- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
Lastik olarak ne kullanıyorsunuz. anlas için iyi diyorlar ama arkada orijinal ebat yok. Öne anlas arkaya rosso3 taksam fantezi yapmış mı olurum.
Bende orjinalleri kullanıyorum. 15000km oldu. Değiştirebilirim. Anlas'ın tabanlarında problem çıkıyor die sağda solda çok duydum ama ben lastikleri farklı takma taraftarı değilim. Isınma, yol tutuş faktörleri değişik olduğu için stabil gitmeyi bana göre zorlaştırıyor. Kanal yapılarıda farklı olacağı için ıslak zemindeki farklılıklarını hiç anlatmıyorum.