Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
117
Bir kaç resim paylaşalım. Kalite kötü kusura bakmayın. Çeşmealtı'ndan selamlar.

P_20160628_191046.jpg


P_20160628_191112.jpg


P_20160628_191132.jpg


P_20160628_191149.jpg


P_20160628_191201.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2016
Mesajlar
615
Güle güle kullan. Foça olmazsa emekli olunca yerleşeceğim yer Çeşmealtı.
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
149
Alalı 15 gün oluyor sanırım bilgi vermek istiyorum

-3000 devir sorunu bende de var 320 km yaptım 500de bakımda söyleyeceğim.Nasıl çözüyorlar acaba?
-Motor bugun arkadaşy üstündeyken ayaklık açıp sanıp yere düşürdü.Koruma demirine geldi koruma demirinin ucu sıyrıdıl kaldırdım 2-3 kere çalışmadı sonra çalıştı.
-Tek tık varken fullmeye gittim 36 TL tuttu kaç kuruş yakıyor daha hesaplayamadım yedek depoya geçişte motorda sorun oluyor mu örneğin tek tık bitti motor o anda tekliyor veya kapanıyor mu yedek depoyu açana kadar? Yolda başıma bir şey gelmesinden korkuyorum.
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
9
S.a arkadaşlar motoru araştırıyorum aklıma takılan şu oldu 15 sayfa kadar okudum göremedim bu konuyla alakalı bende direk sorayım dedim. boyum 1.65 bu motoru rahat kullanabilirmiyim sorun olur mu ?
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Alalı 15 gün oluyor sanırım bilgi vermek istiyorum

-3000 devir sorunu bende de var 320 km yaptım 500de bakımda söyleyeceğim.Nasıl çözüyorlar acaba?
-Motor bugun arkadaşy üstündeyken ayaklık açıp sanıp yere düşürdü.Koruma demirine geldi koruma demirinin ucu sıyrıdıl kaldırdım 2-3 kere çalışmadı sonra çalıştı.
-Tek tık varken fullmeye gittim 36 TL tuttu kaç kuruş yakıyor daha hesaplayamadım yedek depoya geçişte motorda sorun oluyor mu örneğin tek tık bitti motor o anda tekliyor veya kapanıyor mu yedek depoyu açana kadar? Yolda başıma bir şey gelmesinden korkuyorum.

Geçmiş olsun. Ben depoyu kurutana kadar gezdim ne kadar gidicek diye. Adamlar benzin göstergesini çok iyi ayarlamışlar. Göstergedeki en son çizgi gitti, 5 km sonrada benzin bitti yedeğe geçtim.

NOT: Yedek depoya pek güvenmeyelim. Benzinin hepsini çekemiyor. Yarım lt. den fazla kaldı. Ama kullanıma göre 70-100 km arası rahat rahat götürür.
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
23
Geçmiş olsun. Ben depoyu kurutana kadar gezdim ne kadar gidicek diye. Adamlar benzin göstergesini çok iyi ayarlamışlar. Göstergedeki en son çizgi gitti, 5 km sonrada benzin bitti yedeğe geçtim.

NOT: Yedek depoya pek güvenmeyelim. Benzinin hepsini çekemiyor. Yarım lt. den fazla kaldı. Ama kullanıma göre 70-100 km arası rahat rahat götürür.

yedeğe düşünceye kadar kaç km. yol gitti.
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
23
290 km de bitti. Biraz fazla yakmış sanki. İlk bakımdan sonra düşer diye umuyorum.

çok fazla bişey farketmez. Ben depoyu fulledim. şu ana kadar 155km. gittim henüz bir çizgieksildi. Bakalım ne kadar gidecek. Yalnız geçenlerde arkadaşın PCX 150 ile karşılaştırdık depoları aynı yerde fulledik toplamda 82km. yol yapmışız. 30 km.si rampa olmak üzere benim motor 8TL.yaktı pcx150 10TL. yaktı
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
15
HERKESE SELAMUN ALEYKUM BEN DİGER FORUMLARDA YANİT ALAMADİGİMİ İCİNBURAYA GELDİM 150 AS MODELİNİ ALDİM BU MODEL KM YE KAC KURUS BENZİN YAKİYOR BİLEN VARMİ
 
Katılım
31 Eki 2015
Mesajlar
149
Merhaba arkadaşlar stop lambam sadece ön fren sıkınca yanıyor sizde de öyle mi? Ayak frenine basınca stop lambası yanmıyor.Acaba kablolarda mı bir şeylik var yoksa normal bir durum mu bu?
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
15
5 6 BIN DEVRI GECINCE 150 AS MODELLERI KAC KURUS YAKAR KM YE BIPEN VARMI BIRDE NORMALDE NE KADAR YAKAR
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
OLMUYOR USTA SUAN KULLANAMIYORUM IS DOLAYISIYLA SADRCE MERAK ETTIM[/QUOTE]

Ortalama 2.5-3 lt arası yakar kullanıma göre.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst