Buzmotor işini bilen bi yerdi, hala öyledir diye umuyorum, o yüzden sorun çıkmaz sanırım lastik işinde.Ben de gelecek seneye yapacağım o işi. Bu yıl orjinallere devam bütçem yetmez çünkü.
Bu arada asıl yazma sebebim, arkadaşlar aldığım biadil uzun camdan memnun kalmadım ve satıyorum sadece 1 kez taktım ve çıkarttım inanılmaz kaska rüzgar yedim saptırıcı takmama rağmen değişmedi. Şu an 140 a da 180 e de satan var, ben buradan bir arkadaş isterse 100tl'ye verecem ilgilenen varsa buradan mesaj ya da öm atabilir.
GP Kompozit camın siparişini verdim umarım o işe yarar.
Herkese selam.