PULSAR150NS
merhaba bende 1 ay oldu pulsar150ns motorumu alalı şuan 825 km deyim çok fazla basıyorum red ışığını ara sıra yakıyorum servisim bana motor basmam konusunda acıma bas diyor birşey olmaz bende ona uyarak ara sıra basıyorum ve sizce doğrumu yapıyorum ve birde asıl sorum şudur,
motor belli bi zaman sonra yani 10 20 dk sonra ısındığı zaman hafif zırıltı geliyor bu normalmidir. ilk basta titreme zırıltı yok ama belli bir sürmede motor iç kısımlarından hafif zırıltı geliyor. beni hafif rahatsız ediyor ve boşta iken rolantide hafif motor sesi fazla duyuluyor bu benim ilk motorum daha önce motor kullanmamıştım ve yeterince dikkatli kullanıyorum
ve fiyat çok önemli değil fazla pahalıya gerek yok bir kask önerebilecek varmı
satın aldığım yer bedavaya verdiği kask aldığım gün çöpe attım çok adi ve kimyasal bir koku geliyordu rahatsız ediciydi.
zararlı olduğun bildiğim için ziyan ettim şimdi uygun kask arıyorum ve bilgim yok
şimdiden teşşekürler herkese iyi günler.
merhaba bende 1 ay oldu pulsar150ns motorumu alalı şuan 825 km deyim çok fazla basıyorum red ışığını ara sıra yakıyorum servisim bana motor basmam konusunda acıma bas diyor birşey olmaz bende ona uyarak ara sıra basıyorum ve sizce doğrumu yapıyorum ve birde asıl sorum şudur,
motor belli bi zaman sonra yani 10 20 dk sonra ısındığı zaman hafif zırıltı geliyor bu normalmidir. ilk basta titreme zırıltı yok ama belli bir sürmede motor iç kısımlarından hafif zırıltı geliyor. beni hafif rahatsız ediyor ve boşta iken rolantide hafif motor sesi fazla duyuluyor bu benim ilk motorum daha önce motor kullanmamıştım ve yeterince dikkatli kullanıyorum
ve fiyat çok önemli değil fazla pahalıya gerek yok bir kask önerebilecek varmı
satın aldığım yer bedavaya verdiği kask aldığım gün çöpe attım çok adi ve kimyasal bir koku geliyordu rahatsız ediciydi.
zararlı olduğun bildiğim için ziyan ettim şimdi uygun kask arıyorum ve bilgim yok
şimdiden teşşekürler herkese iyi günler.