Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ne güzel tertemiz zincir. Benim zinciride sadece yağlayıp geçiyorum. 14100km'de motor. 15000km bakımına soktuğumda zinciride temizletirim.

Ben psikopatım sanırım, dün akşamüstü cafede oturuyorum, dedim "ulan galiba 500 km'yi geçirdik, bugün de hava yağmurlu, yerler çamurlu, hava kararmadan eve gideyim de gazyağıyla zincire dişliye girişeyim sonra da yağlayayım."
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Ben uzun süredir girmiyordum da piyasadan da haberim yoktu dominar tutmadı mi sıfır fiyatları motosikletler okadar zam yemesine rağmen hala 20 bin altında kalmış yoksa satış politikası mi

Çok değil bu sene 4 uncu ayda şimdi ise 9 aydayız 20 bin altında diye konuşuluyor .

5ayda yüzde %70zamlanmış

Asgari ücret de bes ayda 3500tl mi oldu ?

Almanya ABD bizi kıskanıyor dur kesin.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Ben psikopatım sanırım, dün akşamüstü cafede oturuyorum, dedim "ulan galiba 500 km'yi geçirdik, bugün de hava yağmurlu, yerler çamurlu, hava kararmadan eve gideyim de gazyağıyla zincire dişliye girişeyim sonra da yağlayayım."

Aga uygun yerim yok onun için. Paddock sahibide değilim. O yüzden 5000km'de bir temizlik anca yaparım. Pulsar'da iken orta sehpa vardı yapıyordum ama bunda uğraşamıyorum.


Açık söylüyorum Dominar titremese, o paraları çok çok hakeder. Güzel havada 40 arka dişli ile uzun yolda seni çok memnun eder. Ben tek marş İzmir'e gittim, gene tek marş geri döndüm. Öyle şişme falanda yapmadım. Duraklamalarım benzin al, kredi kartı ile ödeme yap, marş bas ve çık. Sadece Çanakkale-Eceabat feribotunda durdum, onda da zaten feribotta gidemem motor ile...
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Aga uygun yerim yok onun için. Paddock sahibide değilim. O yüzden 5000km'de bir temizlik anca yaparım. Pulsar'da iken orta sehpa vardı yapıyordum ama bunda uğraşamıyorum.


Açık söylüyorum Dominar titremese, o paraları çok çok hakeder. Güzel havada 40 arka dişli ile uzun yolda seni çok memnun eder. Ben tek marş İzmir'e gittim, gene tek marş geri döndüm. Öyle şişme falanda yapmadım. Duraklamalarım benzin al, kredi kartı ile ödeme yap, marş bas ve çık. Sadece Çanakkale-Eceabat feribotunda durdum, onda da zaten feribotta gidemem motor ile...

Ben ocak ayında almışım yaklaşık 9 ay olmuş su dahi tutmadım.Pulsarı yağlar parlatırdım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------

Hiç GPS ile kadrandaki hızı karşışaştırdığınız loşumu.Hıza orantılı sapma var.Mesela 85 ile giderken 4 km sapma var.120 ile giderkende 9 km sapma görünüyor.Hız arttıkca sapma artıyor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Olması muhtemelde benim bildiğim 4km/sa lik sapmayı standart yaptılar, en fazla 6km/sa gösterir. Otomobilde gps ile ölçüyordum ama motosiklette öyle bir şansım yok maalesef.

Dün Silivri'ye giderken artçı ile giden bir Honda motor görmüştüm, 2side sadece kask takmış, saçma sapan gidiyorlardı. Sonra ben bunları geçtim, gaza gelmişki düzlüğü bulunca yapıştırdı aklı sıra bana hava atıyor. Ardından gene trafiği görünce nutku tutuldu. Şimdi baktımda CBF 1000 imiş motor :queen:

Sonuç : Motorcu gardaş daha arkamdan gelemedi, Motor var ama sürücü yok ne yazıkki. Bende olsa çoktan Ege turu yapmıştım 2günlük :pale:
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
...
Hiç GPS ile kadrandaki hızı karşışaştırdığınız loşumu.Hıza orantılı sapma var.Mesela 85 ile giderken 4 km sapma var.120 ile giderkende 9 km sapma görünüyor.Hız arttıkca sapma artıyor.
Hız arttıkça hızdaki sapma değeri artar, ancak sapma oranı sabittir. Kabaca açıklamak gerekirse; %10 sapma olsun diyelim, 50 km/s hızda sapma 5 km/s iken 100km/s hızda 10km/s , 150km/s hızda 15km/s sapma olacaktır. Hızınız ne kadar artarsa km/s olarak sapma da o kadar artacaktır, ama yüzdesi sabittir.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Ne Egolar var yahu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------

Hız arttıkça hızdaki sapma değeri artar, ancak sapma oranı sabittir. Kabaca açıklamak gerekirse; %10 sapma olsun diyelim, 50 km/s hızda sapma 5 km/s iken 100km/s hızda 10km/s , 150km/s hızda 15km/s sapma olacaktır. Hızınız ne kadar artarsa km/s olarak sapma da o kadar artacaktır, ama yüzdesi sabittir.
Bu sapma üreticiler için zorunluymuş.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Motoru alıp çıkasım var ama nereye gideeğime karar veremiyorum. Yapacak birşeyde bulamıyorum. Şaka gibi oturdum evde...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoru alıp çıkasım var ama nereye gideeğime karar veremiyorum. Yapacak birşeyde bulamıyorum. Şaka gibi oturdum evde...

Angara'da olsan gazlardık şimdi. Ben çıkıyorum inceden boş geçmeyelim 😃
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Walla çatalca'dan döndüm şimdi, yağmur bulutları üstüme üstüme geliyordu. U dönüşü çaktım geriye bastım. Şuan bulutlar evimin üstünde gök gürültüsü eşliğinde patlıyor :)

Ayrıca ne zaman CBF 600 alırım o zaman seninle gazlarım. Silindirlerim yetmiyor yakalamak için :p
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Ne Egolar var yahu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------


Bu sapma üreticiler için zorunluymuş.

Benim CB500F de 108 gösterirken GPS'te 104 gösteriyor, yaklaşık %4 sapma var, bütün araçlar öyle.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Bende Mt07 istiyorum fiyatlar uçmadan alıp geçsemmi bilemedim.Bunun arka tekerde abs varmıdır acaba.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
147 gösterirken de GPS'e göre 141.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Mt07 formuna yazayım bakalım sonrada bayii ile görüşeyim dominarı takasa alırmı acaba.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bende Mt07 istiyorum fiyatlar uçmadan alıp geçsemmi bilemedim.Bunun arka tekerde abs varmıdır acaba.

tabiki var :) Ben eski kara düzen CBF 600 istiyorum. Çünkü eskiden beridir hep istediğim motosiklet. Hatırı sayılır derecede de tecrübemi elde ettim, bundan sonrası 4silindir olur.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
tabiki var :) Ben eski kara düzen CBF 600 istiyorum. Çünkü eskiden beridir hep istediğim motosiklet. Hatırı sayılır derecede de tecrübemi elde ettim, bundan sonrası 4silindir olur.

Bende severim o tür motoru ama temizi nasıl denk gelecek.Bu mt07 hemen tekere gelmez değilmi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mt07de cbf600de pişman etmez. Mt07 ön arka absli, birde eliniz yatkınsa büyük cc bakım maliyeti bakım maliyeti diyorlar fasa fiso.

Ben yılda 10 bin km ye zar zor ulaşan, belkide ulaşamayan ve motosiklet hayatında 1 yılı yeni doldurmuş biri olarak bütün bakımlarımı kendim yapıyorum.



381tl + 30tl soğutma suyu + 20tl fren hidroliği ile genel bakımımı yaptım 10 bin km boyunca arkama bakmam 10 binde bi yağ bi hava filtre değiştirir gazlarım 😃

Dün mt25ci arkadaşla görüştüm 1000-6000-10000 bakımlarına toplam 1150tl para vermiş.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Garantili iken makine mecbur veriyorsun. Yoksa dediğin daha mantıklı zaten, böylece yolda yolakta kaldığında en azından güvenli bir yere geçecek kadar tecrübe sahibi olmuş olursun.

Lakin sen 1 yılda nasıl 10000km yi geçemiyorsun? 6 ayda 14000km yaptım ben. Bazen İstanbul'a lanet okuyorum :p Hep diyorum İstanbul'da iş ve ev arası bir commuter kullanmak zorunlu die... :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Garantili iken makine mecbur veriyorsun. Yoksa dediğin daha mantıklı zaten, böylece yolda yolakta kaldığında en azından güvenli bir yere geçecek kadar tecrübe sahibi olmuş olursun.

Lakin sen 1 yılda nasıl 10000km yi geçemiyorsun? 6 ayda 14000km yaptım ben. Bazen İstanbul'a lanet okuyorum :p Hep diyorum İstanbul'da iş ve ev arası bir commuter kullanmak zorunlu die... :(
Ben işe şirket aracıyla gidip geliyorum, aileylede arabayla geziyorum tamamen hobi benim için motosiklet.
Bazen biniyim diye garaja iniyorum, sonra plakalık takıyorum, egzozu söküp başka egzoz takıyorum felan binmeden geri eve çıkıyorum o derece hobi 😃
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst