Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
220
motorunu teslim alan bir arkadaş youtube videosu çekip tanıtım eksik yonleri gibi video yayınlayabilirmi
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
236
Stickerleri sökmen iyi olmuş, motor kendini göstermiş, böyle sade siyah beyaz daha güzel...
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
motoru sattım arkadaslar ama kac yerı aradım ellerınde yok kaldıkmı ortada ayın 6 sı dıyorlar br yerde var oda kırmızısıyah onuda ben ıstemıyorum ılla sıyah olacak bırde ındırım yapmıyorlar ona hasta oldum honda bıle 500 lıra ındırmıstı cash ı gorunce
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
motoru sattım arkadaslar ama kac yerı aradım ellerınde yok kaldıkmı ortada ayın 6 sı dıyorlar br yerde var oda kırmızısıyah onuda ben ıstemıyorum ılla sıyah olacak bırde ındırım yapmıyorlar ona hasta oldum honda bıle 500 lıra ındırmıstı cash ı gorunce
Hayırlısı olsun Erol Abi :)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Suzuki İnazuma 'ya bakmaları tavsiye olunur( ön çamurluk ve depo yan karenajlar); cvp: Pulsar 6 mislinden biraz fazla....:queen:

doğrudur. benim discover ın göstergesi değiştirildi.komple. baya da ehli behli birşeydi. fiyatını merak ettim baktım, 58 tl. şaşırdım..bu en az 150 tl vardır diyordum.
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
6
hayırlı olsun dostum bence cok iyi tercik cünkü kullanımı yumsak motor ilkten gazı actıgında cok uysal sankin ilk etapta zorlanmazsın biraz alsında gazlamaya salardır seviyeli şekilde motorda rodajı bitirene kadar sen iyice alsırsın sonra bir yaz binip sıkılmasın uzun yolaqda gider sehir içinde de binilir cok maltıklı .125 150 cc bişi alsan ögrendikten sonra sıkılıcan satıcan ki bende 125 cc motor duryor satmadan aldım :) bu türkiyenin acıgı olan bir motordu yeri doldurdu bence .birde kardesim acemi bunu gercekten cok rahat kullanıyor 125 ccyi ona vercektim istemiyor .Kazasıs belasız hayırlı günlerde binmek nasıp olur inş

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

abi wolf de ihcilik felan hikaye sevislerin nekadar pahalı oldugunu bilen yok heralde niye satmıyo sanıyosunuz motor .Ben sym Fiddel yan grenjını degiştirdim koltuk altı platık 300 tl idi parcayı taktırdı 4 bin kmde sattım onu ve onda da wolf dede titresim gercekten cok suzuki servisinde arkadasda wol fardı görüntü tam istedigim tip oldugunda alıcaktık önermedi kendiside satıyordu sıfır ve ikinci el ozamn inazuma yeni fuara gelicek bekle onu al demişti inazumada cok iyi makına kimse laf söyliyemez ama abi 10 bin devirde 140 km hız yapması cok kötü gecn kesim sevmez onu bence inazuması olan abimize hayırlı olsun ins param cıkıssa idi bence fuarda alıcaktım sırk sym yi yeni adıgımdan para kalmadı alamamıstım pulsara kısmet oldu
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
"Şu an bu konu içerisinde 77 kullanıcı var. (16 üye ve 61 misafir)"

Bu saatte.. Hey maşallah
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
6
dostum sen kagıt üstünde cbr250 de silindirde kaplama var dıyosunda ben gözümle kulagımla 10 bin kmd e krak degiştirn biliriyor garantiden tanıyorum 10 bin lerde silindir piston deiştiren var 5 binden sonra sıkıstırdınmı şangırtılı calısan cbr cok gördüm ve soydum 2 ay önce 6800 tl ye adamlar 20 binde veriyordu cbr 250 yi 2 tane inceledim şangur sungur çalısıyordu almadık yani iyice arastır gercegi budur benb kanıtlarımda meala 20 bin kmde cbr garantiden gösterge degişiyor nedeni içindeki lambalar patlıyor yapamıyorlar degiş ee kac tane var öyle saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

Bazı arkadaşlar titreşim çok diyor ama,ben her fırsatta pulsar alan bi yakınımı arıyorum motor ne alemde diye,kendimde kullandım ve bu cumartesi tekrar kullanıcam.Bence sele sertliği haricinde bi sıkıntı yok.Eksik olarak vites göstergisi diyebilirim,olsaydı iyi olurdu.Ama motor gücü uuuu beybi:) Renkler gerçekten Pulsara gitmemiş.Kırmızının olmaması büyük eksiklik.Çinlilerle karıştırılmaması için renk olayını düzene sokmaları gerekir bence.Alan arkadaşlara tekrar hayırlı olsun diyorum.
abi honda motorun kıralı diyen coktur aramızda hangi hondada var vites göstergesi :)vibrayon da tabiki yoktur abi cbf 150 den başka motor sürmeyen adam cbr 250r dada tirtesim var der inazuma dada :) sele sert ama spor tasarım cok normal 40 tl leye dericide yumsak sünger kaplanır birde gövde rengi deri kaplana bilir yeni motor alan herkeze hayırlı olsu
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Motorun cok guzel masallah, beyaz hastasiyim resmen basimi dondurdu. Kazasiz belasiz kullan insallah
 
Katılım
4 May 2014
Mesajlar
6
PULSAR 200 NS CANTA demiri gelmiştir kullanılıcarın bilgisine 05324453587 zeki usta sultangazi

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

PULSAR 200 NS CANTA demiri gelmiştir kullanılıcarın bilgisine 05324453587 zeki usta sultangazi
nosu 5324454587 olactı :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
dostum sen kagıt üstünde cbr250 de silindirde kaplama var dıyosunda ben gözümle kulagımla 10 bin kmd e krak degiştirn biliriyor garantiden tanıyorum 10 bin lerde silindir piston deiştiren var 5 binden sonra sıkıstırdınmı şangırtılı calısan cbr cok gördüm ve soydum 2 ay önce 6800 tl ye adamlar 20 binde veriyordu cbr 250 yi 2 tane inceledim şangur sungur çalısıyordu almadık yani iyice arastır gercegi budur benb kanıtlarımda meala 20 bin kmde cbr garantiden gösterge degişiyor nedeni içindeki lambalar patlıyor yapamıyorlar degiş ee kac tane var öyle saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------


abi honda motorun kıralı diyen coktur aramızda hangi hondada var vites göstergesi :)vibrayon da tabiki yoktur abi cbf 150 den başka motor sürmeyen adam cbr 250r dada tirtesim var der inazuma dada :) sele sert ama spor tasarım cok normal 40 tl leye dericide yumsak sünger kaplanır birde gövde rengi deri kaplana bilir yeni motor alan herkeze hayırlı olsu

2013-14 Honda cbr 1000rr'da(full dijital gösterge)-vites göstergesi varr...:wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

2013-14 Honda cbr 1000rr'da(full dijital gösterge)-vites göstergesi varr...:wiinkk:

2:bounce:014 Honda nc 750x/s 'lerde de vites göstergesi eklendi....Sıkmak yok değil mi???...
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
125
motoru sattım arkadaslar ama kac yerı aradım ellerınde yok kaldıkmı ortada ayın 6 sı dıyorlar br yerde var oda kırmızısıyah onuda ben ıstemıyorum ılla sıyah olacak bırde ındırım yapmıyorlar ona hasta oldum honda bıle 500 lıra ındırmıstı cash ı gorunce

kuzenim izmir/ödemiş bayisinde yetkili personel; bende almak istiyorum size gelişi kaç dedim duyduğum rakama inan çok şaşırdım. abi nerdeyse senin o söylediğin indirim miktarı kadar bi kar payı var yok. az değil mi dedim oda az ama iyi satış bekliyoruz çok iyi motor, geldiği gibi sattık yenisini sipariş verdik dedi.

(fiyatı söylemem ticari açıdan etik olmaz diye düşünüyorum, motor gelmeden zam yapmak ne kadar etik o ayrı konu)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------

hazır fırsatını bulmuşken ekrem bey'ede bi iki sorum var,

öncelikle önümüzdeki yaza getireceğiniz modeller hakkında bir planınız var mı?

(bu konu hakkında bir çalışma yapılacaksa, size halka açık bir anket yapmanızı öneririm, bu inanın sektörde bir ilk olacak ve çok ses getirecektir, müşteri odaklı çalışmış olur ve satış rakamlarını da beklediğiniz oranda garantilemiş olursunuz, ürün zaten kaliteli böyle asist yüzyılda bir gelir,bence sizde şuan gole çok yakınsınız.)

pulsar 135 (çünkü pulsar 150 eski kasa :( ), discover 100, boxer 100, kesin beklediğim modeller, pulsar 400cs ve pulsar 400ss modelleri de sansasyon yaratır eminim, çalışmalarınızı dikkatle takip ediyorum.

ayrıca çok merak ettiğim bir diğer konu bajaj re60, fuarda gördük ama halen bir fiyat göremedik (dolar kuru otursun diye cumhurbaşkanlığı seçimlerini mi bekliyorsunuz :) )
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerli arkadaşlar;

İkinci parti Pulsar 200 NS ürünlerimizi dünden itibaren sevk etmeye başladık. İstanbul'da bekleyen arkadaşlarımız için bugün geç saat de olsa bayi teslimatları inşallah yapılacak. İstanbul dışı sevkiyatlar ise kargo mesafesine göre yarından (çarşamba) itibaren teslim edilecek.

Ancak bir kötü haberimiz var. İlk partide de aslında net olmayan bir konu idi. Son ana kadar netleşmemişti. Motor sehbası ve ön koruma demirinin üzerinde opsiyonel sunulup sunulmayacağı ile ilgili. İlk partide her iki parça opsiyonel olarak sunulmuştu. Ancak bu partiden itibaren orta sehbanın kullanılmayacağı bilgisi geldi ve orta sehba maalesef artık olmayacak. Sebep olarak bu segment sport ürünlerinde (dünyada benzerlerinde olduğu gibi) motor sehbasının kullanılmasının uygun olmadığı kararıdır. Motor koruma sehbası ise opsiyonel olarak sunulmaya devam edecektir.

Kararın gerekçesi de olsa ilk partide sunulduğu için durumun çok hoş olmadığını biliyorum. Ama tüm itirazlarımıza karşın karar değişmedi.

Özür dileyerek bu bilgiyi paylaşıyorum.

Saygılarımla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst