Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
geçmiş olsun kardeşim gözün aydın. ruhsatla gidip tekrar plaka bastırabiliyorsun diye biliyorum
 
Katılım
7 Eki 2016
Mesajlar
3
Arkadaşlar başlığın bütün sayfalarını okudum pulsar 150 ns almaya niyetimde var ama kronik sorunlar kafamı karıştırıyor.
Ne dersiniz?
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
3
Bilmiyordum avrupada satilmadigini.aslinda sormak iatedigim sey 2017 modeller ne zaman gelir.suan bir pulsar almalimiyim yoksa 2017 modeli mi beklemeliyim
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
150NS için motora uygun kışlık lastik önerisi var mı ? Yağmurların yağmaya başlamasıyla stok lastikler kendini belli etmeye başladı. Frene basarken, virajda dönerken, şerit boyalarından geçerken resmen 3,5 atıyorum.
4-5 sayfa önce Continental öneren bir arkadaş vardı. Bu lastikleri yağmurlu havalarda gönül rahatlığı ile kullanabilir miyiz? Başka lastik önerileri varsa alabilirim.

Teşekkürler.
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Arkadaşlar başlığın bütün sayfalarını okudum pulsar 150 ns almaya niyetimde var ama kronik sorunlar kafamı karıştırıyor.
Ne dersiniz?

Benim NS150 5300km'de bu km'yi 5,5 ayda yaptım ve hiç bir sorunu yok, bahsedilenlerin hiç biri bende olmadı, bu arada kronik sorunu diye bir şey yok motorda. Bayiilerden kaynaklı (aküyü düzgün takmamak, montajı iyi yapmamak) gibi şeyler oluyor. Motosikletin lastiklerinin ve aynalarının dandikliği dışında bir sorunu yok. Aynaları alır almaz, hatta motoru almadan tvs rtr apache aynaları ile değiştim ve gayet memnunum. Yakında lastikleri de muhtemelen continentaller ile değişeceğim. Gidon yükseltme taktım bir de konfor adına. Aldığımdan beri işe gidip geliyorum iki günde bir 65km yol yapıyorum iş dışında tüm küçük tefek acil işleri motorla çözüyorum, yılda 9 - 10 bin yapacağım muhtemelen ve en az 3 yıl kullanacağım.
Kafanıza takılanlar için dilerseniz benim blog linkimi altındaki kendi yorumlarımla birlikte okuyunuz:
http://mymotorcycleexperience.blogspot.com.tr/2016/05/bajaj-pulsar-ns150-ile-rodaj-sonrasi.html

Ayrıca bu motoru alacaksanız alacağınız bayiiye rica edin iyice kontrol ederek size teslim etsinler, benim servisim motoru çok düzgün teslim etti, iyi de bir rodaj dönemi geçirdiğimi düşünüyorum ve motordan halen çok memnunum. Lastik değişimi ve ön siperlik dışında motorla ilgili en ufak bir sıkıntım, sorunum yok.
Kronik sorun diye tanımlanacak net bir sorunu yok bana göre, o bahsini ettikleriniz NS200 için daha ziyade. Motosikleti limitlerini ve kendi limitlerinizi bilerek kullanırsanız sorun yaşamazsınız, sıfır alıyorsanız zaten 2 yıl garanti altında.
Neticede 150cc alet, beklentilerinizi yüksek tutmamalısınız, büyük markaların bile (buna Bajaj'ın ürettiği KTM dahil) pek çok sorunu sıkıntısı çıkıyor, ben cbf150, ybr125 sahibi olmuş biri olarak yazıyorum bunları.
5300 km'lik tecrübe sonrası ben bu motordan memnunum işimi görüp istediğim performansı veriyor. Bunun iyisini istediğimde 250cc alacağım, çünkü bu cc'de benim gözlemim şu an için tercih edilesi bir alettir. Ama bir kez daha yazıyorum abartmadan, düzgün kullanmak lazım, bunlar küçük cc aletler deli kullanılınca hepsi sorunlarla çıkar karşınıza.

Ara ara foruma giriyorum, sorun diyenleri duyunca şaşırıyorum, bazıları sorun bile edilmeyecek şeyler, bazıları da şanssızlık gibi sanki ya da servisin düzgün montaj ya da akü şarjı yapmaması gibi şeyler daha ziyade. Sıfır alacaksanız mutlaka garanti kağıdınızı alınız. Ve foruma da üye olan Bajaj Pazarlama müdürü Ekrem Ata'ya ulaşınız mühim bir sorunun çözülmemesi durumunda, kendisi oldukça ilgili bir yetkili benim gözlemim.

Bu motosikletle ilgili olarak bana sormak istediğiniz bir şey olursa da Ö.M. lere çokça bakamasam da buradan ya da bloğuma yorumla dilediğinizi sorabilirsiniz, bilgim ve bu motordaki kısa tecrübem dahilinde bilgi vermeye çalışırım. Zaten yukarıdaki linkte başlığın altına yorumlarla motosikletin kısa aralıklarla analizini yapmaya çalışıyorum, bi anlamda uzun soluklu bir test gibi oluyor. motorun 10bin km'si dolunca başka bir başlıkta bu 10 binlik analizi yazmaya çalışacağım yeniden.

Herkese selam ve sevgilerle.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2016
Mesajlar
197
Cloud'da katılıyorumm Lastikleri aldığımın haftasına değiştirdim. Aynalarıda hemen değiştirmem lazım resmen ayna yok gibi gidiyorum :)
 

mse

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
30
lastik lastik dediniz haftaya değişeceğim sanırım. :) bu arada telefonu nasıl monte ediyorsunuz gidona bakıyorum bakıyorum yer bulamıyorum
 
Katılım
13 Eki 2016
Mesajlar
12
Öncelikle herkese selamlar. 15 yaşımda içime düşen motosiklet sevdasını, önce maddi sebepler, sonra evlilik, çocuk, araba derken sürekli ertelemek zorunda kaldım. Bir de baktım yaş 35 olmuş. Tabi bu arada sürekli forumları okuyarak bir nebze de olsa nefsimi köreltmeye çalıştım. Bu arada motosikletle tek tecrübem (o da sayılırsa mobylette 52 hydro dur) http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/laughing7.gif Şimdi çok şükür iki teker sahibi olacak fırsatı yakaladım. pulsar 200 ns diye bir makina çıktı baktım makina güzel ama hem bütçemi aşıyor hem de 200 lük benim gibi acemiye fazla. Bütçeme uygun cfmoto rks falan bakarken ne göreyim 150 ns çıkmış tam da derdimin dermanı. Nasıl makina diye bir araştırayım dedim. Bu sayede de bu başlığı buldum. Yaklaşık 10 gündür işten fırsat buldukça yazılanları okudum. Herkese paylaşımları ve tavsiyeleri için çok teşekkürler. İnşallah yakın zaman da bende pulsar 150 ns imle aranızda olacağım. Makina nasıldır, tavsiye eder misiniz, kronik sorunları var mı, servis nasıl diye sormayacağım. Sağolun hepsi ince ince anlatılmış zaten. Şimde sizlerden ricam, benim gibi motorsiklete yeni başlayacak bir acemi için tavsiyeleriniz var mı? Bir de bayiden motosikleti alırken şunları yapmadan çıkma diyeceğiniz bir şey var mı? (aynalar konusunu biliyorum direkt discover aynası ile değiştireceğim). Şimdiden hepinize teşekkür ederim.
 
Katılım
30 Tem 2016
Mesajlar
19
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------

[/COLOR]
Öncelikle herkese selamlar. 15 yaşımda içime düşen motosiklet sevdasını, önce maddi sebepler, sonra evlilik, çocuk, araba derken sürekli ertelemek zorunda kaldım. Bir de baktım yaş 35 olmuş. Tabi bu arada sürekli forumları okuyarak bir nebze de olsa nefsimi köreltmeye çalıştım. Bu arada motosikletle tek tecrübem (o da sayılırsa mobylette 52 hydro dur) http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/laughing7.gif Şimdi çok şükür iki teker sahibi olacak fırsatı yakaladım. pulsar 200 ns diye bir makina çıktı baktım makina güzel ama hem bütçemi aşıyor hem de 200 lük benim gibi acemiye fazla. Bütçeme uygun cfmoto rks falan bakarken ne göreyim 150 ns çıkmış tam da derdimin dermanı. Nasıl makina diye bir araştırayım dedim. Bu sayede de bu başlığı buldum. Yaklaşık 10 gündür işten fırsat buldukça yazılanları okudum. Herkese paylaşımları ve tavsiyeleri için çok teşekkürler. İnşallah yakın zaman da bende pulsar 150 ns imle aranızda olacağım. Makina nasıldır, tavsiye eder misiniz, kronik sorunları var mı, servis nasıl diye sormayacağım. Sağolun hepsi ince ince anlatılmış zaten. Şimde sizlerden ricam, benim gibi motorsiklete yeni başlayacak bir acemi için tavsiyeleriniz var mı? Bir de bayiden motosikleti alırken şunları yapmadan çıkma diyeceğiniz bir şey var mı? (aynalar konusunu biliyorum direkt discover aynası ile değiştireceğim). Şimdiden hepinize teşekkür ederim.

Aküyü en az 6 - 7 saat şarj ettirin ve akü sıvısını tam doldurtun, taşma durumu olmamasına özen göstertin. Bütçe ayarlayabilirseniz michelin marka lastik taktırın. Ekipmanlarınıza oldukça önem verin, ucuza kaçmayın. Benden bu kadar kazasız belasız sürüşler dilerim.
 

mse

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
30
Öncelikle herkese selamlar. 15 yaşımda içime düşen motosiklet sevdasını, önce maddi sebepler, sonra evlilik, çocuk, araba derken sürekli ertelemek zorunda kaldım. Bir de baktım yaş 35 olmuş. Tabi bu arada sürekli forumları okuyarak bir nebze de olsa nefsimi köreltmeye çalıştım. Bu arada motosikletle tek tecrübem (o da sayılırsa mobylette 52 hydro dur) http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/laughing7.gif Şimdi çok şükür iki teker sahibi olacak fırsatı yakaladım. pulsar 200 ns diye bir makina çıktı baktım makina güzel ama hem bütçemi aşıyor hem de 200 lük benim gibi acemiye fazla. Bütçeme uygun cfmoto rks falan bakarken ne göreyim 150 ns çıkmış tam da derdimin dermanı. Nasıl makina diye bir araştırayım dedim. Bu sayede de bu başlığı buldum. Yaklaşık 10 gündür işten fırsat buldukça yazılanları okudum. Herkese paylaşımları ve tavsiyeleri için çok teşekkürler. İnşallah yakın zaman da bende pulsar 150 ns imle aranızda olacağım. Makina nasıldır, tavsiye eder misiniz, kronik sorunları var mı, servis nasıl diye sormayacağım. Sağolun hepsi ince ince anlatılmış zaten. Şimde sizlerden ricam, benim gibi motorsiklete yeni başlayacak bir acemi için tavsiyeleriniz var mı? Bir de bayiden motosikleti alırken şunları yapmadan çıkma diyeceğiniz bir şey var mı? (aynalar konusunu biliyorum direkt discover aynası ile değiştireceğim). Şimdiden hepinize teşekkür ederim.

öncelikle hayırlı olsun şimdiden benimde ilk motorum ns 150 300 km oldu ve çok güzel bir bağ yakaladım motorla zehir gibi birşey bu gerçekten motor sevdası hep başkaydı benim için şimdi dahada başka bir hal aldı diyebilirim. Motoru ben bayiden almadım 50 tl gibi bir ücret ile kapıma istedim. Sonrası zaten yavaş yavaş alışma evresi oldu :)
Aynalar beni çok etkilemedi açıkçası biraz kafa manevraları ile görüş açım çok etkilenmiyor.

300 km oldu motorum herhangi bir sıkıntı yaşamadım bakalım rodaj bakımına gittikten sonrasını merak ediyorum açıkcası :)
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
91
lastik lastik dediniz haftaya değişeceğim sanırım. :) bu arada telefonu nasıl monte ediyorsunuz gidona bakıyorum bakıyorum yer bulamıyorum


Merhaba,

Hangi lastiği almayı düşünüyorsunuz? Değişimden sonra yol tutuş ve sürüş hakkında bilgi verirseniz çok makbule geçecektir.
Telefon tutacağı olarak, scooterlar için üretilen aynaya monteli olanları kullanabilirsiniz. Gidon için üretilenler bizim motorlara uymuyor maalesef.
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
23
herkese selam 4500 km oldu bakım zamanı geliyo, 5bin devirden sonra dalgalanma sorunu için bi parça takılıyo deniyor ya taktıran var mı aramızda?
 
Katılım
13 Eki 2016
Mesajlar
12
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------

[/COLOR]

Aküyü en az 6 - 7 saat şarj ettirin ve akü sıvısını tam doldurtun, taşma durumu olmamasına özen göstertin. Bütçe ayarlayabilirseniz michelin marka lastik taktırın. Ekipmanlarınıza oldukça önem verin, ucuza kaçmayın. Benden bu kadar kazasız belasız sürüşler dilerim.

Korumalık için şöyle bir kombinasyon yaptım. Sizin de fikirlerinizi almak isterim.

Mt revenge limited evo (sharp 5*) - 285 tl
Prohel colombia 4 mevsim mont - 285 tl
Prosev deri eldiven - 95 tl
Prohel mafsallı dizlik - 60 tl
 
Katılım
30 Tem 2016
Mesajlar
19
Korumalık için şöyle bir kombinasyon yaptım. Sizin de fikirlerinizi almak isterim.

Mt revenge limited evo (sharp 5*) - 285 tl
Prohel colombia 4 mevsim mont - 285 tl
Prosev deri eldiven - 95 tl
Prohel mafsallı dizlik - 60 tl
http://www.motosuperstore.net/Nic-Rover-Hi-Vis-Motosiklet-Montu,PR-2323.html Mont olarak bunu öneririm kullananlar memnun. Diğerlerini yeterli buluyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst