Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Mürdüm rengi var 5900 km de çiziksiz, ekstra yok ama, 17.bin istiyor belki 16,5 olur, araç başında pazarlık yapıcaz fiyat iyi midir?

Beyaz ve mürdüm, bu fiyat normal, en az 16 ya bulursun belki sıkışan olur daha düşer ama onu da kovalaman lazım zaman alır, arkadaş Pulsar ile takas yaparak dominar alıyor aldı sayılabilir.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bence en güzel renk gece mavisi, ben alamamıştım. Halen gözüm kalır gece mavisinde. Bu biraz da kişisel bir zevk. Ben arayacak olsam gece mavisine bakarım diyecem de genelde temiz olsun rengi önemli değil die bakarım.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Merhaba arkadaşlar bende almayı düşünüyorum,2. El bakıyorum, geçen aya göre fiyatlar biraz artmış, hangi renk daha fazla tutuluyor, beğenmez ise satmakta zorlanmak istemiyorum, yardımcı olursanız sevinirim.

Beklentini ve sunacağını bilirsen satmak zorunda da kalmazsın. Ama yeni fiyatları acaip arttı ona göre acele et bence.
 
Katılım
1 May 2018
Mesajlar
27
Şu anda https://satis.kuralkan.com.tr/bajaj.aspx üzerindeki Dominar fiyatı 29.765 TL. Gerçekten almayı planlıyorsanız bence de çok beklemeyin.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Şakası yok. 1 ay en fazla aldığı fiyata göre vermeye çalışır sonra herkes kuralkanın yeni belirlediği fiyata göre satış rakamaını koyar.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Beklentini ve sunacağını bilirsen satmak zorunda da kalmazsın. Ama yeni fiyatları acaip arttı ona göre acele et bence.

Merhaba bende mürdüm rengi ile aranıza katıldım, ilk izlenimim güçlü bir motor idare ederin 1 tık üzerinde keyifli bir sürüşü var, 6000 km de sıfır ayarında ekstrasız olarak aldım, 16,500 Tl ve 182 tl devir masrafım oldu. Daha uygun olan ekstaralı dominarlarda vardı ama mesafe sıkıntısı vardı. Hayırlısı olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

Arkadaşlar çok fazla zırıltı var, sanırım depo ve grenajlardan geliyor, nerelere hangi işlemleri yapmalıyım, tşk ederim.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Merhaba bende mürdüm rengi ile aranıza katıldım, ilk izlenimim güçlü bir motor idare ederin 1 tık üzerinde keyifli bir sürüşü var, 6000 km de sıfır ayarında ekstrasız olarak aldım, 16,500 Tl ve 182 tl devir masrafım oldu. Daha uygun olan ekstaralı dominarlarda vardı ama mesafe sıkıntısı vardı. Hayırlısı olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

Arkadaşlar çok fazla zırıltı var, sanırım depo ve grenajlardan geliyor, nerelere hangi işlemleri yapmalıyım, tşk ederim.

Hayırlı olsun.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Merhaba bende mürdüm rengi ile aranıza katıldım, ilk izlenimim güçlü bir motor idare ederin 1 tık üzerinde keyifli bir sürüşü var, 6000 km de sıfır ayarında ekstrasız olarak aldım, 16,500 Tl ve 182 tl devir masrafım oldu. Daha uygun olan ekstaralı dominarlarda vardı ama mesafe sıkıntısı vardı. Hayırlısı olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------

Arkadaşlar çok fazla zırıltı var, sanırım depo ve grenajlardan geliyor, nerelere hangi işlemleri yapmalıyım, tşk ederim.

Hayırlı olsun. Servise göster 1dk sürmeden kesiyorlar. Ekstralarını zamanla koyarsın dert etme. Bendekide 14000km oldu. Nereden baksan 6 aydır kullanıyorum makineyi. Tek yamuğu lastikleri. Güzel birşeyler takılırsa tadından yenmez. Çok güzel viraja giriyor.
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
Valla beynim domi de 7700 km'ye geldi. Memnun bir şekilde kullanıyorum. Son yakıt 3.3 lt ortalama.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Hayırlı olsun. Servise göster 1dk sürmeden kesiyorlar. Ekstralarını zamanla koyarsın dert etme. Bendekide 14000km oldu. Nereden baksan 6 aydır kullanıyorum makineyi. Tek yamuğu lastikleri. Güzel birşeyler takılırsa tadından yenmez. Çok güzel viraja giriyor.
Virajı hakkaten öyle çokda dengeli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------

Bu sabah farkettim benim vitesler magirus gibi çıt çıt vites oldu.Çok garibime geldi.Normalde hatur huturdu.Tek yaptığım dün eve giderken 5.vitesde uzun süre kesiciye girmeye çalışmakdı ama giremedim.Benim dişliler farklı olduğundan 5.vitesde kesiciye giremedim.Kesiciye girsem 5 saniye sonra 6.vitese atacaktım.Kesiciye girmeyince öyle devam ettim.Normalde çok seyrek olarak 1.vitesden başlayarak kesiciye sokup vites değiştiriyorum.Normal zamanlarda 6 bin devirde 120 km hızlarda seyrederim.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Kesicide neden 5sn bekleme gereksinimi duyuyorsunki anlayamadım? :) Kesicinin mantığı sen farkında olmadığın zaman motoru korumak, sen farkına vara vara motoru inlet demek değil :queen:

Tmm bende sınırlarında kullanıyorum motoru fakat kesiciye gelmeden vites atılıyor, üstüne 5sn kesicide durulmaz. Yapma, etme, eyleme...
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Kesicide neden 5sn bekleme gereksinimi duyuyorsunki anlayamadım? :)............

Anlayamazsın?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

Maksimum torkunu 6500 dv./dk. da veren motoru daha üst devirlere çıkarmak bir işe yaramaz.
Motoru hırpalamak istiyorsan, o işe yarar.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Kesicide neden 5sn bekleme gereksinimi duyuyorsunki anlayamadım? :) Kesicinin mantığı sen farkında olmadığın zaman motoru korumak, sen farkına vara vara motoru inlet demek değil :queen:

Tmm bende sınırlarında kullanıyorum motoru fakat kesiciye gelmeden vites atılıyor, üstüne 5sn kesicide durulmaz. Yapma, etme, eyleme...

Nebileyim açılması için arada böyle yap diyorlar.1.vitesden başlayarak son vitesekadar.Arabayıda böyle yapıyorum kesiciye sokuyorum.150 km zor çıkan araç şuan 180km görüyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

Anlayamazsın?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------

Maksimum torkunu 6500 dv./dk. da veren motoru daha üst devirlere çıkarmak bir işe yaramaz.
Motoru hırpalamak istiyorsan, o işe yarar.:)

Bu işlerde bilgim yok.Son hp yi 9 binde veriyor.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Benim bildiğim o iş, rodajı düzgünce yaptıktan sonra, en fazla 10-15 defa yapılması gereken bişey. Tekrar diyorum benim motorda hep rpm limit ışığı yakıyor ama ben hep böyle performanslı gidiyorum. Kesici vututu yapmışsa, ya dalmışımdır, yada gereksiz bir harekete girmişimdir der bir daha yapmamaya özen gösteririm. Hem saçma sapan ecu müdahale etmez hem de hızım gereksiz düşmez.

Neticede 163'te kesiciye girince 155'te kendine geliyor makine...
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Benim bildiğim o iş, rodajı düzgünce yaptıktan sonra, en fazla 10-15 defa yapılması gereken bişey. Tekrar diyorum benim motorda hep rpm limit ışığı yakıyor ama ben hep böyle performanslı gidiyorum. Kesici vututu yapmışsa, ya dalmışımdır, yada gereksiz bir harekete girmişimdir der bir daha yapmamaya özen gösteririm. Hem saçma sapan ecu müdahale etmez hem de hızım gereksiz düşmez.

Neticede 163'te kesiciye girince 155'te kendine geliyor makine...

Yazdığım iyi olmuş.Yazmasaydım öğrenemeyecektim gereksiz kesiciye sokacaktım.Motora faydası yoksa yapmam birdaha.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
PDWaJQ.jpg


bugün izinliydim biraz zinciri temizleyip yağlıyım dedim 1000km oldu dokunmuyodum :)
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Ne güzel tertemiz zincir. Benim zinciride sadece yağlayıp geçiyorum. 14100km'de motor. 15000km bakımına soktuğumda zinciride temizletirim.

sabah yapıcak bişey bulamadım bende baktım spreyler duruyor kenarda gidip temizliyim dedim

bugün arka fren ayağını kaldırıma sürttüm trafikte arka fren tutmuyor ne zaman izinli olsam başıma bi iş çıkıyor :) baktım fren ayaklığı sallanıyor arka frende tepki yok bişey olmuşmudur acaba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst