Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
D yi kaldırıp s koymuşlar.Bence dominarda 35 den fazla hp çıkarda motor kısırlaştırılmış gibi.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Dominarı biz dohc motor gibi düşündük ve ona göre performans aradık. Halbuki sohc motor. Pulsarlar ise dohc motordur.

Yani dohc üstten çift egzantrik zincirli, sohc üstten tek egzantrik zincirli.

İşin özü Dominar iyi güzel yanlıyor ama performanslı kullanacağım, delireceğim diyorsan sana olmuyor denektir.
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
339
Dominarı biz dohc motor gibi düşündük ve ona göre performans aradık. Halbuki sohc motor. Pulsarlar ise dohc motordur.

Yani dohc üstten çift egzantrik zincirli, sohc üstten tek egzantrik zincirli.

İşin özü Dominar iyi güzel yanlıyor ama performanslı kullanacağım, delireceğim diyorsan sana olmuyor denektir.

pulsar da doch değil soch motor ama tek ekzantriğe 4 subap titreşimin yarısı o fazla ve gereksiz 2 subaptan kaynaklanıyor. ekrem beye grupta sormuştum soch motorda 4 supap ne alaka diye? cevabı gelmeden gruptan attılar. Doch ile soch arasında inazuma ile r25 kadar fark vardır. Anlaşılabilmesi için verdim bu örneği.
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Dominarı biz dohc motor gibi düşündük ve ona göre performans aradık. Halbuki sohc motor. Pulsarlar ise dohc motordur.

Yani dohc üstten çift egzantrik zincirli, sohc üstten tek egzantrik zincirli.

İşin özü Dominar iyi güzel yanlıyor ama performanslı kullanacağım, delireceğim diyorsan sana olmuyor denektir.
Tek veya çift zincirli değilde, tek-çift eksantrik milli diyelim.
Tek zincir çift eksantrik olabilir.
images
 
Katılım
7 Eki 2007
Mesajlar
1,792
Peki bunu öğrenebilmenin yolu nedir?

Çift eksantrik olup olmadığını öğrenmek mi?
Dışarıdan baktığınızda üst kapağın bulunduğu kısım; eksantrik zincirinin dolaştığı iki tane dişlinin yüzünden genellikle geniş olur ama dizayna bağlı bir şey, fark edilmez de olabilir.

ans-344483169
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Merhaba arkadaşlar bende almayı düşünüyorum,2. El bakıyorum, geçen aya göre fiyatlar biraz artmış, hangi renk daha fazla tutuluyor, beğenmez ise satmakta zorlanmak istemiyorum, yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
beyaz ve mürdüm rengi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst