Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor güzelmiş. Maddi durumum iyi olsaydı benim discover 'ı satıp bunu almayı düşünürdüm. Bu arada neden ipone yağ koydun da motul koydurmadın? Yada şöyle sorayım servisi motul koyuyor normalde sen mi farklı istedin?

yok servis castrol koyuyor.bir kaç tane takip ettiğim yabancı pulsar kullanıcısı vs ıpone yağ kullanıyor.hatta katana serisi kullanan var yarış için ama o bizim için gereksiz 1 litresi 75 tl.tayfun motordan birolada sordum kendi getirip koyan oldu bu yağıda dedi iyi dedim bende bir deneyelim.n11 den sağlam bir kuponum vardı böyle değerlendirdim bende.castrol açıkcası gerçekten rezalet bir yağmış.bunu görmüş oldum ıpone dışında hiç bir yağ bundan sonra kullanmam.vites geçişleri çok ciddi oranda değişti.muallakta kalmıyorsun direk geçiyor.ses olarakta biraz toklaştı.yakıt tüketimi vs aynı.bu arada castrol 10 40 idi o yüzden biraz incede kalıyordu aslında.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Arkadaşlar altın elbiseli adamın bajaj incelemesini bir türlü bulamadım ya bi link atarmısnız bana

yok servis castrol koyuyor.bir kaç tane takip ettiğim yabancı pulsar kullanıcısı vs ıpone yağ kullanıyor.hatta katana serisi kullanan var yarış için ama o bizim için gereksiz 1 litresi 75 tl.tayfun motordan birolada sordum kendi getirip koyan oldu bu yağıda dedi iyi dedim bende bir deneyelim.n11 den sağlam bir kuponum vardı böyle değerlendirdim bende.castrol açıkcası gerçekten rezalet bir yağmış.bunu görmüş oldum ıpone dışında hiç bir yağ bundan sonra kullanmam.vites geçişleri çok ciddi oranda değişti.muallakta kalmıyorsun direk geçiyor.ses olarakta biraz toklaştı.yakıt tüketimi vs aynı.bu arada castrol 10 40 idi o yüzden biraz incede kalıyordu aslında.

Castrol sadece bajaj etkinliğinde konuluyor diye biliyorum ben. Ben ilk 500 bakımına gittiğimde tayfun usta motul koydu gözümün önünde ve hatta bak bunu çoğu yer kullanmaz dedi. Hatta Hindistan bajaj'dan gelen yetkili gördüğünde şaşırtmıştı dedi. Fakat bajaj etkinliğinde castrol koyuyorlardı anlaşmadan dolayı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Castrol sadece bajaj etkinliğinde konuluyor diye biliyorum ben. Ben ilk 500 bakımına gittiğimde tayfun usta motul koydu gözümün önünde ve hatta bak bunu çoğu yer kullanmaz dedi. Hatta Hindistan bajaj'dan gelen yetkili gördüğünde şaşırtmıştı dedi. Fakat bajaj etkinliğinde castrol koyuyorlardı anlaşmadan dolayı.

rodaj bakımında castrol kondu.5000 bakımında galiba eğer kendi yağımı götürmeseydim motorex koyucaktı.oda oldukça kaliteli bir yağ.istersen eğer castrol de konuyor zaten.tabi bakım fiyatında farklılıklar oluyor.motul koyduğunu ben hiç görmedim.onla anlaşmış olabilirler.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Castrol yağın rezalet olarak değerlendirmesini nasıl yapıyorsunuz merak ediyorum ? Motorla piste girdiniz de tur zamanınız 2 saniye uzun mu çıktı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Castrol yağın rezalet olarak değerlendirmesini nasıl yapıyorsunuz merak ediyorum ? Motorla piste girdiniz de tur zamanınız 2 saniye uzun mu çıktı.

bok gibi olan vites geçişinden ve farklı ses tonundan anlaşılıyor.herkes fark edebilir sizde edersiniz
 
Katılım
8 Tem 2013
Mesajlar
83
Beyler Perşembe günü itibariyle Bajaj'ın tüm yedek parçalarına %10 ila %15 civarı zam gelmiş haberiniz olsun. Daha geçen ay %10 zam yapmışlardı, yetmemiş demek ki. Fiyatlara bajaj yedek parçaları sitesinden bakabilirsiniz.

Ama henüz sıfır motor fiyatlarında bir değişiklik yok, herhalde 2017'ler gelene kadar sıfırlarda dokunmayacaklar gibi görünüyor, fakat görünen o ki, dolar düşmez ise 2017'de sıfır motorlar da bu yedek parçaya yapılan iki aşamalı zamı örnek alırsak %25 zam gelebilir. Böylece 8290 TL olan 200NS böylece 10.000 TL üzerine çıkabilir, haberiniz olsun.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
bok gibi olan vites geçişinden ve farklı ses tonundan anlaşılıyor.herkes fark edebilir sizde edersiniz

Bu yağ konusu yine karıştı. Vites geçişleri senin kullandığın yağ markasından çok değerleri ile ilgilidir güzel kardeşim. 10/40 mı 10/60 mı 20/50 mi? Neyse ......
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Beyler Perşembe günü itibariyle Bajaj'ın tüm yedek parçalarına %10 ila %15 civarı zam gelmiş haberiniz olsun. Daha geçen ay %10 zam yapmışlardı, yetmemiş demek ki. Fiyatlara bajaj yedek parçaları sitesinden bakabilirsiniz.

Ama henüz sıfır motor fiyatlarında bir değişiklik yok, herhalde 2017'ler gelene kadar sıfırlarda dokunmayacaklar gibi görünüyor, fakat görünen o ki, dolar düşmez ise 2017'de sıfır motorlar da bu yedek parçaya yapılan iki aşamalı zamı örnek alırsak %25 zam gelebilir. Böylece 8290 TL olan 200NS böylece 10.000 TL üzerine çıkabilir, haberiniz olsun.

12 aralıkta zamlı fiyatlar açıklanacak, %7 zam gelecekmiş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu yağ konusu yine karıştı. Vites geçişleri senin kullandığın yağ markasından çok değerleri ile ilgilidir güzel kardeşim. 10/40 mı 10/60 mı 20/50 mi? Neyse ......

ben soruya cevap verdim kim ne kullanırsa kullansın umrumda değil benim deneyimim bu.tek sorum şu sana castrol tam sentetik yağmı ?
değilse uzatmanın alemi zaten yok.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,297
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Motorda en iyi yağlar benim şahsi fikrim,liqui moly Fully synthetic,motul ve ipone.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Motoru alalı 2 sene olacak değil kar a geçmek 8900 fiyatını hala göremedik dolar firladı otv vs tavan yaptı motorun hala sıfırı 8870 ne diyelim buda bizim için böyle bi hata olsun..
 
Katılım
12 Ara 2016
Mesajlar
8
Arkadaşlar 2016 model 5 aylık pulsar sahibiyim daha önce 2015 model pulsarım vardı. özet geçmek gerekirse motorda kalkışlarda pas sesi gibi bi ses geliyor sizde de yasanıyormu 2015 modelimdede vardı bu ses sadece kalkışlarda oluyor sesin nerden geldiğini bilen varmı?
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Arkadaşlar 2016 model 5 aylık pulsar sahibiyim daha önce 2015 model pulsarım vardı. özet geçmek gerekirse motorda kalkışlarda pas sesi gibi bi ses geliyor sizde de yasanıyormu 2015 modelimdede vardı bu ses sadece kalkışlarda oluyor sesin nerden geldiğini bilen varmı?

düşük bi ihtimal debriyajdan yüksek ihtimal ön tekerdeki km sayacı veya rulman keçelerinden geliyordur
 
Katılım
12 Ara 2016
Mesajlar
8
kesınlıkle motordan gelen bır ses degıl on taraftan gelıyor buyuk bı ıhtımal km sayacının ordan galıba dedıgınız gıbı
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
kesınlıkle motordan gelen bır ses degıl on taraftan gelıyor buyuk bı ıhtımal km sayacının ordan galıba dedıgınız gıbı

motor çalışmazken üstüne binip az ileri geri yaptığında gırç gırç ses yapar eğer sorun oysa gres yağ ile yağlanması gerekir ve yıkarken falan o kısıma su falan tutmamak lazım özellikle tazzikli su bütüğün yağı boşalttığından ses yapıyor
 
Katılım
12 Ara 2016
Mesajlar
8
motor çalışmazken üstüne binip az ileri geri yaptığında gırç gırç ses yapar eğer sorun oysa gres yağ ile yağlanması gerekir ve yıkarken falan o kısıma su falan tutmamak lazım özellikle tazzikli su bütüğün yağı boşalttığından ses yapıyor

yok benım motor calısırken gelıyor o ses ama motordan gelmıyor debrıyajı bırakıp gazı verınce sankı ıkı paslı metal bırbırıne degıyormus gıbı caart dıye ses gelıyor haraket edınce ses gıdıyor
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
yok benım motor calısırken gelıyor o ses ama motordan gelmıyor debrıyajı bırakıp gazı verınce sankı ıkı paslı metal bırbırıne degıyormus gıbı caart dıye ses gelıyor haraket edınce ses gıdıyor

benim motor çalışmazken dememdeki amaç ses olmadan nerden geldiğini daha iyi duyman açısındandı muhtemel ön taraftır ama birkaç modelde debriyajda sıkıntı olanlar vardı mesela kavrama yaparken bi cayırtı sesi geliyordu ondan dolayı oyle dedim mesela çok yavaş 5 10 km gibi hızlardada ses geliyor motor sesinden duyulmuyor hanı debriyaja basıp kendi hızına bırakınca gorç gorç diye sesi duyuyorsun lastik turuna bağlı olarak ama muhtemel ön takımdan geliyor sendeki ses bi dene bi ara benimde başıma gelmişti yağmurda falan ıslanınca her yerinde ses geliyordu önden gelen sesin 2 sebebi km sayacı ve rulman keçeleri birde arka amortisörden geliyordu garantiden arka amortisör değişti ön kısım yağlandı ses ortadan kalktı
 
Katılım
12 Ara 2016
Mesajlar
8
benim motor çalışmazken dememdeki amaç ses olmadan nerden geldiğini daha iyi duyman açısındandı muhtemel ön taraftır ama birkaç modelde debriyajda sıkıntı olanlar vardı mesela kavrama yaparken bi cayırtı sesi geliyordu ondan dolayı oyle dedim mesela çok yavaş 5 10 km gibi hızlardada ses geliyor motor sesinden duyulmuyor hanı debriyaja basıp kendi hızına bırakınca gorç gorç diye sesi duyuyorsun lastik turuna bağlı olarak ama muhtemel ön takımdan geliyor sendeki ses bi dene bi ara benimde başıma gelmişti yağmurda falan ıslanınca her yerinde ses geliyordu önden gelen sesin 2 sebebi km sayacı ve rulman keçeleri birde arka amortisörden geliyordu garantiden arka amortisör değişti ön kısım yağlandı ses ortadan kalktı

usta kavrama dedıgın debrıyajı bırakıp gaz verırken kı olayı dıyorsun dımı ozaman benımde debrıyajdan pekı nasıl cozucez o problemı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst