Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Sagolasin,balık bahane, tutunca geri salıyoruz,1 kilo Tavuk kelebek mangal,yaninada semaver yeter..maksat temiz oksijen..:cat:

Git gel 120km mesafe,yolda duzgun..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bende Çatalca’ya gider danamandıra’ya döner oradan Silivri’ye gelirim dedim. Danamandıra sapağında iki tane çoban köpeği kovaladı. Sonuç Saray’a gidip Çerkezköy’den Silivri’ye geldim. 160km yol. 1 saat 45dk. ben 160km yol yapmışım. Köpekler sayesinde yolu uzattık :)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Mangal yakmaya ugrasırken,abartisiz 2mt yilan gordum,zalım,kawasaki gibi sıyrıldı uzadı..foto bile çekemedim.

Kopekler bize sorun değil.cebime bir avuc mama aliyorum,sabah erken saatlerde genelde aç oluyorlar önlerine atiyorum,iki yalanıp gidiyorlar..
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Merhaba arkadaşlar,

Bajaj Domniar 400 kullanıcıyım. Eşime de V15 Vikrant aldım :) eşimle birlikte bu ağustosta 4000km'lik Karadeniz turuna çıktık ve YouTube kanalımızda yayınladık. Kanalda V15 ve Dominar ile motovlog yapıyorum, Motosiklet incelemeleri, Kamplar ve geziler mevcut.

Bir göz atmanız için link aşağıda - Henüz yeni bir kanal içeriği beğenirseniz bir aboneliğinizi alırız :)
https://www.youtube.com/c/MotolojiTR

Eşinize aldığınız motor videosunu eşime izlettim.Esra hanım çalıştırıp kenara çekilmiş kocası denemiş bu hiç adil değil dedi.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Beyler yan ayaklık sallanıyo benim pek sağlam durmuyo sıkabilirmiyim ben bunun vidasını ve kaç anahtar lazım bilen varmı
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Beyler yan ayaklık sallanıyo benim pek sağlam durmuyo sıkabilirmiyim ben bunun vidasını ve kaç anahtar lazım bilen varmı

Götür başakşehir'e sıksınlar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------

Mangal yakmaya ugrasırken,abartisiz 2mt yilan gordum,zalım,kawasaki gibi sıyrıldı uzadı..foto bile çekemedim.

Kopekler bize sorun değil.cebime bir avuc mama aliyorum,sabah erken saatlerde genelde aç oluyorlar önlerine atiyorum,iki yalanıp gidiyorlar..

Yok baba bunlar TIR'a kafa atmaya çalışıyor. Abartısız 2metreler. Ben o yollara girmem. Bu yüzden zaten gezecek rota bulamıyorum. Köy yollarında hep çoban köpekleri. Daha böyle otobanımsı rotalar bulmam lazım. Az araç geçince hırçın oluyorlar -.-
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Götür başakşehir'e sıksınlar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------



Yok baba bunlar TIR'a kafa atmaya çalışıyor. Abartısız 2metreler. Ben o yollara girmem. Bu yüzden zaten gezecek rota bulamıyorum. Köy yollarında hep çoban köpekleri. Daha böyle otobanımsı rotalar bulmam lazım. Az araç geçince hırçın oluyorlar -.-

Bizde yeni geldik eve,dönüşte yolda sigara molasi verdik arkadasin ns200 blok altindan hafif yag terlemesi yapti(conta kismindan),80-90 geldik.pulsar 2016 18.000 km de arkadasta ben gibi sakın kullanir motoru,baya canı sıkıldı,sabah giderken yol boştu 120-130 bastik..ayni yolu sende tvs ile yaptin senin motorda tık yok benimki neden altini islatti muhabbeti yapti,

Benim motoru anarken besmele getir ne demek sende birsey yok tvs ulan bu borumu..diye fircaladim..:cat:

Sonuc olarak,guzel baslayan tur,sonu moral bozuklugu ile bitti..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Fena giderlenmişsin :) Yalnız cidden kara düzen motor Türkiye'deki en iyi motor. Ben bunu anladım...

Yok arkadas alındı,bir iki tık daha iyi gidiyor,teknlojik diye,kara duzen motordan daha saglam olacak diye bir kaide yok..

Arkadaşin kavrayamadigi nokta bu.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
Eşinize aldığınız motor videosunu eşime izlettim.Esra hanım çalıştırıp kenara çekilmiş kocası denemiş bu hiç adil değil dedi.

:) Esra'ya ehliyet daha almadık ve şimdilik motosiklet kullanmayı bilmiyor. Ufak bir sağlık problemimiz var o geçtikten sonra eğitimlere başlayacağız. Hayatımdaki en değerli varlığı korumam gerekiyor.
 

reo

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
718
Merhabalar,
Angrypower ve Levend arkadaşlar bu noktada konuşmanıza katılmak ve ikinize de hak verdiğimi belirtmek istiyorum. Özellikle düşük bütçeli motorlarda yapı ne kadar basit olursa o kadar sağlam ve istikrarlı olduklarını zaman içinde tecrübe ettik. Teknolojik motorları ise teknolojisi oturmuş deneyimli ve arge konusunda ilerde olan markaların üretmesi daha isabetli olmakta (genelde).
En sağlam motorlar Hero, TVS gibileri. En sorunsuz motorlar ise Honda, Suzuki gibileri vesselam.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Benden 3 pulsar 1 adetde dominar geçti.Çok şükür bu 4 enjeksiyonlu motordada sorun yaşamadım.Şans faktörü varmı derseniz vardır belki ama bu saatten sonra alacak gücümde varsa karadüzen motor almam.Hero tvs hiçbir zaman listemde olmadı.Ben pulsarlardanda memnundum dominardanda memnunum.Dominarında en sevdiğim yanı yardırmadan 150 leri görmesi.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Benden 3 pulsar 1 adetde dominar geçti.Çok şükür bu 4 enjeksiyonlu motordada sorun yaşamadım.Şans faktörü varmı derseniz vardır belki ama bu saatten sonra alacak gücümde varsa karadüzen motor almam.Hero tvs hiçbir zaman listemde olmadı.Ben pulsarlardanda memnundum dominardanda memnunum.Dominarında en sevdiğim yanı yardırmadan 150 leri görmesi.

Yardırmadan 150'leri görmesi, esasen o motorun yardırması :) Bende bu saatten sonra ana kullanacağım motoru kara düzen almam. Ben hep 2.motor almanın 1 tane büyük motor kullanmaktan daha ucuz olduğunu savunuyorum. Şuan bir tane kara düzen motor alsam, işe onunla gidip gelsem, üstüne güzel bir kışlık lastik taksam daha ucuz. Yazın zaten ağır abiyi süreriz davalara :p
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682
Dominarın sağlıklı en yüksek hızı nedir?
Şehirlerarası yolda en yüksek hangi hızda sürekli olarak gidilebilir?
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Yardırmadan 150'leri görmesi, esasen o motorun yardırması :) Bende bu saatten sonra ana kullanacağım motoru kara düzen almam. Ben hep 2.motor almanın 1 tane büyük motor kullanmaktan daha ucuz olduğunu savunuyorum. Şuan bir tane kara düzen motor alsam, işe onunla gidip gelsem, üstüne güzel bir kışlık lastik taksam daha ucuz. Yazın zaten ağır abiyi süreriz davalara :p
6 bin devirde 120-125 km bandındayım.Esasen motor yardırma tepkisi vermiyor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Dominarın sağlıklı en yüksek hızı nedir?
Şehirlerarası yolda en yüksek hangi hızda sürekli olarak gidilebilir?

Stok dişli seti ile 163-167 km/sa arası kesiciye giriyor. 110km/sa bandında güzel oluyor. İstanbul-İzmir-İstanbul arası yolculuk yaptım. 163'te kesiciye giriyor die 160km/sa'de gidiyordum. Lakin benim kullandığım gibi sürmeni önermiyorum.

Dominar dayanıklılık testini benim gözümde türlü işkenceler ile geçti. Ben kendi şahsıma gözüm kapalı güveniyorum. Lakin titrememesi içinde Dişli kombinasyonlarını değiştirip bakıyoruz. O da kişinin kendisi ile alakalı. Bendeki titreşim algısı ile sendeki farklıdır. Bunlar kişisel farklar.

Öküz gibi sağlam. Aslanın heybeti ile şekillendirdik die uğraşacaklarını Öküzün kuvveti ile güçlendirdik die reklam yapsalar, daha fazla satış elde ederler :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------

6 bin devirde 120-125 km bandındayım.Esasen motor yardırma tepkisi vermiyor.

Dişli setini 15/45'e çevirirsen, aynı yazıyı yazabilir misin? Buradaki herkes motoru ilk aldığında dişli seti kombinasyonu ile uğraşmaz. Bende dahil...
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Stok dişli seti ile 163-167 km/sa arası kesiciye giriyor. 110km/sa bandında güzel oluyor. İstanbul-İzmir-İstanbul arası yolculuk yaptım. 163'te kesiciye giriyor die 160km/sa'de gidiyordum. Lakin benim kullandığım gibi sürmeni önermiyorum.

Dominar dayanıklılık testini benim gözümde türlü işkenceler ile geçti. Ben kendi şahsıma gözüm kapalı güveniyorum. Lakin titrememesi içinde Dişli kombinasyonlarını değiştirip bakıyoruz. O da kişinin kendisi ile alakalı. Bendeki titreşim algısı ile sendeki farklıdır. Bunlar kişisel farklar.

Öküz gibi sağlam. Aslanın heybeti ile şekillendirdik die uğraşacaklarını Öküzün kuvveti ile güçlendirdik die reklam yapsalar, daha fazla satış elde ederler :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------



Dişli setini 15/45'e çevirirsen, aynı yazıyı yazabilir misin? Buradaki herkes motoru ilk aldığında dişli seti kombinasyonu ile uğraşmaz. Bende dahil...

Kesinlikle o dişli setine geçmem.Ben böyle mutluyum.

Dün artçım vardı.Rampaya vurduğumda hızım 107 km idi.Gaza asılınca hızını yükseltmeye çalışıyor.Bu setle bile beni üzmedi.Basınca gidiyor.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Lastik olarak ne kullanıyorsunuz. anlas için iyi diyorlar ama arkada orijinal ebat yok. Öne anlas arkaya rosso3 taksam fantezi yapmış mı olurum.
 
Katılım
22 Haz 2017
Mesajlar
61
Motosikleti
ATadvs
Lastik olarak ne kullanıyorsunuz. anlas için iyi diyorlar ama arkada orijinal ebat yok. Öne anlas arkaya rosso3 taksam fantezi yapmış mı olurum.

Rossoyu bilmem ama Mitastan genel olarak çok memnunum f/p eğrisinde beklentiyi gayet iyi karşılıyor. Stok lastikler de fena değildi ıslak zeminlerde arada bir korkutmasına rağmen ta ki arka lastik balon yapana kadar. Bütçe yüksek ise Heidenau K80 de güzel bir seçenek olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst