Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Arkadaşlar mt07 formu ölü gibi sanki.İlandaki motoru alacak gibiyim.Fiyatlar artmadan erken davranayım diyorum.Aynı zamanda ikilemde değilim diyemem.Dominarı satacağım.Dominara geç ısındım nk400 almadığıma pişman ettirmedi.İyikide vaktinde dominarı almışım.18 vereyim diyorum sizce fiyat iyimi.5300 km de ve bakımını yeni yaptırdım.Çok şükür düşmemiz olmadı.Aldığımdan beride hiç yıkamadım su yüzü görmedi.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-etkin-ticaret-ten-hemen-teslim-2017-model-mt-07abs-415325597/detay
 
Katılım
11 Eki 2017
Mesajlar
71
Arkadaşlar mt07 formu ölü gibi sanki.İlandaki motoru alacak gibiyim.Fiyatlar artmadan erken davranayım diyorum.Aynı zamanda ikilemde değilim diyemem.Dominarı satacağım.Dominara geç ısındım nk400 almadığıma pişman ettirmedi.İyikide vaktinde dominarı almışım.18 vereyim diyorum sizce fiyat iyimi.5300 km de ve bakımını yeni yaptırdım.Çok şükür düşmemiz olmadı.Aldığımdan beride hiç yıkamadım su yüzü görmedi.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-etkin-ticaret-ten-hemen-teslim-2017-model-mt-07abs-415325597/detay

Yaklaşık 1 ay önce motorcu arkadaşlarla toplandık ve mt 07 test etme imkanım oldu. Agresif bir gaz tepkisi var,almadan önce mutlaka denemelisin. Benim de çok aklımdaydı ama test ettikten sonra almaktan vazgeçtim. fz 8 sürdüm fz 6 sürdüm hepsi de mt den güçlü motorlar ama mt den daha rahat sürülüyorlar. Mt deki tork ve hafiflik motoru sürekli teker yapmaya itiyor. Eğer bileğime hakimim diyorsan al. Birkaç hafta önce pekte sağlam psikolojide olmadığını ve agresif kullandığını hatırlıyorum o yüzden seni düşünerek yorum yapmak istedim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
250likle 10 bin km yapan herkes mt07 kullanabilir gözünüzde büyütmeyin bu kadar. Ama bileğinize hakim olduğunuz müddetçe.. Fz8-6 gibi4 silindirlerle mt07-09 arasındaki fark diğerlerinde 7 bin devirde gelen güç 07-09da her devirde var. Her deviri ateşli ama 200den sonra sönüyor mt07.

İlandaki motosiklete gelince ben olsam 5-10 bin km arasında extralı bi mt07 arardım. 32-34 bandında 2017 5000km egzozlu vs mt07ler var.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Yaklaşık 1 ay önce motorcu arkadaşlarla toplandık ve mt 07 test etme imkanım oldu. Agresif bir gaz tepkisi var,almadan önce mutlaka denemelisin. Benim de çok aklımdaydı ama test ettikten sonra almaktan vazgeçtim. fz 8 sürdüm fz 6 sürdüm hepsi de mt den güçlü motorlar ama mt den daha rahat sürülüyorlar. Mt deki tork ve hafiflik motoru sürekli teker yapmaya itiyor. Eğer bileğime hakimim diyorsan al. Birkaç hafta önce pekte sağlam psikolojide olmadığını ve agresif kullandığını hatırlıyorum o yüzden seni düşünerek yorum yapmak istedim.

Çok teşekür ederim.Bu yorum çok faydalı olacak benim için.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
CBF 500 bak derim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

Ben sana ciddi ciddi iki motor önereceğim. MT serisini severim ama pahalılarda... Honda fan'lığı da var orası ayrı ama ya CB500F al yada CB650F! İstersen CBR versiyonlarına bak. Madem maddi durumun almaya yetiyor. Ben Dominar ile 15000km ye gelmek üzereyim ama benim beklentimi ancak kör topal karşılıyor. Bu yüzden de aklım başka motorlara gitse de genede binince zevk alıyorum.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
CBF 500 bak derim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

Ben sana ciddi ciddi iki motor önereceğim. MT serisini severim ama pahalılarda... Honda fan'lığı da var orası ayrı ama ya CB500F al yada CB650F! İstersen CBR versiyonlarına bak. Madem maddi durumun almaya yetiyor. Ben Dominar ile 15000km ye gelmek üzereyim ama benim beklentimi ancak kör topal karşılıyor. Bu yüzden de aklım başka motorlara gitse de genede binince zevk alıyorum.

650f güzel ama 4 silindir.Çok kaslı görünüyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------

250likle 10 bin km yapan herkes mt07 kullanabilir gözünüzde büyütmeyin bu kadar. Ama bileğinize hakim olduğunuz müddetçe.. Fz8-6 gibi4 silindirlerle mt07-09 arasındaki fark diğerlerinde 7 bin devirde gelen güç 07-09da her devirde var. Her deviri ateşli ama 200den sonra sönüyor mt07.

İlandaki motosiklete gelince ben olsam 5-10 bin km arasında extralı bi mt07 arardım. 32-34 bandında 2017 5000km egzozlu vs mt07ler var.

Vardır mutlaka ama ben yakınımda arıyorum.Bu motorun teker yapılmamış 2.eli yok denecek kadar az.Mesela kalkışlarda az gazı açsan hemen tekeremi kalkıyor.Eğer öyle ise bu beni öldürür.Bunun hatasını tolere edemem.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
O zaman ya Cb500f yada 650f alacaksın. Mt tekeri seviyor. Rahmetli Barkın abi de tracer 700 videosunda mt nin nasıl makine olduğunu gayet net açıklamıştı.

Kaslı gözüksün ne olacak? Hemde 4 silindir. Kulağına güzel gelir herşeyi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
650f güzel ama 4 silindir.Çok kaslı görünüyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------



Vardır mutlaka ama ben yakınımda arıyorum.Bu motorun teker yapılmamış 2.eli yok denecek kadar az.Mesela kalkışlarda az gazı açsan hemen tekeremi kalkıyor.Eğer öyle ise bu beni öldürür.Bunun hatasını tolere edemem.
Gaza değil debriyaja hakim olmak önemli diyeyim. Kullanımı çok rahattır binip denemen lazım ne anlatsam boş ama korkulacak bi motosiklet değil .
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Vardır mutlaka ama ben yakınımda arıyorum.Bu motorun teker yapılmamış 2.eli yok denecek kadar az.Mesela kalkışlarda az gazı açsan hemen tekeremi kalkıyor.Eğer öyle ise bu beni öldürür.Bunun hatasını tolere edemem.

Kardeşim merhaba bende 400nk kullanıcısıyım. Arkadaşımın mt07 sini kullanma fırsatı bulmuşken kullanayım dedim. Dominar ile nk400'ün azımsanmayacak bir gücü olsa da, mt7 nin torku gidişi sayısızca gömlek üstün. Alt devirlerden üst devirlere kadar güç daima var. Teker hevesim yok ama kullanan arkadaşım çok rahat 3. vites teker yapılabiliyor makineyle.

Sakin kullanılsa bile her devirin canlı olması insanı teşvik ediyor. Nereyi kestirirsen gaz açıp giriyorsun. Ürettiği gücün karşılığını verebilecek bileğe ve tecrübeye ihtiyaç var. Litrelik makinelerle kıyaslamıyorum ama düşük cc'den geçecekler için fazlaca güce sahip.

Ayrıca o fiyata sıfır almaktansa ekstralı düşük kmli bir mt07 almak daha mantıklı olur.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
15000km bakımına soktum motorumu. Sıkılmadık conta kalmadı. Az biraz bastım hoş oldu gibi orasını burasını gerdirince. Yarın kafama eserse bir ufak tur atarım sağda solda, bakalım nasıl olacak???
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
Merhaba arkadaşlar,

Bajaj Domniar 400 kullanıcıyım. Eşime de V15 Vikrant aldım :) eşimle birlikte bu ağustosta 4000km'lik Karadeniz turuna çıktık ve YouTube kanalımızda yayınladık. Kanalda V15 ve Dominar ile motovlog yapıyorum, Motosiklet incelemeleri, Kamplar ve geziler mevcut.

Bir göz atmanız için link aşağıda - Henüz yeni bir kanal içeriği beğenirseniz bir aboneliğinizi alırız :)
https://www.youtube.com/c/MotolojiTR
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
15000km bakımına soktum motorumu. Sıkılmadık conta kalmadı. Az biraz bastım hoş oldu gibi orasını burasını gerdirince. Yarın kafama eserse bir ufak tur atarım sağda solda, bakalım nasıl olacak???

15.000km iyi yapmissin..bende 3 ay olacak motoru aldigim 7.500 yaptim.devamli trip 1 de duruyordu yeni farkettim :)

Depoyu fulleyip(100tl)720-740 km bol gaz kolu cevirmeli yol durumuna gore 120den asagi inmeden

Sabah 7:30 da vurduk yola iki motor ns200-tvs180 kaplicalara ordan baliga...
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Şansınız bol olsun. Bende birazdan saçma sapan köy yollarına vuracağım kendimi. Hava güzel. Sürebiliyorsan süreceğim, yağmurlarda bu sene sürmeyebilirim. Çok kararsızım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst