Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
27
500 bakımında tam sentetik yağ koydurmada sıkıntı olur mu?
motulun 7100 20w50 yi koydurmayı düşünüyorum
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Sıkıntı yaşayan pek yok herkes motoru aldı geziyor :D ondan buralar sakin diye düşünüyorum.

Aynen öyle.Bugün 2.depoyu bitirdim yedeğe geçene dek 389km yol yaptım, bu sürede bi kaç kez 90 ve 100 gördüm genelde 80i geçmeden sürdüm, akıcı trafikte.Benim hesabıma göre 100km de 2.60 lt civarı yakmış. Benim gideceğim yolda bu değer 3 aşağı beş yukarı hep böyle olur muhtemelen. Motor 810kmde. Ne yazayım başka keyfim yerinde.Ama ay başı bi gidon yükseltme taktıracam büyük ihtimal.Bi servis 5cm olan aparattan bahsetmişti doğru mu acaba.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Aynen öyle.Bugün 2.depoyu bitirdim yedeğe geçene dek 389km yol yaptım, bu sürede bi kaç kez 90 ve 100 gördüm genelde 80i geçmeden sürdüm, akıcı trafikte.Benim hesabıma göre 100km de 2.60 lt civarı yakmış. Benim gideceğim yolda bu değer 3 aşağı beş yukarı hep böyle olur muhtemelen. Motor 810kmde. Ne yazayım başka keyfim yerinde.Ama ay başı bi gidon yükseltme taktıracam büyük ihtimal.Bi servis 5cm olan aparattan bahsetmişti doğru mu acaba.

Santime deyil kulanabilirliğine bak sa sola direksiyonu çevirdiğinde kablolar zorlanıyormu kendi kendine gaz alıyormu ondan sonra kararını ver :)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Santime deyil kulanabilirliğine bak sa sola direksiyonu çevirdiğinde kablolar zorlanıyormu kendi kendine gaz alıyormu ondan sonra kararını ver :)

Motoru almadan test ettiğim pulsardaki aparatın 5cm olduğunu söylemişti bayii.Aparat var diye kendi kendine gaz mı olurmuş.O düpedüz hatalı montaja girer. Ya da uygun olmayan aparat kullanmaya.Benim kullandığımda öyle bir şey yoktu, ama gördüğüm aparatın boyutu 5cmden az gibi gelmişti bana ki onda da sürüş yine biraz eğikti. 3cm de olsa yaptırmam lazım yoksa beni yoruyor uzun sürüşler, ne yalan söliyim.Dizlerle depoyu kavramak da bir yere kadar kar ediyor boy 1.85 olunca.
Daha efektif kullanım için bana şart gibi gidonu bi parça yükseltmek.
Haziran başı gibi halledecem bakalım.Neticeyi yazarım burdan.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
5cm pulsar 200ns ve 150ns modellerinde kablo ile oynamadan kurtarmaz, en ideali 3cm olandır, standart bir ölçü olmadığı için bazen kasma yapıyor ama onunda çaresi var zaten, bir sıkıntı olmadan 3cm olanı rahatlıkla kullanabilirsiniz, ben 200ns de 3,5cm olanı kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadan bir seneden fazladır kullanıyorum varsa yakınlarınızda yükseltme takılı bir test etmenizi isterim en azından aradaki farkı anlarsınız.
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
arkadaşlar üstündeki arka lastik 100-90-17 ama yedek parçada lastik bakarsanız ölçü 110-80-17 zaten 100-90-17 diye bir ölçü de bakınca bulamadım bilinen markalarda.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
62
Herkese merhaba honda cb125e motorum var simdi pulsar 150ns veya ikinci el 200ns istiyorum motorun 150nsde duzgun devir araliklarinda titresim nasil acaba birde 90-100km arasi rahat gidebilirmiyim hiz olarak.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Hız olarak 90-100 km rahat gidersin, titreşimi az. Gidonda biraz titrwşim hissettiriyor yanlız. Ancak rahatsız olmadım hiç ben. Tecrüben var ise 200ns alabilirsin. Maddiyat sorun ise 150ns nin de pek aşağı kalır bir yanı yok. Sesi bariz daha güzel üstelik :))
Karbüratörlü olduğu için sesi daha güzel. Evet. Mesela harley bile 2006 ya kadar komple karbüratörlü model üretmiştir.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
62
Valla cok gozum tuttu yolda giderkende soruyorum 2016 modeller sorunsuz dedi biri ama herkes memnun 8000kmdir honda suruyorum 125cc 9beygir motor guzel ama dipgaz kaldigimdan motor titresim yapiyor cok ve yakior ama gitmiyor bu motorlar hem maddiyati zorlamaz yazin calisiyorum zaten insallah bi 150ns alirim hondaninda sigortasi gelcek soruyorum 750 tl en uygyun bide hasarsizlik indirimiyle yeni motor alirsam sigortadan cok korkuyorum oyle hizdada gozum olmadigindan 80 -100 arasi yormasin istiyorum bakalim insallah alcam
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Valla cok gozum tuttu yolda giderkende soruyorum 2016 modeller sorunsuz dedi biri ama herkes memnun 8000kmdir honda suruyorum 125cc 9beygir motor guzel ama dipgaz kaldigimdan motor titresim yapiyor cok ve yakior ama gitmiyor bu motorlar hem maddiyati zorlamaz yazin calisiyorum zaten insallah bi 150ns alirim hondaninda sigortasi gelcek soruyorum 750 tl en uygyun bide hasarsizlik indirimiyle yeni motor alirsam sigortadan cok korkuyorum oyle hizdada gozum olmadigindan 80 -100 arasi yormasin istiyorum bakalim insallah alcam

Hocam 80-100 arası hızla dünyayı gezersiniz :)
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
http://www.oponeo.co.uk/moto-tyre-details/heidenau-k63-100-90-17-55-h-front-rear-tl#112076854 arkadaşlar bu lastik bizim motora uygun sanki.
http://www.oponeo.co.uk/moto-tyre-details/continental-contigo-100-90-17-55-p-front-rear-tl-m-c#110368840 Bir de bu var ama tip olarak Scooter diyor, ölçüler aynı ama.
 
Katılım
9 Şub 2016
Mesajlar
283
http://www.oponeo.co.uk/moto-tyre-details/heidenau-k63-100-90-17-55-h-front-rear-tl#112076854 arkadaşlar bu lastik bizim motora uygun sanki.
http://www.oponeo.co.uk/moto-tyre-d...go-100-90-17-55-p-front-rear-tl-m-c#110368840 Bir de bu var ama tip olarak Scooter diyor, ölçüler aynı ama.

bAJAJ sitesine girince yedek parça ns 150 bölünümde lastik kısmında verilen ölçü 110 80 17 arka gerçi 110 bi tık daha kalın lastik daha iyi olur gibi geliyor bana yıllardır racing kullanan bir arkdaşımında yorumu bu ölçüleri ölçüp biçip ayarlıyorlar kafana göre lastik taktırma sakın dedi kendiside cbr 1000 rr kullanıcısı

www.motolastik.com/sport-touring-touring-pmk16509?ob=1&oz=13_25&oz=14_95&oz=15_132 arka lastik seçenekleri

http://www.lastikal.com.tr/Dunlop-110-80-17-57S-TL-Arrowmax-Streetsmart-Arka-Motosiklet-Lastigi bu nasıl bir seçenek acaba fiyat uygun bilindik marka.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

https://www.indiacarnews.com/bajaj-bikes-in-india/bajaj-pulsar-cs400s-india-launch-by-year-end-7564/ Bizimkinin abisi geliyor.

Bajaj Pulsar CS400 Specifications

Engine 373.2cc, 4-valve, single-cylinder liquid-cooled
Maximum Power 40bhp
Maximum Torque 32Nm
Top Speed 175kmph
Transmission 5-speed manual

2017 de gelmesi bekleniyormuş.

Tvs ve hero nunda güzel bi ss i geliyor 250-400 cc de hero biraz basit kaçmış gibi ama hoş yinede lakin tvs nin Akula 310 bayağ hoşuma:cat: gitti. TvS apaçi diye motor üretmeyi bıraksın kesin satışlar artar net.:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
27
abi anlamıyorum 370 cc makina yapıyosun. 5 vites koyuyosun, 200ns de bile 6 vites oldugu halde niye böyle bi hareket yapılıyor anlamış değilim.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
abi anlamıyorum 370 cc makina yapıyosun. 5 vites koyuyosun, 200ns de bile 6 vites oldugu halde niye böyle bi hareket yapılıyor anlamış değilim.

Vites aralıkları geniş tutulmuştur. 1. vites normalde 0-20 ise 0-30 yaparlar. ama bu durum ivmelenmeyi baltalayacaktır. Muhtemelen bu motor mt/r 25 serisine rakip olarak çıkacak. mt/r 25 serisinin gücü daha az, 6 vites. cs400 biraz daha kuvvetli ve torklu ancak 5 vites. İvmelenmeleri de yakın olacaktır. Dolayısıyla bana sorarsanız fiyatı da 14.5 lira civarı olacaktır. cs400 ün 5 vites olması hayal kırıklığı cidden. Bir vites daha eklenmeyerek yamahanın 250 lik motorlarına rakip ettiler direkt. Halbu ki koy 6 vites, insanların cs i tercih etmesi için bir sebebi daha olsun mesela?
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
54
Arkadaşlar motorumu satıyorum. ( Satmak zorundayım ) 1150 km de , nokta çizik hata vs yok. Fiyatım Sabit 5750 tL. Beyaz renkte. Rodajını en az 3 sene kullanma hayali ile itinayla yaptım. Sıfırdan katiyen farksız zaten alalı 1 ay anca olmuştur. Çanakkalede ikamet ediyorum , plakasıda haliyle 17 plakadır. Sıfırını 6000 liraya aldım. 250 plaka ruhsat , 60 lira bandrol yatırdım. İlk bakımını yaptrdım. Sigortada da en az 500 lira fark edeceğini hesaba katarsak ( 17 plaka olduğundan ) 1000 lira dan fazla bir avantajı olacak alacak arkadaşın ..Rodaj derdi olmayacak.. + Full depo teslim edecek ve yanında sıfır tank ped, zincir spreyi ve branda hediye edeceğim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst