kardeş bu konu motor test edildiğinden beri var, test sürüşü yapan bir arkadaş yazmıştı,ufak tartışması oldu, ben yağ olayını 1.2 sebepten ötürü söyledim, illaki o sebepten olacak diye bir şey yok, şayet motorun yapısı ile alakalıda olabilir, ayarlar ile alakalıda olabilir, ya da sorun vardır bilemiyorum, yalnız 3.5 gündür motora göre gaz açıyorum, orta devirlere gelince, belirli hızlarda, her viteste motor kasılıyor, sonra turbo varmış edasında gazlıyor, eski gaz açma alışkanlığımı bıraktım, motorun gaz yemesine göre gazı açıyorum, sorun yok, 2 kademeli demem bundan sebep , alt devirler farklı oluyor, üst devirler farklı, arada dediğin olayı yapıyor, gazı yedirerek açınca sorun olmuyor, geçen yaz ybr de de yapmıştı benzer bir olay o sebeple yazdım, buji yi çıkardım, kenarları siyahlaşmıştı, zengin karışım gibi, şu an problem olarak görmediğim için çünkü nasıl yağ koyuldu motora bilmiyorum buji ve 15.50 20.50 yağ da denemek lazım rodajda terleme yoktu terleme yaptırdı motor yerlerinde kısa yazacak olursam kronik bir şey yok ise, biraz irdelerim ve çözerim, gerekirse karbüratör ayarı yaparım, servis de sordum, egsoz gaz bekletmesi olabilir demişlerdi, motor yapısı farklı olduğu için ve normal gaz açmayla şimdilik bir şey yok, hızlı gaz açınca boğulmada olabilir, sonuçta gazı normal kontrolde aç, yarı ve diğer yarı olarak, tekleme olmadığını göreceksin
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:31 ----------
dediğin teklemeyi yaşadığım için biliyorum, hava filtresine de bakmak lazım yağlanmış mı diye , sen gazı dediğim gibi aç yedirerek sorun olmadığını göreceksin