- Katılım
- 18 May 2016
- Mesajlar
- 1,295
Tesekkurler. Tek kisi kullanim icin 42 mi 43 mu tavsiye edersiniz
42 dişli işini görür.
Tesekkurler. Tek kisi kullanim icin 42 mi 43 mu tavsiye edersiniz
Tesekkurler. Tek kisi kullanim icin 42 mi 43 mu tavsiye edersiniz
Önce sen söyleHaydi bakalım yeni konu!!! Dominar DOHC motor mu yoksa SOHC motor mu?
Evet........Duke 390 DOHC motor galiba.
Dominarı biz dohc motor gibi düşündük ve ona göre performans aradık. Halbuki sohc motor. Pulsarlar ise dohc motordur.
Yani dohc üstten çift egzantrik zincirli, sohc üstten tek egzantrik zincirli.
İşin özü Dominar iyi güzel yanlıyor ama performanslı kullanacağım, delireceğim diyorsan sana olmuyor denektir.
Tek veya çift zincirli değilde, tek-çift eksantrik milli diyelim.Dominarı biz dohc motor gibi düşündük ve ona göre performans aradık. Halbuki sohc motor. Pulsarlar ise dohc motordur.
Yani dohc üstten çift egzantrik zincirli, sohc üstten tek egzantrik zincirli.
İşin özü Dominar iyi güzel yanlıyor ama performanslı kullanacağım, delireceğim diyorsan sana olmuyor denektir.
Tek veya çift zincirli değilde, tek-çift eksantrik milli diyelim.
Tek zincir çift eksantrik olabilir.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/..._gL3z4kGinE-NSsBcwDBf67Dj6xDuozIAjPkEC_AEC5Jg
Peki bunu öğrenebilmenin yolu nedir?