bu motoru ilk test ettiğimde 2 farklı discover kullanmış ve bu sorunu 2 motordada yaşadığımı dile getirmiştim. bazı arkadaşlar neredeyse beni linç edecekti ben bunları söylediğim için, hatta saçma sapanda teknik açıklamalar yapmışlardı burada.
arkadaş, bende bajaj kullanıyorum ama artı eksi ne varsa sötylüyorum ki alan adamı yanıltıp arkamızdan bela okumasın diye. şimdi forumu okuyorumda benim ilk başta söylediğim yığılma sorununu bir çok arkadaş yaşıyor demekki. şimdi bana saldıran, hömküren, çok bilmiş motosikletçi arkadaşlardan hem özür hemde bu konuyla ilgili açıklama bekliyorum

r:
ben o zamanda yazmıştım :d halende yazıyorum ,insanları yanıltmamak lazım, gerçekleri söyleriz, bazı insanlar normal motorlarda da olan sorunları da çokça yazıyor, kafa karışıklığı oluyor, bu olay orta devirlerde oluyor, orta devirlerde ,gazı hızlı açınca, motorun gidiş ve gücü üstünde hızlılık olunca tekliyor, sonra zincirini kırmış gibi seri hızlanıyor, olay yapısal da olabilir, arıza da, ya da ayarlar ile ilgilide olabilir, cbf forumunda da vardı, karbüratör tahliye hortumundan kaynaklıydı, orada ki konu, benzer sorunda olabilir, neticede alıştım, zaten gaz koluna yarıya kadar gaz verince motor alıyor başını gidiyor ,sen yazmıştın bende yazmıştım :d, halende yazıyorum,
motor az daha km re yapsın bakalım, daha yeni, elime takımı aldığım zaman, ne gerekiyorsa hallederim :d ,değişim ve ayar konularında,
geçen sizin foruma baktım gene, sabahları jikle ve stop sorunu diyor du bazıları, bu bir sorun değil, çoğu motorda var, soğuk bir motor jikle siz ( otomatik jikle de içinde ) çalışıyorsa, ayar sorunu vardır, jikle hava akışını azaltır, zengin karışım ile aracın çabuk çalışmasını sağlar, jikle devrede değilse, ya zor çalışır yada stop edip durur, şimdi böyle konuları bilmeyen insan da çok, her şeye şöyle böyle demek le olmuyor bekleyeceğiz ve gerçekleri göreceğiz
