- Katılım
- 17 Eyl 2010
- Mesajlar
- 79
Yazın orijinal lastikleri ile kullan yaz bitincede kışlık lastiklerle gecarkadaşlar herkese tekrar merhaba,
dün itibariyle motoru teslim aldım. henüz motor sürmeyi tam anlamıyla öğrenmediğim için arkadaşım teslim aldı
michelin pilot Street ön : 110/70-17 arka:140/70-17 taktırmayı düşünüyorum. ne dersiniz uygun mudur?
görüşlerinizi rica ederim.
teşekkürler