- Katılım
- 3 Mar 2011
- Mesajlar
- 904
beyaz ve mürdüm rengi
Mürdüm rengi var 5900 km de çiziksiz, ekstra yok ama, 17.bin istiyor belki 16,5 olur, araç başında pazarlık yapıcaz fiyat iyi midir?
beyaz ve mürdüm rengi
Mürdüm rengi var 5900 km de çiziksiz, ekstra yok ama, 17.bin istiyor belki 16,5 olur, araç başında pazarlık yapıcaz fiyat iyi midir?
Merhaba arkadaşlar bende almayı düşünüyorum,2. El bakıyorum, geçen aya göre fiyatlar biraz artmış, hangi renk daha fazla tutuluyor, beğenmez ise satmakta zorlanmak istemiyorum, yardımcı olursanız sevinirim.
Beklentini ve sunacağını bilirsen satmak zorunda da kalmazsın. Ama yeni fiyatları acaip arttı ona göre acele et bence.
Merhaba bende mürdüm rengi ile aranıza katıldım, ilk izlenimim güçlü bir motor idare ederin 1 tık üzerinde keyifli bir sürüşü var, 6000 km de sıfır ayarında ekstrasız olarak aldım, 16,500 Tl ve 182 tl devir masrafım oldu. Daha uygun olan ekstaralı dominarlarda vardı ama mesafe sıkıntısı vardı. Hayırlısı olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------
Arkadaşlar çok fazla zırıltı var, sanırım depo ve grenajlardan geliyor, nerelere hangi işlemleri yapmalıyım, tşk ederim.
Merhaba bende mürdüm rengi ile aranıza katıldım, ilk izlenimim güçlü bir motor idare ederin 1 tık üzerinde keyifli bir sürüşü var, 6000 km de sıfır ayarında ekstrasız olarak aldım, 16,500 Tl ve 182 tl devir masrafım oldu. Daha uygun olan ekstaralı dominarlarda vardı ama mesafe sıkıntısı vardı. Hayırlısı olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------
Arkadaşlar çok fazla zırıltı var, sanırım depo ve grenajlardan geliyor, nerelere hangi işlemleri yapmalıyım, tşk ederim.
Virajı hakkaten öyle çokda dengeli.Hayırlı olsun. Servise göster 1dk sürmeden kesiyorlar. Ekstralarını zamanla koyarsın dert etme. Bendekide 14000km oldu. Nereden baksan 6 aydır kullanıyorum makineyi. Tek yamuğu lastikleri. Güzel birşeyler takılırsa tadından yenmez. Çok güzel viraja giriyor.
Kesicide neden 5sn bekleme gereksinimi duyuyorsunki anlayamadım?............
Kesicide neden 5sn bekleme gereksinimi duyuyorsunki anlayamadım?Kesicinin mantığı sen farkında olmadığın zaman motoru korumak, sen farkına vara vara motoru inlet demek değil :queen:
Tmm bende sınırlarında kullanıyorum motoru fakat kesiciye gelmeden vites atılıyor, üstüne 5sn kesicide durulmaz. Yapma, etme, eyleme...
Anlayamazsın?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------
Maksimum torkunu 6500 dv./dk. da veren motoru daha üst devirlere çıkarmak bir işe yaramaz.
Motoru hırpalamak istiyorsan, o işe yarar.![]()
Benim bildiğim o iş, rodajı düzgünce yaptıktan sonra, en fazla 10-15 defa yapılması gereken bişey. Tekrar diyorum benim motorda hep rpm limit ışığı yakıyor ama ben hep böyle performanslı gidiyorum. Kesici vututu yapmışsa, ya dalmışımdır, yada gereksiz bir harekete girmişimdir der bir daha yapmamaya özen gösteririm. Hem saçma sapan ecu müdahale etmez hem de hızım gereksiz düşmez.
Neticede 163'te kesiciye girince 155'te kendine geliyor makine...
https://i.hizliresim.com/PDWaJQ.jpg
bugün izinliydim biraz zinciri temizleyip yağlıyım dedim 1000km oldu dokunmuyodum![]()
Ne güzel tertemiz zincir. Benim zinciride sadece yağlayıp geçiyorum. 14100km'de motor. 15000km bakımına soktuğumda zinciride temizletirim.