Ben yolculuklarda azar azar ama sık sık olmak üzere daha çok atıştırmalık yemeyi tercih ediyorum.
Çocukluğumun 6 yılı yatılı okulda geçtiğinden, çok hızlı yemek yer, neredeyse çiğnemeden yutardık lokmaları.
Yoksa kafanı sağa çevirdin böreğin kaybolur, sola çevirince elman ortadan yok olur.
Hele birde ekmeği az aldında yemek arasında ekmek almak için masadan kalkarsan döndüğünde tepsi/bardak/yemek hak getire.
Görünmez oluverirdi birden bire.
Hızlı yemek yeyince ve yolculukta birazda hareketsiz ve mide baskı altı pozisyonda olunca, ki motorda çok sık başıma geliyor, mide fena
halde rahatsızlık vermeye başlıyor.
Bu nedenle, özellikle de motosikletle yola çıkıyorsanız, azar azar ama sık sık yemenizi öneririm.
Tabi lokmaları arkanızdan atlı koşturuyormuşçasına çiğnemeden yutmamak kaydıyla.
Son madde yatılı okumuş olanlar için geçersiz. Onlar çiğnemeden yutmaya alışkındır