Çok teşekkür ederim. Eski kasa aldım.
Almadan önce Cloud'un incelemelerini tekrar okudum. Samimi ve gerçekçi değerlendirme yaptığı için çok faydalı buluyorum. Ayrıca teşekkür ederim.
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanı dilerim.
Ben Dominar'dan memnun olarak ayrıldım, ve evet ilk başta titreşime fena takılmıştım ve hala diyorum eski kasa titreşimlidir, ama dişli değişimi epeyce rahatlatıyor, geri kalan özellikleri zaten iyi, bir de zamanla alışılıyor titreşime, en azından bende öyle olmuştu.
Güle güle kullan, benim bu işte olumlu katkım olmuşsa ne mutlu bana, sağ ol. Ayrıca bir gün belki yeni kasa bi Domi daha alırım belli mi olur
Selamlar!
Son düzenleme: