Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
79
arkadaşlar herkese tekrar merhaba,
dün itibariyle motoru teslim aldım. henüz motor sürmeyi tam anlamıyla öğrenmediğim için arkadaşım teslim aldı :)
michelin pilot Street ön : 110/70-17 arka:140/70-17 taktırmayı düşünüyorum. ne dersiniz uygun mudur?
görüşlerinizi rica ederim.
teşekkürler
Yazın orijinal lastikleri ile kullan yaz bitincede kışlık lastiklerle gec :)
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
arkadaşlar motosikletinde telefon tutacağı kullanan var mı ? varsa markası, fiyatı ve nereden aldığını paylaşabilir mi ?
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
arkadaşlar 950 km yi devirdim,motor 100 km hıza hıza zorlanmadan çıkıyor,bakımdan sonra boş vitese geçmeme sorunu düzeldi ama 600 km de ilk bakıma gittim,ilk bakımda tekleme için karbüratörde iğne denen bir parçayı değiştirmişler ki tekleme sorunum yoktu fakat son 200 km dir bu tekleme başladı 5. viteste 6bin devirlerde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------



hocam bu arada göztepe kampüsünde dün gördüğüm motor senin mi acaba ?

Evet kardeşim, müh fak binasının önüne çekerim genelde makinamı :)
biz seninle tanışıyor olabiliriz sanki :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
arkadaşlar motosikletinde telefon tutacağı kullanan var mı ? varsa markası, fiyatı ve nereden aldığını paylaşabilir mi ?

http://urun.n11.com/telefon-tutucu/bisiklet-motorsiklet-telefon-tutucu-universal-P96436452 ben bu ürünü aldım çok rahat ettim baya kullanışlı oldu telefon tutucu.fakat takmaya yer yok ben aldığım ürünün kenarlarını keserek inceltip direksiyonda gri yuvarlak yere taktım
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
http://urun.n11.com/telefon-tutucu/bisiklet-motorsiklet-telefon-tutucu-universal-P96436452 ben bu ürünü aldım çok rahat ettim baya kullanışlı oldu telefon tutucu.fakat takmaya yer yok ben aldığım ürünün kenarlarını keserek inceltip direksiyonda gri yuvarlak yere taktım

nasıl yani hocam takma olayını anlamadım fotoğraf varsa paylaşabilir misin
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
Evet kardeşim, müh fak binasının önüne çekerim genelde makinamı :)
biz seninle tanışıyor olabiliriz sanki :)

Arkadaşa dedim bu renk jant şeridimi taksam iyi olmuş diye bilsem seninkinin yanına çekerdim bende :) dostum ben kütüphaneye geliyorum sık sık,göztepede kütüphane dışında işim yok.tanışmıyoruz ama bidaha gelince seninkinin yanına çekerim tanışalım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------

nasıl yani hocam takma olayını anlamadım fotoğraf varsa paylaşabilir misin

dostum ürünün bağlantı kısmı bizim motorlara olmuyor bizim gidonlarda yuvarlak bölüm yok.sadece sağda solda gri bir yer var yuvarlak olarak 2-3 cm falan.ben aldığım ürünün yuvarlak bağlantı yerini keserek daralttım ki o gri yere girsin diye.yoksa aynalar da dahil başka bir yere takılabilceğni sanmıyorum
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
Arkadaşa dedim bu renk jant şeridimi taksam iyi olmuş diye bilsem seninkinin yanına çekerdim bende :) dostum ben kütüphaneye geliyorum sık sık,göztepede kütüphane dışında işim yok.tanışmıyoruz ama bidaha gelince seninkinin yanına çekerim tanışalım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------



dostum ürünün bağlantı kısmı bizim motorlara olmuyor bizim gidonlarda yuvarlak bölüm yok.sadece sağda solda gri bir yer var yuvarlak olarak 2-3 cm falan.ben aldığım ürünün yuvarlak bağlantı yerini keserek daralttım ki o gri yere girsin diye.yoksa aynalar da dahil başka bir yere takılabilceğni sanmıyorum

peki rüzgardan veya sarsıntıdan dolayı bir sıkıntı yaşamadın dimi hocam telefonu kaybetmeyelim? :)
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Arkadaşa dedim bu renk jant şeridimi taksam iyi olmuş diye bilsem seninkinin yanına çekerdim bende :) dostum ben kütüphaneye geliyorum sık sık,göztepede kütüphane dışında işim yok.tanışmıyoruz ama bidaha gelince seninkinin yanına çekerim tanışalım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------



dostum ürünün bağlantı kısmı bizim motorlara olmuyor bizim gidonlarda yuvarlak bölüm yok.sadece sağda solda gri bir yer var yuvarlak olarak 2-3 cm falan.ben aldığım ürünün yuvarlak bağlantı yerini keserek daralttım ki o gri yere girsin diye.yoksa aynalar da dahil başka bir yere takılabilceğni sanmıyorum

Bekliyorum kardeşim o zaman :)
 
Katılım
24 Eyl 2012
Mesajlar
63
peki rüzgardan veya sarsıntıdan dolayı bir sıkıntı yaşamadın dimi hocam telefonu kaybetmeyelim? :)

yok hocam yaşamadım bağlantı yerinin içine kağıt falan koyarak baya sıktım orası sağlam oldu,ürünün kafası sağa sola dönüyordu güvenli gelmedi onuda yapıştırdım hergün telefonu koyuyorum şimdilik sıkıntı yok :)
 
Katılım
21 Ara 2015
Mesajlar
77
yok hocam yaşamadım bağlantı yerinin içine kağıt falan koyarak baya sıktım orası sağlam oldu,ürünün kafası sağa sola dönüyordu güvenli gelmedi onuda yapıştırdım hergün telefonu koyuyorum şimdilik sıkıntı yok :)


sağolasın hocam sipariş verdim hemen son bir tane kaldı yazıyordu, ürün geldikten sonra yapamazsam yine yazarım
 
Katılım
10 May 2016
Mesajlar
3
Cevabınız için teşekkürler. Oğlunuz hangi üniversiteye hangi bölüme gidiyor? Sizi ikna etmek için neler yaptı? Ve ben ikna etmek için ne yapabilirim?
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Bugün motorum tam 400 km de yakıt tüketimi bakımından ana depo tam bittiğinde 377 km idi suan yedek depo kullanıyorum ana depo 10 litre verilere göre burada ki benzin fiyati 4.44 litresi
10×4.44=44.4 tutar
44.4÷377=0.117 km başına yakıt bu.
 
Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
7
z5WgJ7.jpg
[/url][/IMG] slm arkadaşlar 500km bakım için kaç para verdiniz neler değişti tavsiyleriniz varsa alırım tesekkürler şimdiden.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
7
yedek depo kulanmadım daha gösterge bir diş gidip geliyo .ne yaktı hesaplamadım ama toplam 55tl benzin aldım kaç paradan aldın dersen dikkat etmedim inşallah bakım için tuaf bi rakam istemezler
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
27
bende bugün sakaryadan aranıza katıldım çok şükür
bişey sorucaktım, bagajda alet çantası çıkmıyo mu bunda dahili olarak benimkinde yoktuda
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
Benim moralim 0, 0, 0. :pr:
Dikiz aynasından epey dertliydim.
Sol dikizi bir türlü ayarlayamıyordum.
Ayarlarken hep gevşiyordu. Söküp geri taktım yine aynısı oldu, bir tur daha artırıp sağlamlaştırmak istedim.
Bu sırada diş atıp yalama oldu. Muhtemelen yuvasında da sıkıntı oldu. Bir de ayarlamaya çalışırken ayna kendiliğinden çatladı. :pr:
Bir de geçen gün motoru devirdiğimde arka fren kolu da yamulmuş sanırım nerdeyse şanzımanın dinindeydi.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
56
bende bugün sakaryadan aranıza katıldım çok şükür
bişey sorucaktım, bagajda alet çantası çıkmıyo mu bunda dahili olarak benimkinde yoktuda

Bende alet çantası vardı normalde olmasi lazim

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------

Yeni yakıt verileri benzin aldım tam 400 km iken 10.26 litre aldı 45.55 tuttu yani 0.113 kuruş yapıyoruz yani güzel alet tekleme sorunu da yok gibi cuma günü ilk bakımdan sonra hız denemelerine başlıyorum
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Benim moralim 0, 0, 0. :pr:
Dikiz aynasından epey dertliydim.
Sol dikizi bir türlü ayarlayamıyordum.
Ayarlarken hep gevşiyordu. Söküp geri taktım yine aynısı oldu, bir tur daha artırıp sağlamlaştırmak istedim.
Bu sırada diş atıp yalama oldu. Muhtemelen yuvasında da sıkıntı oldu. Bir de ayarlamaya çalışırken ayna kendiliğinden çatladı. :pr:
Bir de geçen gün motoru devirdiğimde arka fren kolu da yamulmuş sanırım nerdeyse şanzımanın dinindeydi.

Servisten git bi çift discoveri aynası al daha iyi gösteriyor veya apachi rtr aynası al tak yamulan ayaklığıda düzeltirler bozma o kadar morelini herkesin başına geliyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst