Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Lastik olarak ne kullanıyorsunuz. anlas için iyi diyorlar ama arkada orijinal ebat yok. Öne anlas arkaya rosso3 taksam fantezi yapmış mı olurum.

Bende orjinalleri kullanıyorum. 15000km oldu. Değiştirebilirim. Anlas'ın tabanlarında problem çıkıyor die sağda solda çok duydum ama ben lastikleri farklı takma taraftarı değilim. Isınma, yol tutuş faktörleri değişik olduğu için stabil gitmeyi bana göre zorlaştırıyor. Kanal yapılarıda farklı olacağı için ıslak zemindeki farklılıklarını hiç anlatmıyorum.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
bizim orjinal lastiklerin ömrü ne kadar iyi kötü yetiyor bana mutlaka değiştirmem gereken zamanı nasıl anlıycam son kullanma tarihi varmı :cherry:
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bugün lastiklerime hava basarken farkettim. Arka lastiğin tabanında çatlaklar oluşmaya başlamış. Arkayı 160 alsam bu sefer önüde sanki 120 yapmak gerekirmiş gibime geliyor. Bakalım göreceğiz. Malum zamlardan sonra kışın motoru kızağa bile çekebilirim...
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Mavellen kardeşim (veya abi), Ben de pulsar kullanıyorum ve oldukça memnunum ve seneye kadar dominara geçmeyi düşünüyorum. O nedenle bu sayfalarda dolaşıyorum.
Maksat bilgilenmek.
Saygılarımla.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Lastik fiyatları can yakıyor :salut: stok lastikler ıslakta korkutuyor. Arka kaydığında bir şekilde toparlanıyor da ön kaydığı zaman zora sokuyor. Kışın da kullanacağım için düzgün bir set lastik takayım diyorum. pilot power 2ct 1500TL dediler. İnternette 1350civarı var ama takma parasıyla aynı hesaba geliyor. Taksit imkanları da sınırlı. İnternette zaten vade farksız taksit yapan site bulamadım. Mitas sport force mu öyle birşey o da internette 1000TLye var. Islak performansı için çok iyi şeyler duymadım.

30079919_2079749385398979_4271246440732295168_n.jpg
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Arkadaşlar lastik konusu açılmışken her yola giden lastik var mıdır? Her yol derken kötü yollarda hemen dağılmayan cinsten. Mesela dünya turuna çıkarsam şu lastiği takarım dediğiniz var mıdır?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Arkadaşlar lastik konusu açılmışken her yola giden lastik var mıdır? Her yol derken kötü yollarda hemen dağılmayan cinsten. Mesela dünya turuna çıkarsam şu lastiği takarım dediğiniz var mıdır?

Dünya turuna 1set lastik dayanmaz da Pirelli MT 60(R(S)) Corsa tam o iş için dizayn edilmiş sanki.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
573
Dünya turunu tek bir setle bitireceğim dediğimden değil. Her türlü yol şartına uygun lastik var mı öğrenmek için sordum.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,007
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
MT60 5-6.000'de değişim ister, çok yumuşak hamur (ondan iyi zaten), o yüzden km'si fazla değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------

8-10.000 kullanan da olur ama 6'dan sonra hissettiriyor...
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Pilot power 2ctye karar verdim. Lastik set 1330+120 montajla 1450 lira. Oltay motorda garantiye vade farksız 4 taksit yapıyormuş. Yarın taktırıyorum hayırlısıyla.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
İnanki ıslakta orjinal lastiklerinden daha iyidir. Benim arka lastik bildiğin yarılmaya başlamış. Zaten sürekli arkası oynar oldu. Bakalım n'olacak?

daha iyi olacağı kesin zaten de o kadar para veriyoruz en iyisi neyse 100-200 fazla verip onu takarız :) tabi o kadarla kurtarabileceksek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst