Bajaj Bajaj Discover 125 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Göstergeye sonradan devir saati uydurulurmu göstergeyi zaten doldurmuşlar devir saatinden kaçmak için yakıt göstergesini büyülterek bu işi çok güzel uydurmuşlar :) benzin göstergesi biraz daha normal ufaltılıp ufakda olsa bi devir saati koyulabilirdi :pl:
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
göstergeye sonradan devir saati uydurulmayaca k tabii ki, devir saati uygun bir yere monte edilecek :)
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
55
Aranıza yeni katıldım.1990 yılından beri bajaj chetak kullanıyorum.Yolda bırakmadı parça aratmadı arıza yapmadı.Elimden 3 adet bajaj chetak geçti.Hepsini sattım ve yeni mavi discover ile aranızdayım.

Daha 80 km deyim.

Eskişehir'de ki servis çok ilgili ve Eskiehir'in en eski motorcularından.

İlerleyen günler de tecrübelerimi yazarım.Şu an için mükemmel.
Size kullanım kılavuzu verildimi ?
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Aranıza yeni katıldım.1990 yılından beri bajaj chetak kullanıyorum.Yolda bırakmadı parça aratmadı arıza yapmadı.Elimden 3 adet bajaj chetak geçti.Hepsini sattım ve yeni mavi discover ile aranızdayım.

Daha 80 km deyim.

Eskişehir'de ki servis çok ilgili ve Eskiehir'in en eski motorcularından.

İlerleyen günler de tecrübelerimi yazarım.Şu an için mükemmel.
Size kullanım kılavuzu verildimi ?

Kullanım klavuzunu indirmek için linke tıklayın..


https://yadi.sk/d/4PtWGyK9Ry9ZW

bize de verilmedi netten buldum
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
5
S.a arkadaşlar garip arkadaşım sana bikaç sorum olucak bakımları kırklarelinde yaptırıyorsun sanırım bizim servisteki Murat usta hakikaten çok ilgili ve yardımcı biri saolsun sorum diğer arkadaşlarada geçerli benim discover 1000 km yi geçti 5. viteste redline a giriyormusunuz? çünkü 5. viteste tapa gaz gidiyorum düzde hiç bi şekilde yatmadan üstüne ama buji bi ateşliyo bi ateşlemiyo sizlerde bu durum varmı acaba? çünkü kafama takmış durumdayım bunu gerçekten motordan soğutacak duruma geldi gps te top speed yatmadan düz yolda 106.4 resim yüklemeyi anlatırsanız yüklerim yanlız birdaha 106 ya çıkmadı gps te yokuş aşağı gene yatmadan 103 yaptı tabiki motor yine bir ateşliyo bir ateşlemiyodu buji
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
S.a arkadaşlar garip arkadaşım sana bikaç sorum olucak bakımları kırklarelinde yaptırıyorsun sanırım bizim servisteki Murat usta hakikaten çok ilgili ve yardımcı biri saolsun sorum diğer arkadaşlarada geçerli benim discover 1000 km yi geçti 5. viteste redline a giriyormusunuz? çünkü 5. viteste tapa gaz gidiyorum düzde hiç bi şekilde yatmadan üstüne ama buji bi ateşliyo bi ateşlemiyo sizlerde bu durum varmı acaba? çünkü kafama takmış durumdayım bunu gerçekten motordan soğutacak duruma geldi gps te top speed yatmadan düz yolda 106.4 resim yüklemeyi anlatırsanız yüklerim yanlız birdaha 106 ya çıkmadı gps te yokuş aşağı gene yatmadan 103 yaptı tabiki motor yine bir ateşliyo bir ateşlemiyodu buji

Murat ustama Selam söyle. Çerkezköyden Ramazan dersin.. Bende çok severim ustayı gayet ilgili.

öncelikle şunu bil..motorunda hiçbir sorun yok.. o hızlarda motor kesiciye girer. senin o tekleme dediğin şey kesicidir. bu da gayet normal.. pulsar da discover da erken kesiciye girer. bu da bajaj klasiği diyelim.. benim motor da öyle.

resim ekleme konusu

http://hizliresim.com/

siteyi aç, sağda "GÖZAT" var. tıkla..Bilgisayarında resim neredeyse bul ve siteye eklemek istediğin resme ççift tıkla.. Eğer beceremiyoırsan ekleyeceğin resimleri masaüstüne kopyala ve yeni isim ver resimlere. Sonra GÖZAT a tıkladıktan sonra sol taraftan masaüstünü seç ve eklemek istediğin resme çift tıkla. resim seçtikten sonra YÜKLE ye bas ve bekle. Açılan sayfada " Forumlar: bbcode" yazan yerin sağ kutucuktaki yazıyı kopyala ve buraya yapıştır.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
5
127073-bajaj-discover-125-st-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-10.html
yaptımda oldumu acep aleyküm selam ramazan kırklarelinde de var 2 3 tane arada görüyorum bajajları. evet kesici dedi zaten murat usta da okuyunca az çok 120 yapıyom falan motor 12000 de insan neden benim motor kesiciye giriyor diyor yani:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
55
O tekleme gibi olay bizde de vardı. Ama yavaştan atıyor. Bir de vites pedalı yerinden çıktı. Sıktım geri gevşedi servise gidip Loctite döküp sıkıldı. .
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
bugün hava biraz rüzgarlıydı, lakin motora yatmayı sevmem biline :)

5. vitese attım çevirdim gazı, sonra baktım ki çok hızlandı hemen düşürdüm 80'e MAX Speed yukarıdan aşağıda

Screenshot_2014-06-02-17-45-02_zpsbdca4f6c.png
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
55
Benzin ışığı yedektemi yanıyor yoksa yedeğe geçmeden mi ? Birde nasıl bir ışık yanıyor. . Sağolun
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
Benzin ışığının yandığını görmedim, kim dedi ışık var diye? :D

varda bende mi bozuk :(
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
benzin ışığı malesef yok, kitapçıkta yazan yanlış, iyice incelerseniz KM diye başka bir numara gösteriyor resimde.
 
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
625
S.a arkadaşlar garip arkadaşım sana bikaç sorum olucak bakımları kırklarelinde yaptırıyorsun sanırım bizim servisteki Murat usta hakikaten çok ilgili ve yardımcı biri saolsun sorum diğer arkadaşlarada geçerli benim discover 1000 km yi geçti 5. viteste redline a giriyormusunuz? çünkü 5. viteste tapa gaz gidiyorum düzde hiç bi şekilde yatmadan üstüne ama buji bi ateşliyo bi ateşlemiyo sizlerde bu durum varmı acaba? çünkü kafama takmış durumdayım bunu gerçekten motordan soğutacak duruma geldi gps te top speed yatmadan düz yolda 106.4 resim yüklemeyi anlatırsanız yüklerim yanlız birdaha 106 ya çıkmadı gps te yokuş aşağı gene yatmadan 103 yaptı tabiki motor yine bir ateşliyo bir ateşlemiyodu buji

kardeş arada bende de oldu, şu aralar yok, kesici varmı, yokmu bilemem, eski motorum ybr de de oluyordu, şöyleki 10.40 gibi ince yağ koyunca, aşırı sıcak havalarda ve fazla kullanım sonucu, subaplara yağ fazla geliyordu, hava filtresinin oradaki hortum dan, bujı yağlanıyordu, kalın yağ ile çözmüştüm ve hızlı gaz açmaları azaltmıştım, şimdi 3.5 gündür discover da böyle sorun yok, gazı 2 kademe olarak açıyorum, yarım ve diğer yarım olarak, kesiklik yapmıyor, kesikliğin 3.5 sebebi olur, hava filtresi, buji, ateşleme, karbüratör ayarı, subap ayarı, bana göre soğuması ve yağlaması için hortumdan gelen yağ, yüksek devirlerde, buji yi yağlıyor, eski ybr de de başıma geldiğinden yazıyorum, gazı 2 kademede aç, aşırı sıkıştırmadan, bakalım ne olacak, bende düzeldi şu an iyi belki başka sebeptende olabilir ama ben bu şekil hallettim, eski tecrübemden dolayı,son hızı kafana takma hem motor yeni hemde dediğimiz olaydan buji yağlanırsa ateşleme yapamaz
 
Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
35
tvs apache mi yoksa bajaj 125st mi ? Bu arada bu motorun torku kaç nm? Cb125e ve yamaha 125esd ye göre daha atik midir? Apache ile aralarında 500liracık fark var...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
tvs apache mi yoksa bajaj 125st mi ? Bu arada bu motorun torku kaç nm? Cb125e ve yamaha 125esd ye göre daha atik midir? Apache ile aralarında 500liracık fark var...

Discover Apaçi ye göre çok rahat. Arada güç farkı var ama ben olsam discover i alırım. Deneyin hak vereceksiniz. Ybr ye göre daha atık ve güçlü geldi bana.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
67
tvs apache mi yoksa bajaj 125st mi ? Bu arada bu motorun torku kaç nm? Cb125e ve yamaha 125esd ye göre daha atik midir? Apache ile aralarında 500liracık fark var...

arkadaşın söylediklerine ilave olarak apache sınıfındaki en çok titreşimli makine. yeni modelinde titreşim daha az diyolar ama oda 5.400 tl. bende yakın zamanda discover alacağım
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
apachi ile arasında nasıl 500 liracık var yahu 1500 olmasın o..
 
Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
35
apachi ile arasında nasıl 500 liracık var yahu 1500 olmasın o..
2012 kasası 4390lira etiket fiyatına sahip. Bir kaç bayi ilede konuşup görüştüm ellerinde mevcut olduğunu söylediler. Açıkcası şu aralar karar aşamasındayım yanlız apachenin 150cc oluşundan ötürü tercihim o yönde olacak gibi...
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
55
Far ayarını biraz kaldırmak istiyorum. Nerden ayarlarim. Birde fren ,süspansiyon ve gaza yüklenince motor altinizdan kaçacak gibi oluyor ya hasta oldum süper :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst