Yakin bi zamanda arkadaslarla gelecegiz umarim gorusuruz kardesim ates edio ama hayvanBir kaç resim paylaşalım. Kalite kötü kusura bakmayın. Çeşmealtı'ndan selamlar.
https://s32.postimg.org/delj8324l/P_20160628_191046.jpg
https://s32.postimg.org/i364h0gp1/P_20160628_191112.jpg
https://s32.postimg.org/tw3xl8d51/P_20160628_191132.jpg
https://s32.postimg.org/6j5w2px1h/P_20160628_191149.jpg
https://s32.postimg.org/55e97exs5/P_20160628_191201.jpg
Alalı 15 gün oluyor sanırım bilgi vermek istiyorum
-3000 devir sorunu bende de var 320 km yaptım 500de bakımda söyleyeceğim.Nasıl çözüyorlar acaba?
-Motor bugun arkadaşy üstündeyken ayaklık açıp sanıp yere düşürdü.Koruma demirine geldi koruma demirinin ucu sıyrıdıl kaldırdım 2-3 kere çalışmadı sonra çalıştı.
-Tek tık varken fullmeye gittim 36 TL tuttu kaç kuruş yakıyor daha hesaplayamadım yedek depoya geçişte motorda sorun oluyor mu örneğin tek tık bitti motor o anda tekliyor veya kapanıyor mu yedek depoyu açana kadar? Yolda başıma bir şey gelmesinden korkuyorum.
Geçmiş olsun. Ben depoyu kurutana kadar gezdim ne kadar gidicek diye. Adamlar benzin göstergesini çok iyi ayarlamışlar. Göstergedeki en son çizgi gitti, 5 km sonrada benzin bitti yedeğe geçtim.
NOT: Yedek depoya pek güvenmeyelim. Benzinin hepsini çekemiyor. Yarım lt. den fazla kaldı. Ama kullanıma göre 70-100 km arası rahat rahat götürür.
yedeğe düşünceye kadar kaç km. yol gitti.
290 km de bitti. Biraz fazla yakmış sanki. İlk bakımdan sonra düşer diye umuyorum.
HERKESE SELAMUN ALEYKUM BEN DİGER FORUMLARDA YANİT ALAMADİGİMİ İCİNBURAYA GELDİM 150 AS MODELİNİ ALDİM BU MODEL KM YE KAC KURUS BENZİN YAKİYOR BİLEN VARMİ
Merhaba arkadaşlar stop lambam sadece ön fren sıkınca yanıyor sizde de öyle mi? Ayak frenine basınca stop lambası yanmıyor.Acaba kablolarda mı bir şeylik var yoksa normal bir durum mu bu?
5 6 BIN DEVRI GECINCE 150 AS MODELLERI KAC KURUS YAKAR KM YE BIPEN VARMI BIRDE NORMALDE NE KADAR YAKAR