Hayırlı uğurlu olsun.
Motoru teslim aldıktan sonra görüşlerini ve resimleri bekleriz
Teşekkürler.Teslim alip yol yaptikca gerekli paylasimlari yapacagim forum sayfasi yeni yeni artis gösteriyi kullanici sayisinin artmasi sayfa sayisini ve bilgi alisverisini artiracaktir.nitekim rakipler cbf 150 ve YBR 125 sayfasi çok aktif
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------
@garip hocam sizin motorun ayakkabı yakma olayi nasil sonuçlandı nitekim motorunuzu satiyorsunuz pek hosunuza gitmedi herhalde???
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
[QUOTdüşünceler 32200]Üstad bende almayı düşünüyorum, mondial 180 z one s ile bunun arasında kaldım.İlk motorum olacak.İstanbul içinde kullanıcam.Hangi marka daha az sorun çıkarır acaba, benden daha tecrübeli olduğunuz kesin.En fazla 2 sene kullanıp üst cc ye geçmeyi düşünüyorum.Ayrıyetten arabamda var çok titiz ve kullanma klavuzuna uygun kullanırım.Bu şartlar altında abuk subuk arıza çıkarmaması benim için önemli birde tır ve kamyonlardan sıyrılabilir miyim bu motor gücünde ki aletlerle?Garantisi kaç yıl birde?Teşekkürler.[/QUOTE]
Ayni dusunceler bende var ben discover aldim