Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
S21-S20'dende iyi tutuyormuşta merak ediyorum nereye kadar çıkabileceğiz. 5000km daha fazla dayansa bile kafi.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
30 seneden fazladır süren ve de alınabilecek her eğitimi alan, şu an da eğitmen eğitimi alan bir büyüğüm motorda en kaliteli lastik de olsa 10.000 km sonra değiştirmemizi tavsiye etmişti. Ekonomik değil ama güvenli bir yaklaşım.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Bu gün kamp yerimiz deneme tahtasının düzenlemiş olduğu Gebze Ovacık volkan et mangal kamp yeri, durmak yok gezmeye devam, tüm hazırlıklar tamam.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Pilot road 4 taktım lastikleri. Ebatlarımı büyütmek zorunda kaldım ama daha güvenli gibi oldu. Ortası düzleştiği için dk başı kaydırmaya başlamıştı. Arka lastiğin tabanında çatlaklarda oluştuğu için kış gelmeden değiştirmeye karar verdim. Ebatlar büyüdü die sürüşte değişti. Şimdilik alışmaya çalışıyorum.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,293
Pilot road 4 taktım lastikleri. Ebatlarımı büyütmek zorunda kaldım ama daha güvenli gibi oldu. Ortası düzleştiği için dk başı kaydırmaya başlamıştı. Arka lastiğin tabanında çatlaklarda oluştuğu için kış gelmeden değiştirmeye karar verdim. Ebatlar büyüdü die sürüşte değişti. Şimdilik alışmaya çalışıyorum.

Hayırlı olsun.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,005
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Pilot road 4 taktım lastikleri. Ebatlarımı büyütmek zorunda kaldım ama daha güvenli gibi oldu. Ortası düzleştiği için dk başı kaydırmaya başlamıştı. Arka lastiğin tabanında çatlaklarda oluştuğu için kış gelmeden değiştirmeye karar verdim. Ebatlar büyüdü die sürüşte değişti. Şimdilik alışmaya çalışıyorum.

Hayırlı olsun, jantlar da mı değişti yani? Eski janta uygulamak sakat olabilir. PR4'ler harika lastiklerdir, özellikle ıslakta verdikleri güvenlik hissi şahanedir. Benim yeni motorda PR 5 var, onlar daha da bir güzel.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Hayırlı olsun, jantlar da mı değişti yani? Eski janta uygulamak sakat olabilir. PR4'ler harika lastiklerdir, özellikle ıslakta verdikleri güvenlik hissi şahanedir. Benim yeni motorda PR 5 var, onlar daha da bir güzel.

Açıkçası aynı jantlara uyguladılar. Benimde kafamı bulandıran bu mesele. Daha iyi olsun, daha iyi tutsun die daha fazla para verdim ^^ama sakata gelir miyim?^^ die de tırsmıyor değilim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

Kabataş Buz Motor'da taktırdım. Adamlar sadece motosiklet lastiği üzerine çalıştığı için biraz güvendim açıkçası.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,005
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Profili değiştirir ki o? Uyarmadılar mı? Belki normalden 1psi düşük şişirmekte fayda olabilir ama o zaman da sırtı (zaten değişen profilden) daha da çabuk yıpranabilir. Fark çok az ama yine de var yani...
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Buzmotor işini bilen bi yerdi, hala öyledir diye umuyorum, o yüzden sorun çıkmaz sanırım lastik işinde.Ben de gelecek seneye yapacağım o işi. Bu yıl orjinallere devam bütçem yetmez çünkü.

Bu arada asıl yazma sebebim, arkadaşlar aldığım biadil uzun camdan memnun kalmadım ve satıyorum sadece 1 kez taktım ve çıkarttım inanılmaz kaska rüzgar yedim saptırıcı takmama rağmen değişmedi. Şu an 140 a da 180 e de satan var, ben buradan bir arkadaş isterse 100tl'ye verecem ilgilenen varsa buradan mesaj ya da öm atabilir.
GP Kompozit camın siparişini verdim umarım o işe yarar.
Herkese selam.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,005
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
https://ridewrightwheels.com/pages/motorcycle-tire-wheel-fitment-chart

Yukarıdan baktım şimdi, kurtarıyor gibi. Endişelenecek bir şey yokmuş. Fiziksel olarak sığdıysa amortisörler tam kapandığında da bir yere sürtmüyorsa problem olmaz. Hız km göstergeleri çok hafif sapma yapabilir; lastik çevreleri değişik çünkü o kadar. (İlla ki yakıta da etkisi olacaktır ama fren ve yol tutuşta problem çıkarmaz.)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Pilot road 4 taktım lastikleri. Ebatlarımı büyütmek zorunda kaldım ama daha güvenli gibi oldu. Ortası düzleştiği için dk başı kaydırmaya başlamıştı. Arka lastiğin tabanında çatlaklarda oluştuğu için kış gelmeden değiştirmeye karar verdim. Ebatlar büyüdü die sürüşte değişti. Şimdilik alışmaya çalışıyorum.

Lastik ebatlari yükseldikçe,

Uretim
Muhendislik
Malzeme
Ar-ge
Hız ve yük endeksi
Lastik ömrü

Artacaktir.
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Bugün arabamın bakımı için Osmaniye ye gittim, ev ahalisi de peşime takıldı. Tam şehrin girişinde bir de baktık ki motosiklet festivali varmış. Hem de stunt gösterilerinin üstüne gelmişiz. Eşim, kızım ve oğlum orada kalıp gösteriyi seyretmeye koyuldular ben ise arabayla servisin yolunu tuttum.
Ne kadar talihsizim dedim kendime.

Bu arada, festival yarın da devam ediyor, ilgilenen arkadaşlara duyurulur.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Bugün arabamın bakımı için Osmaniye ye gittim, ev ahalisi de peşime takıldı. Tam şehrin girişinde bir de baktık ki motosiklet festivali varmış. Hem de stunt gösterilerinin üstüne gelmişiz. Eşim, kızım ve oğlum orada kalıp gösteriyi seyretmeye koyuldular ben ise arabayla servisin yolunu tuttum.
Ne kadar talihsizim dedim kendime.

Bu arada, festival yarın da devam ediyor, ilgilenen arkadaşlara duyurulur.

Bugun arabayla ailemle beraber merkeze 100km mesafedeki ilçeye dugune gittim,yanimdan geçen motosikletlere imrendim..

Dört tekerlek bana gore degil,ruhum bunaliyor..hele havada tam motor havasiydi...efil efil...
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Gidon kilidi nasıl çalışıyor,kontağı sola çevirince bişey olmuyor merak ettim
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bastırıp sola çevirdiğinde, gidon tam sola dönükse girmiyor, hafif 1cm oynat anahtar ile çevirmeye çalışınca. Şık die girecektir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst