Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
12
PULSAR150NS

merhaba bende 1 ay oldu pulsar150ns motorumu alalı şuan 825 km deyim çok fazla basıyorum red ışığını ara sıra yakıyorum servisim bana motor basmam konusunda acıma bas diyor birşey olmaz bende ona uyarak ara sıra basıyorum ve sizce doğrumu yapıyorum ve birde asıl sorum şudur,

motor belli bi zaman sonra yani 10 20 dk sonra ısındığı zaman hafif zırıltı geliyor bu normalmidir. ilk basta titreme zırıltı yok ama belli bir sürmede motor iç kısımlarından hafif zırıltı geliyor. beni hafif rahatsız ediyor ve boşta iken rolantide hafif motor sesi fazla duyuluyor bu benim ilk motorum daha önce motor kullanmamıştım ve yeterince dikkatli kullanıyorum

ve fiyat çok önemli değil fazla pahalıya gerek yok bir kask önerebilecek varmı

satın aldığım yer bedavaya verdiği kask aldığım gün çöpe attım çok adi ve kimyasal bir koku geliyordu rahatsız ediciydi.
zararlı olduğun bildiğim için ziyan ettim şimdi uygun kask arıyorum ve bilgim yok

şimdiden teşşekürler herkese iyi günler.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
40
G3bYQv.jpg
[/url][/IMG]
Dostlar jikle hangisi nasıl açık.nasıl kapalı bu tarafta mı nerede onu da bilmiyorum daha önce kaç kere dendi biliyorum ama ilk motorum olduğu için hiç bi şey bilmiyorum
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
[url=http://hizliresim.com/G3bYQv][url]http://i.hizliresim.com/G3bYQv.jpg[/url][/url]
Dostlar jikle hangisi nasıl açık.nasıl kapalı bu tarafta mı nerede onu da bilmiyorum daha önce kaç kere dendi biliyorum ama ilk motorum olduğu için hiç bi şey bilmiyorum

Jikle motorun sol tarafında yani diğer tarafta, baya bi eğilmek gerekiyor, şasenin o kalın demirinin arkasında kalıyor, metal bir mandal gibi, kendine doğru çektin mi açılır, motora doğru itersen kapanır.

merhaba bende 1 ay oldu pulsar150ns motorumu alalı şuan 825 km deyim çok fazla basıyorum red ışığını ara sıra yakıyorum servisim bana motor basmam konusunda acıma bas diyor birşey olmaz bende ona uyarak ara sıra basıyorum ve sizce doğrumu yapıyorum ve birde asıl sorum şudur,

motor belli bi zaman sonra yani 10 20 dk sonra ısındığı zaman hafif zırıltı geliyor bu normalmidir. ilk basta titreme zırıltı yok ama belli bir sürmede motor iç kısımlarından hafif zırıltı geliyor. beni hafif rahatsız ediyor ve boşta iken rolantide hafif motor sesi fazla duyuluyor bu benim ilk motorum daha önce motor kullanmamıştım ve yeterince dikkatli kullanıyorum

ve fiyat çok önemli değil fazla pahalıya gerek yok bir kask önerebilecek varmı

satın aldığım yer bedavaya verdiği kask aldığım gün çöpe attım çok adi ve kimyasal bir koku geliyordu rahatsız ediciydi.
zararlı olduğun bildiğim için ziyan ettim şimdi uygun kask arıyorum ve bilgim yok

şimdiden teşşekürler herkese iyi günler.

Sanırım uygun fiyatlı kask dendimi ilk akla gelenler MT ve LS2 markaları, fakat ben ikisini de denemedim o yüzden bilemicem.
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
23
(2.)
Selam. 488 kilometre oldu alalı servis ışığıda yandı servise gidince söyleyeceğim sorunlar şunlar ...
1-ön frende sürekli olmasada sık sık eski motorlar fren yaparken çıkardıkları gıcırtı sesi geliyo.
2-bi kaç kez 4-5 bin civarlarında gaz kesilip silkeleme yaptı (rodoj dolayısıyla karbüratör ayarları değişebilmiş)
3-zırıltı bende de var(200nstekiler çözemiyo bitürlü sanırım bendekinde de çözülmicek kısmet..)
4-yine sürekli olmasada bende de gaz takılması oldu yani 2500-3000 arasında bi müddet takılı kalıyo devir sonra düzeliyo.

Not;aldığımda hiç yoktu benzin yedekteydi depo 50 tl doldurdum fullendi 385 civarında tekrar fulledim(taşırdı bide herif) 40 lira aldı.
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
12
(2.)
Selam. 488 kilometre oldu alalı servis ışığıda yandı servise gidince söyleyeceğim sorunlar şunlar ...
1-ön frende sürekli olmasada sık sık eski motorlar fren yaparken çıkardıkları gıcırtı sesi geliyo.
2-bi kaç kez 4-5 bin civarlarında gaz kesilip silkeleme yaptı (rodoj dolayısıyla karbüratör ayarları değişebilmiş)
3-zırıltı bende de var(200nstekiler çözemiyo bitürlü sanırım bendekinde de çözülmicek kısmet..)
4-yine sürekli olmasada bende de gaz takılması oldu yani 2500-3000 arasında bi müddet takılı kalıyo devir sonra düzeliyo.

Not;aldığımda hiç yoktu benzin yedekteydi depo 50 tl doldurdum fullendi 385 civarında tekrar fulledim(taşırdı bide herif) 40 lira aldı.

öncelikle merhaba hocam,

ön frenimde gıcırtı yok bende hatta baya memnunum arka fren yetersiz olduğu zaman ikisini dengeli kullanıyorum ve iyi durabiliyorum ve gaz kesilme olayını yaşamadım sadece arada 1 2 giderken hız düştümü çok nadir dalgalanma oluyor zırıltı olayına gelince motor herşey güzel ilk başta çalıştırdığımda ne zırıltı ne motor sesi duyuluyor neredeyse ama motor ısınmaya başlayınca 15 dk sonra hafif zırıltı geliyor rahatsız edici şekilde.

birde asıl sorum 50 tl 385km mi gittin hocam ? ve eğer gittiysen devirlimi sürdün?
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
O zırıltı ön kafadaki küçük camdan geliyo. Ben söküp araya bir plastik koydum. Şuan başka bir zırıltı duymuyorum.
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
149
Ön ve arkaya 33 psi bastım sıkıntı olur mu sizce yoksa normal mi?
Zırıtıl bende de var ilk bakımdan sonra başladı.
Birde gaz açıp kapadıktan sonra bayır aşağı egzosdan pat pat pat ses geliyor sanırım buda normal.
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
23
meraba. Rodaj dolayısıyla 7bini ve 80kmh i hiç geçmedim. Banada çok garip geldi 10 küsür kuruşlarda olması bide henüz rodaj aşaması bakımdan sonra tekrar bi yakıt hesaplaması yaparım.
Ön frende tutmama sorunum yok hatta panik frenide yaptım ne lastik kaydı ne de tutmama gibi bişey olmadı ama gıcırdıyo nedense.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
40
Soğuk lastik hava basıncı ne demek kitapcık da onun değerleri yazıyor ön 25 diyor az değil mi ? 25 yaptım ama daha öncesin de 40 mış kafam karıştı
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
23
Arkadaşlar bu jikle olayı Nasıl oluyor tam her gün çalıştırmadan önce jikleyi 10 saniye falan açıp sonra kapatıyor Musunuz motor hiç çalıştırmadan mı bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim teşekkürler
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
23
jikle bu havalar için uygun değil soğuk havalarda ilk çalıştırmayı kolaylaştırmak için kullanılır motora giren soğuk havayı önleyip zengin benzin karışımıyla motorun kolay çalışmasını sağlar ve motor ısındıktan sonra kapatılmalıdır. Benim bilgim bu şekilde.
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
12
motor ısındıktan sonra gelen zırıltı sadece bendemi var herkeste olan birşeymi ve bilgisi olan arkadaşlar varsa yardımcı olsun beni şahsen çok rahatsız ediyor.331
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
23
meraba. Rodaj dolayısıyla 7bini ve 80kmh i hiç geçmedim. Banada çok garip geldi 10 küsür kuruşlarda olması bide henüz rodaj aşaması bakımdan sonra tekrar bi yakıt hesaplaması yaparım.
Ön frende tutmama sorunum yok hatta panik frenide yaptım ne lastik kaydı ne de tutmama gibi bişey olmadı ama gıcırdıyo nedense.

80 km. hızı geçmezsen yakıt makul seviyede yani 7000 deviri geçmediğin sürece az yakıyor. Yalnız 7000 deviri geçersen yandın 1lt. benzin ile 28-32 km. arası gider.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst