledim ama benzin vanasi gibi bisey olmadigindan (yada ben bulamadim )yakit pompasina giden benzini kesemedim boylece biraksam sorun yaratirmi?
- 3-4 ay kullanmicam motoru,4 ay sonra depodaki benzin kullanilabilir mi? Yoksa bosaltip yeni benzinmi koymak gerekir?
-aküyu söktüm ve evde tutmayi dusunuyorum arada sarj etmem gerekirmi?
- motorun icindeki yag 1000 km oldu duruyor. Kis uykusundan sonra ilk is yagini degistirecegim icin icindeki yagi bosaltsam sorun olurmu yoksa bahara kadar icindeki yag ile kalabilirmi?

Cevaplariniz icin simdiden tesekkurler

Depodaki benzine 3-4 ayda birşey olurmu emin değilim ama birazda olsa özelliğini yitirir.En güzeli işin ehli olanlara sor internette arat.Motordaki yağ motora zararvermez.Kışdan çıkıncada değiştirirsin.Akünede birşey olmaz.Tekerlekleride arada bir elin ile çevir iz yapmasın.Motoru tamen askıya alabilirsen daha iyi olur.Birde motoru koyduğun yer rutubetli ise demir aksamlara wd40 sık (diskler hariç)paslanmasın.Bineceğin zaman güzelce yıkar binersin.
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
47
soruma cevap verecek olan yok mu? " Merhaba 10 bin bakmını biraz geçirmişim 10500 km olmuş problem yaratır mı :( garantiden çıkar mı"
 

Sol

Katılım
12 Ocak 2016
Mesajlar
38
Çıkmaz dostum merak etme. İşi garantiye almak istersen Oktay motora git bu konuda diğerleri gibi yamyam değil. Sonuçta uzun bir yoldan gelme ihtimalin de var tam 10000 km de servisin kapısında olma ihtimalin zaten olamaz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

Sevgili dostlar bu arada bende boxer motorumu satıp 2.el bir pulsar aldım,
yaklaşık 1 aydır aktif kullanıyorum. Şu anda memnunum herhangi bir sorun yapmadı arada stop etme dışında, haftada bir belki oluyor oda.
Uzun zamandır kullanan arkadaşlardan tavsiye niteliğinde yorumlar alabilirmiyim.
Motorun sınırları huyu suyu vs.
Gidonu yükselttim kullanımı daha keyifli oldu
Yapılabilecek bu gibi şeyler hakkında tavsiyelerinizi paylaşırsanız memnun olurum.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Arkadaşlar altın elbiseli adamın bajaj incelemesini bir türlü bulamadım ya bi link atarmısnız bana
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2
Bajaj 200ns almayı düşünüyorum sigorta plaka felan masrafları çok tuttuğu için ikinci el 200ns almak mantıklı geldi ama motosiklet bilgim daha önceden olmadığı için ikinci el 200ns alırken nelerine dikkat etmem gerekerir hangi sorunları çok görülüyor 200ns kullanıcıları olarak tavsiyelerinizi bekliyorum
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
Ns 150 nin koruma demirleri ns 200 için uygun mu bağlantı yerleri, hiç deneyen oldu mu.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Ns 150 nin koruma demirleri ns 200 için uygun mu bağlantı yerleri, hiç deneyen oldu mu.
uygun değil, motor yapıları ve şase bağlantı yerleri farklı, ns150 koruma demiri daha büyük, ns200 daha küçük. farklı koruma demiri alabilirsiniz.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Bajaj 200ns almayı düşünüyorum sigorta plaka felan masrafları çok tuttuğu için ikinci el 200ns almak mantıklı geldi ama motosiklet bilgim daha önceden olmadığı için ikinci el 200ns alırken nelerine dikkat etmem gerekerir hangi sorunları çok görülüyor 200ns kullanıcıları olarak tavsiyelerinizi bekliyorum

sigorta masrafını her halukarda kendiniz yapacaksınız, plaka/ruhsat masrafı ise 250-350tl arası birşeydi, siz ise ikinci el alım-satım'da norete 100tl civarı para bayılacaksınız. Bu bilgiler ışığında, sadece 150-250 tl için ikinci ele yöneliyorsunuz. (Tabi ki ikinci elin fiyatı sıfırından daha düşük ancak siz bundan bahsetmemişsiniz)
 
Katılım
14 Kas 2016
Mesajlar
21
sigorta masrafını her halukarda kendiniz yapacaksınız, plaka/ruhsat masrafı ise 250-350tl arası birşeydi, siz ise ikinci el alım-satım'da norete 100tl civarı para bayılacaksınız. Bu bilgiler ışığında, sadece 150-250 tl için ikinci ele yöneliyorsunuz. (Tabi ki ikinci elin fiyatı sıfırından daha düşük ancak siz bundan bahsetmemişsiniz)

sırıf ile ikinci el arasında 130 TL masraf farkı vardır.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
uygun değil, motor yapıları ve şase bağlantı yerleri farklı, ns150 koruma demiri daha büyük, ns200 daha küçük. farklı koruma demiri alabilirsiniz.

ns 150 koruma demiri
http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-ns150-on-koruma-demiri-takimi.html

ns 200 koruma demiri
http://www.bajajyedekparcalari.com/bajaj-pulsar-200ns-on-koruma-demiri-takim.html

bunların resimleri birebir aynı gibi duruyor buyuzden sordum fiyatlarıda farlı yarı yarıya nerdeyse.
başka koruma demiri tavsiyeside alabilirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst