S.a arkadaşlar garip arkadaşım sana bikaç sorum olucak bakımları kırklarelinde yaptırıyorsun sanırım bizim servisteki Murat usta hakikaten çok ilgili ve yardımcı biri saolsun sorum diğer arkadaşlarada geçerli benim discover 1000 km yi geçti 5. viteste redline a giriyormusunuz? çünkü 5. viteste tapa gaz gidiyorum düzde hiç bi şekilde yatmadan üstüne ama buji bi ateşliyo bi ateşlemiyo sizlerde bu durum varmı acaba? çünkü kafama takmış durumdayım bunu gerçekten motordan soğutacak duruma geldi gps te top speed yatmadan düz yolda 106.4 resim yüklemeyi anlatırsanız yüklerim yanlız birdaha 106 ya çıkmadı gps te yokuş aşağı gene yatmadan 103 yaptı tabiki motor yine bir ateşliyo bir ateşlemiyodu buji
kardeş arada bende de oldu, şu aralar yok, kesici varmı, yokmu bilemem, eski motorum ybr de de oluyordu, şöyleki 10.40 gibi ince yağ koyunca, aşırı sıcak havalarda ve fazla kullanım sonucu, subaplara yağ fazla geliyordu, hava filtresinin oradaki hortum dan, bujı yağlanıyordu, kalın yağ ile çözmüştüm ve hızlı gaz açmaları azaltmıştım, şimdi 3.5 gündür discover da böyle sorun yok, gazı 2 kademe olarak açıyorum, yarım ve diğer yarım olarak, kesiklik yapmıyor, kesikliğin 3.5 sebebi olur, hava filtresi, buji, ateşleme, karbüratör ayarı, subap ayarı, bana göre soğuması ve yağlaması için hortumdan gelen yağ, yüksek devirlerde, buji yi yağlıyor, eski ybr de de başıma geldiğinden yazıyorum, gazı 2 kademede aç, aşırı sıkıştırmadan, bakalım ne olacak, bende düzeldi şu an iyi belki başka sebeptende olabilir ama ben bu şekil hallettim, eski tecrübemden dolayı,son hızı kafana takma hem motor yeni hemde dediğimiz olaydan buji yağlanırsa ateşleme yapamaz