Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Çok teşekkür ederim. Eski kasa aldım.
Almadan önce Cloud'un incelemelerini tekrar okudum. Samimi ve gerçekçi değerlendirme yaptığı için çok faydalı buluyorum. Ayrıca teşekkür ederim.

Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanı dilerim.
Ben Dominar'dan memnun olarak ayrıldım, ve evet ilk başta titreşime fena takılmıştım ve hala diyorum eski kasa titreşimlidir, ama dişli değişimi epeyce rahatlatıyor, geri kalan özellikleri zaten iyi, bir de zamanla alışılıyor titreşime, en azından bende öyle olmuştu.
Güle güle kullan, benim bu işte olumlu katkım olmuşsa ne mutlu bana, sağ ol. Ayrıca bir gün belki yeni kasa bi Domi daha alırım belli mi olur :)
Selamlar!
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Yeni kasa bu hafta sonu Kadıköy servisinde teste açılacaktı ama coronavirüs nedeni ile iptal edildi, müsait bir zamanda mutlaka test edin daha iyi anlayacaksınız.
 
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
492
Dün bindim bu dominara da efsane bir şeymiş yaa. Drift' ten inip buna binince eşekten inip ata binmiş gibi oldum. Açıkcası torkundan korktum yani. 1.viteste gazı bir çevirdim direk beni geriye çekiyor zor tutuyorum motoru. Efsaneydi!!
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Dün bindim bu dominara da efsane bir şeymiş yaa. Drift' ten inip buna binince eşekten inip ata binmiş gibi oldum. Açıkcası torkundan korktum yani. 1.viteste gazı bir çevirdim direk beni geriye çekiyor zor tutuyorum motoru. Efsaneydi!!

CC beygir tork her şey artıyor, zamanında bende dirft kullanırken ilk Pulsar ı aldığım da bende sizin gibi hissettim, dediğim şuydu ben daha önce motor kullanmıyormuşum, bir zaman sonra 600cc üzeri de kullanınca dominar hiç birşeymiş dersin bu böyle devam eder gider.
 
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
492
CC beygir tork her şey artıyor, zamanında bende dirft kullanırken ilk Pulsar ı aldığım da bende sizin gibi hissettim, dediğim şuydu ben daha önce motor kullanmıyormuşum, bir zaman sonra 600cc üzeri de kullanınca dominar hiç birşeymiş dersin bu böyle devam eder gider.

Tabii biliyorum onu ama şuanlık dominar çok hoşuma gitti.
 
Katılım
10 May 2011
Mesajlar
12
Selamlar arkadaslar yeni dominar 400 ug almak istiyorum.Suan galeriler 29900 diyor fakat yuzyuze konusmadim hic.
Acaba indirim yaparlar mi bu fiyat uzerinden.Yeni alan bir arkadas varmidir nereden almis.Son fiyat nedir .
Bilen varsa yardimci olabilir mi .
Iyi surusler.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Selamlar arkadaslar yeni dominar 400 ug almak istiyorum.Suan galeriler 29900 diyor fakat yuzyuze konusmadim hic.
Acaba indirim yaparlar mi bu fiyat uzerinden.Yeni alan bir arkadas varmidir nereden almis.Son fiyat nedir .
Bilen varsa yardimci olabilir mi .
Iyi surusler.

As, indirim beklemeyin satışlar kuralkan üzerinden olduğu için değişiklik olmaz ha bayiden eşantiyon falan alabilirsiniz.
 
Katılım
20 Mar 2020
Mesajlar
19
herkese selam aranıza yeni katılmış bulummaktayim 2 gün önce dominar 400 ug aldım cuma günü yeni fiyat 32700 tl olacak bilginize
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Evet cuma günü zamlanacak, yarın(Perşembe 02.04.20202) akşama kadar zamsız fiyattan alma şansınız var(Tabi paranın tamamını ödeyip sipariş ederseniz yanlış bilmiyorsam). Bu siparişler için motorlar da Mayıs sonu gelecek denildi.
 
Katılım
10 May 2011
Mesajlar
12
iste bu kotu oldu.zam mantiksiz bu ortamda .Kuralkan kendinden sogutur insanlari sebep her ne olursa olsun.
Bu arada zam konusundan bagimsiz sanirim yeni modelde de immobilizer yok.Bir kuru anahtar gordum.Pulsar anahtari gibi duz ciliz bir anahtar.Keske immobilizer olsaydi.Hirsizlik acisindan biz motorculara bir guzellik olurdu.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2020
Mesajlar
19
Amin sağolun teşekkürler ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

dominar 400 ug fiyat 31500tl
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
iste bu kotu oldu.zam mantiksiz bu ortamda .Kuralkan kendinden sogutur insanlari sebep her ne olursa olsun.
Bu arada zam konusundan bagimsiz sanirim yeni modelde de immobilizer yok.Bir kuru anahtar gordum.Pulsar anahtari gibi duz ciliz bir anahtar.Keske immobilizer olsaydi.Hirsizlik acisindan biz motorculara bir guzellik olurdu.

Tabi ki zam olmasa güzel olurdu ancak buna karşılık adamlar da demez mi" iki ay içinde Dolar 5.70'ten 6.70'e zıplamasa ne güzel olurdu". diye. Hani, ticaretlerini bir şekilde devam ettirmek zorunda herkes:pale:
Herkesin istediği "Zam olmasın", o zaman en güzeli kawasaki'nin yaptığı gibi döviz ile fiyat belirlemek. Ondan sonra hiç zam yok, hep aynı fiyat(yerseniz).

Yeni modelde de immo yok, bajajın hiçbir modelinde yok. Halen motosiklet alıcılarının fiyat/performans kesmine göre ürün çıkartıyorlar, immo koyarlarsa fiyat 3-5 daha artacaktır, bu da "Hintliye okadar para vereceğime ikinci el japon alaırım" konusunu tekrar hortlatacaktır. Şu anda idare eder bir fiyatlandırma ile iyi bir şekilde japon-çin arasında konumlanmış görünüyorlar.
Bu motor(dominar ug) yukarı segmentlere minik minik ilerleme çalışmaları olarak görünüyor, 3-5 sene sonraki yeni çıkaracakları modellere koyarlar belki immo, kim bilir. Umarım bizim de ekonomimiz iyi olur da rahatça alabiliriz(Hayaller - Hayatlar).
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
492
Tabi ki zam olmasa güzel olurdu ancak buna karşılık adamlar da demez mi" iki ay içinde Dolar 5.70'ten 6.70 olmasa güzel olurdu". diye:pale:
Herkesin istediği "Zam olmasın", o zaman en güzeli kawasaki'nin yaptığı gibi döviz ile fiyat belirlemek. Ondan sonra hiç zam yok, hep aynı fiyat(yerseniz).

Yeni modelde de immo yok, bajajın hiçbir modelinde yok. Halen motosiklet alıcılarının fiyat/performans kesmine göre ürün çıkartıyorlar, immo koyarlarsa fiyat 3-5 daha artacaktır, bu da "Hintliye okadar para vereceğime ikinci el japon alaırım" konusunu tekrar hortlatacaktır. Şu anda idare eder bir fiyatlandırma ile iyi bir şekilde japon-çin arasında konumlanmış görünüyorlar.
Bu motor(dominar ug) yukarı segmentlere minik minik ilerleme çalışmaları olarak görünüyor, 3-5 sene sonraki yeni çıkaracakları modellere koyarlar belki immo, kim bilir. Umarım bizim de ekonomimiz iyi olur da rahatça alabiliriz(Hayaller - Hayatlar).

R25' in fiyatını görünce "Ulen Dominar'ın hakkını yemişim hee." dedim yani.
 
Katılım
10 May 2011
Mesajlar
12
15 martta motor 28990 tl idi sonra 29990 oldu nisan 3 itibari ile 31500 oldu. bu kadar seri can sikici olabiliyor.Kur farki dogru .
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
Tabi ki zam olmasa güzel olurdu ancak buna karşılık adamlar da demez mi" iki ay içinde Dolar 5.70'ten 6.70'e zıplamasa ne güzel olurdu". diye. Hani, ticaretlerini bir şekilde devam ettirmek zorunda herkes:pale:
Herkesin istediği "Zam olmasın", o zaman en güzeli kawasaki'nin yaptığı gibi döviz ile fiyat belirlemek. Ondan sonra hiç zam yok, hep aynı fiyat(yerseniz).

Yeni modelde de immo yok, bajajın hiçbir modelinde yok. Halen motosiklet alıcılarının fiyat/performans kesmine göre ürün çıkartıyorlar, immo koyarlarsa fiyat 3-5 daha artacaktır, bu da "Hintliye okadar para vereceğime ikinci el japon alaırım" konusunu tekrar hortlatacaktır. Şu anda idare eder bir fiyatlandırma ile iyi bir şekilde japon-çin arasında konumlanmış görünüyorlar.
Bu motor(dominar ug) yukarı segmentlere minik minik ilerleme çalışmaları olarak görünüyor, 3-5 sene sonraki yeni çıkaracakları modellere koyarlar belki immo, kim bilir. Umarım bizim de ekonomimiz iyi olur da rahatça alabiliriz(Hayaller - Hayatlar).

bajaj'ın ceo'su açıklama yapmıştı; 400cc den daha büyük motor bajaj adı ile üretmeyeceğiz diye. adamların hedef kitlesi belli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst