- Katılım
- 6 Nis 2015
- Mesajlar
- 53
Merhabalar.
Bajaj 200 NS kullanıyorum. 1.5 ay oldu 2000 km. yaptım. Bu stop etme olayını hiç yaşamadım. Fakat bir önceki mesajda MD Murat'ın dediği gibi tedirginim. Bence anlatılanlardan yola çıkarak Kuralkan Tepeören fabrikasında bir test gerçekleştirilmeli. 2013 2014 2015 pulsar orjinal ECU larla (modelle birlikte gelen) test edilmeli. Benzin varken, Benzin az iken. Debriyajı çekince, Ani Frenajla. Tüm varyasyonlar denenmeli. Video da yayınlanmalı. Bu tedirginliğimiz ancak böyle geçecek.
Atıyorum test sonucu şöyle bir gerçek çıktı ortaya. "Depoda %10un altında benzin kaldığı zaman; araç stop ediyor." O zaman kuralkan şunu yapmalı. Pulsarları servise çağırıp deponun üzerine bir etiket yapıştırmalı. UYARI : Benzin göstergesi tek çizgiye düştüğünde yakıt eklemeniz gerekmektedir. Eklemediğiniz takdirde araç stop edebilir." Bu bir marka için zor bir karardır. Sağlamlık kalitenin sembolü Toyota'lar nasıl çağrılıyorsa Bajaj da bunu yapabilir. Sağlığımız için.
Bu benim ilk vitesli motosikletim. Uzun yol performansından memnunum. Alırken bayi lastiklerin, selenin iyileştirildiğini ve orta ayaklığın eklendiğini söyledi. Orjinal lastiklerle kullanıyorum. Diğer motosikletlerle ya da farklı lastiklerle deneyimim olmadığından iyi ya da kötü diyemem.
1-) Lastikler hakkında 2015 modellerde yapılan değişikliği değerlendirebilecek arkadaşlar var mı?
2-) Aynalarını modifiye edenler var mı ? Kimi ileri alalım demiş. Kimi TVS aynaları önermiş. Yabancı sitelerden örnek falan var mı acaba?
Son olarak kaza yapan arkadaşımıza geçmiş olsun diliyorum.
İyi forumlar.
Bajaj 200 NS kullanıyorum. 1.5 ay oldu 2000 km. yaptım. Bu stop etme olayını hiç yaşamadım. Fakat bir önceki mesajda MD Murat'ın dediği gibi tedirginim. Bence anlatılanlardan yola çıkarak Kuralkan Tepeören fabrikasında bir test gerçekleştirilmeli. 2013 2014 2015 pulsar orjinal ECU larla (modelle birlikte gelen) test edilmeli. Benzin varken, Benzin az iken. Debriyajı çekince, Ani Frenajla. Tüm varyasyonlar denenmeli. Video da yayınlanmalı. Bu tedirginliğimiz ancak böyle geçecek.
Atıyorum test sonucu şöyle bir gerçek çıktı ortaya. "Depoda %10un altında benzin kaldığı zaman; araç stop ediyor." O zaman kuralkan şunu yapmalı. Pulsarları servise çağırıp deponun üzerine bir etiket yapıştırmalı. UYARI : Benzin göstergesi tek çizgiye düştüğünde yakıt eklemeniz gerekmektedir. Eklemediğiniz takdirde araç stop edebilir." Bu bir marka için zor bir karardır. Sağlamlık kalitenin sembolü Toyota'lar nasıl çağrılıyorsa Bajaj da bunu yapabilir. Sağlığımız için.
Bu benim ilk vitesli motosikletim. Uzun yol performansından memnunum. Alırken bayi lastiklerin, selenin iyileştirildiğini ve orta ayaklığın eklendiğini söyledi. Orjinal lastiklerle kullanıyorum. Diğer motosikletlerle ya da farklı lastiklerle deneyimim olmadığından iyi ya da kötü diyemem.
1-) Lastikler hakkında 2015 modellerde yapılan değişikliği değerlendirebilecek arkadaşlar var mı?
2-) Aynalarını modifiye edenler var mı ? Kimi ileri alalım demiş. Kimi TVS aynaları önermiş. Yabancı sitelerden örnek falan var mı acaba?
Son olarak kaza yapan arkadaşımıza geçmiş olsun diliyorum.
İyi forumlar.