- Katılım
- 15 May 2016
- Mesajlar
- 1,960
Geçen sene yazın bir tanesini tune etmeye çalıştık olmadı.
Nasıl bir yöntem kullandınız?
Powercommander ile mi motorun kendi beyninden mi?
Geçen sene yazın bir tanesini tune etmeye çalıştık olmadı.
Otuz küsüratlı rakamlara geleceğinden bahsediliyor bazı videolarda konu arasında. Öyle olursada cazibesini yitirir gibi.Ride by wire olmaz. Olursa fiyat artar. Fiyatı düşük tutmak için onu koymazlar. Böylece hız sabitleyicisi de olmaz.
Nasıl bir yöntem kullandınız?
Powercommander ile mi motorun kendi beyninden mi?
Dostlar bu motoru deneme şansım oldu sonunda, kalite olarak beklentimin üstünde, görüşünde harika gerçekten. Gerçek. Bir motosiklet hissi veriyor. Torkuda beklediğimden çok çok daha iyi çok tatminkar. Ama 5500drn sonra motor çok titriyor. 7000 devirde 1 saat gitsem böbrek taşı düşürürüm herhalde. Çok kararsız kaldım bu motor için almakta istiyorum ama titreşim çok düşündürüyor. Bide o farları, ah ah bayıldım. Trafikte. Şimşek etkili harika.
Dostlar bu motoru deneme şansım oldu sonunda, kalite olarak beklentimin üstünde, görüşünde harika gerçekten. Gerçek. Bir motosiklet hissi veriyor. Torkuda beklediğimden çok çok daha iyi çok tatminkar. Ama 5500drn sonra motor çok titriyor. 7000 devirde 1 saat gitsem böbrek taşı düşürürüm herhalde. Çok kararsız kaldım bu motor için almakta istiyorum ama titreşim çok düşündürüyor. Bide o farları, ah ah bayıldım. Trafikte. Şimşek etkili harika.
Hocam aklinizdaki fiyat nedir yeni model için. Kaç paraya kadar alırım diyorsunuz. Bu özellikler geldiğinde fiyatı baya artacak gibi duruyorAdam tanıtımında yazmış "ride by wire" var diye. Benim için tek önemli şey titreşim olup olmaması. Onda da bir değişiklik olacağına ihtimal vermiyorum ama çift egzantrikliye döndürülmesi bir ihtimal bu konuda da iyileştirme yapılacağı umudu veriyor. Gelirse test edip bakarız.
Hocam aklinizdaki fiyat nedir yeni model için. Kaç paraya kadar alırım diyorsunuz. Bu özellikler geldiğinde fiyatı baya artacak gibi duruyor
Önceki sayfalarda yazılmıştı sanırım ama hatırlayamadım, motorun 6.viteste 5000 devirdeki ve 6000 devirdeki süratleri nedir acaba? Ben zaten motoru fazla yormadan sürerim 120-140 yapıyorsa 5-6 binlerde bana yeter aslında.
Orjinal dişilide 7 binin üstüne çıkar 140 yapman için 120 de 6000 bin civarı diye hatırlıyorum youtube dan bakabilirsin top speed çekenlerde gözüküyor rpm tam ezberimde değil benim
Bende bu şekil hatırlıyorum sanırsam, hiç ekranla işim olmadığı için hiç dikkat etmiyorum, bugün banttan indirilen yeşil renkli dominar da gün yüzüne çıktı, gelirse bakalım hangi renkler Türkiye'ye gelir. Fiyat sanırsam 30 un üzeri 40 ın altı olabilir.
2019 modeldeki yenilikleri 2017ye uygulayabilir miyiz acaba. En çok merak ettiğim şey de titreşim için bir geliştirme yapıp yapmadıkları.
Ben tam zamanında almışım memnunum dominarımdan o fiyatları veremem şahsen