Bajaj Bajaj Discover 125 ST Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
arkadaşlar , scooter arıyordum.. buldum.. yakınımda hemde.acil motorumu satmam gerek.. sıfır ayarında rodajı tamamlanmış ilk bakımı yapılmış.

3600 e verecem.. istanbuldan arkadaşlar için avantajlı, sigorta masrafınız az olur

saygılar
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
12
Discovery test sürüşünü katılan bir kişiye discovery 100 kişiye 1 yıl ücretsiz bakım için bi çekiliş yapılıcaktı. Temmuzun ilk haftası yapılacağını biliyodum ama bilgi ediniceğim bi yer yok oyuzden sormak istedim bi bilen çıkar diye.
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
http://hizliresim.com/38XaW4
Merhaba arkadaşlar arkadasimın çinli chooper ı vardı onu satıp kurtuldu ve bana ne alayım diye sormuştu bende discoveri test etmiştim ve sürüş çok rahat olduğu takibindeydim bu gitmişti.Zaten kalite olarak hic bir kuşkum yoktu daha Türkiye ye girmeden önce takibindeydim bu markanin ki başka bir arkdasima cbf ini sattirip pulsar aldirdim.Şimdi size 2 sorum var.
1.Biraz devirli kullandigin zaman her viteste yığılma yapiyor bu kesiciden dolayı mi?
2.Arkadasim 4 litre benzine 130 km gitmiş.Bu değer çok değil mi?Rodajda olsa bile bana çok geldi

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------

 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Değerliokan, çekilisimiz 15 temmuz tarihinde yapılacak, resmi face ve internet sayfamizdan sonucu paylaşacağız,

Değerli designserhat, karariniz hayırlı olsun ınşallah. Güle Güle kullanın. Devirli kullanımdan kasıt 10500 devir/dk sınırına geliyor ise kesici koruma maksatlı devreye girer. Normal kullanımda 100 km de 2 lt civarında bir sarfiyatı olur. Endişeleriniz var ise en yakın servisimize ugramanizi öneririm. Selam ve saygılarımla...


Discovery test sürüşünü katılan bir kişiye discovery 100 kişiye 1 yıl ücretsiz bakım için bi çekiliş yapılıcaktı. Temmuzun ilk haftası yapılacağını biliyodum ama bilgi ediniceğim bi yer yok oyuzden sormak istedim bi bilen çıkar diye.
 
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
ARKADAŞLAR BENDE 125 ST VAR YAKLAŞIK 2 HAFTADIR KULLANIYORUM 2 LİTRE BENZİN İLE 122 KM MERSİN ŞEHİR İÇİNDE YARI AGRESİF TARZDA KULLANIMLA YOL KATETTİM .AYRICA BUNU ALMADAN ÖNCE YBR 125 ESD 2014 VARDI 90 KMDE SATIP BAJAJ ALDIM.TİTREŞİM YOK DENECEK KADAR AZ BEN BU KONUDA HASSASIM. YBR DEKİ TİTREŞİM YOK AMA 100 GÖRÜNCE BAYILMASI BENİ UYUZ ETTİ BAJAJDA BU BAYILMA YOK.BENİM TECRÜBEM BU ŞEKİLDE .

Bayılmayan araç motoru yoktur.Rampa ya 5. vites 100-110Km. ile girdin başlar motor güç kaybetmeye ve 4. düşersin.Aynı hız ile torku farklı iki motor yokuşta aynı olurmu? Torku yüksek olan geçer.dahası biri 5. vites ile rampayı bayılmadan çıkar diğeri 4. vites ile çıkar.Motorunu tanıyacaksın ona göre kullanacaksın."At sahibine göre kişner."

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:38 ----------

Bajaj ın 125 liği ile test sürüşüne katılacağım.Şayet 80-85Km.hız ile düz yolda sarsıntısız tatlı bir gidişi var ise idealdir.Çünkü gücü belli 125cc.Bu güçteki motorlarda Yüksek hızlar motoru aşırı zorlar,bakıma erken ihtiyaç duyar.Bu hız bana yetmez diyen bence daha güçlü motor tercih etmelidir.Benim istediğim yüksek km.lerde de(40-50000) aynı performansı almak. Otomobili olanlar oyomobillerini hep tam gaz mı kullanıyor?Hayır.Bende yeni focus var dizel bir defa otobanda 190Km ye çıktım ama gaz pedalının sonunu daha hiç görmedim ihtiyaç da hissetmedim.tabi ki herkesin tercihi kendisinedir.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
12
Değerliokan, çekilisimiz 15 temmuz tarihinde yapılacak, resmi face ve internet sayfamizdan sonucu paylaşacağız,

Değerli designserhat, karariniz hayırlı olsun ınşallah. Güle Güle kullanın. Devirli kullanımdan kasıt 10500 devir/dk sınırına geliyor ise kesici koruma maksatlı devreye girer. Normal kullanımda 100 km de 2 lt civarında bir sarfiyatı olur. Endişeleriniz var ise en yakın servisimize ugramanizi öneririm. Selam ve saygılarımla...

Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim Ekrem bey
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
55
Aldığımdan beri arka kuyruk tan zangirti geliyordu. Dün söküp baktım. Arka stop civata lari gevşek ve arka stopun 4 ayağından biri kırık. Yapıştırıcı ile yapistirdim sıktım. Ses kesildi. Nasıl gevşek olabilir ve ayağın biri kırık tüketiciye gönderilir.

Motosikleti Mayıs ayının sonunda aldım. İlk vergisi kime ait. Yıllık vergiyi yatırdık.103 tl ?
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
vergi bize ait. 30 hazirandan önce alırsak bize, 1 temmuzdan sonra alırsak 2. taksit bizedir. Bundan herkes şikayetci zaten
 
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
55
Ali reis dediginiz hızlara çok çabuk ulaşabilirsiniz. Çok seri bir motosiklet. Yakıt 10 tl alıyorum 1.89 lt bitmiyor. 110 kmh çok çabuk çıkıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Bu arada bir arkadaşı daha discover sahibi yaptık. Şimdi 2 mavi bir kırmızı olduk. Telden fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum. .
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
43
Selamun aleykum arkadaşlar adim ozgur bursaliyim daha önce vitesli motosiklet sahibi olmadim ilk vitesli motosikletimi almak içinde uzun zamandır araştırma yapiyorum butcem 4000 bin lira civari olduğunu varsayarak çin ki bir motor almaktansa bugün 5 temmuz itibari ile son dönemlerde adini siklikla duyduğumuz( bajaj pulsar 200 ns- tvs Apache gibi) hindistan meşeli kirmizi renk bajaj discover 125 satin aldim. Ben motora keyif amaçli binecem cebimde param var ise ve hava güzel ise o yüzden discover beni görüntüsü ile ve üzerindeki özellikleri ile tatmin etti lastikleri hariç iinşallah sürüş zevki ve performansı olarak ta o tadi verir.motorumu önümüzdeki hafta teslim alacam ruhsat plaka islemleri için hafta sonuna takildim sabirsizlikla bekliyorum motoruna kavusacagim ani teslim alip yol yaptikca burada izlenimlerini paylasirim.herkese kazasiz belasiz iyi sürüşler.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Selamun aleykum arkadaşlar adim ozgur bursaliyim daha önce vitesli motosiklet sahibi olmadim ilk vitesli motosikletimi almak içinde uzun zamandır araştırma yapiyorum butcem 4000 bin lira civari olduğunu varsayarak çin ki bir motor almaktansa bugün 5 temmuz itibari ile son dönemlerde adini siklikla duyduğumuz( bajaj pulsar 200 ns- tvs Apache gibi) hindistan meşeli kirmizi renk bajaj discover 125 satin aldim. Ben motora keyif amaçli binecem cebimde param var ise ve hava güzel ise o yüzden discover beni görüntüsü ile ve üzerindeki özellikleri ile tatmin etti lastikleri hariç iinşallah sürüş zevki ve performansı olarak ta o tadi verir.motorumu önümüzdeki hafta teslim alacam ruhsat plaka islemleri için hafta sonuna takildim sabirsizlikla bekliyorum motoruna kavusacagim ani teslim alip yol yaptikca burada izlenimlerini paylasirim.herkese kazasiz belasiz iyi sürüşler.


Hayırlı uğurlu olsun.

Motoru teslim aldıktan sonra görüşlerini ve resimleri bekleriz
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
43
Hayırlı uğurlu olsun.

Motoru teslim aldıktan sonra görüşlerini ve resimleri bekleriz

Teşekkürler.Teslim alip yol yaptikca gerekli paylasimlari yapacagim forum sayfasi yeni yeni artis gösteriyi kullanici sayisinin artmasi sayfa sayisini ve bilgi alisverisini artiracaktir.nitekim rakipler cbf 150 ve YBR 125 sayfasi çok aktif

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------

@garip hocam sizin motorun ayakkabı yakma olayi nasil sonuçlandı nitekim motorunuzu satiyorsunuz pek hosunuza gitmedi herhalde???

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------

[QUOTdüşünceler 32200]Üstad bende almayı düşünüyorum, mondial 180 z one s ile bunun arasında kaldım.İlk motorum olacak.İstanbul içinde kullanıcam.Hangi marka daha az sorun çıkarır acaba, benden daha tecrübeli olduğunuz kesin.En fazla 2 sene kullanıp üst cc ye geçmeyi düşünüyorum.Ayrıyetten arabamda var çok titiz ve kullanma klavuzuna uygun kullanırım.Bu şartlar altında abuk subuk arıza çıkarmaması benim için önemli birde tır ve kamyonlardan sıyrılabilir miyim bu motor gücünde ki aletlerle?Garantisi kaç yıl birde?Teşekkürler.[/QUOTE]

Ayni dusunceler bende var ben discover aldim
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
10448646_1506745409556175_8295357857186251703_o.jpg
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
2
http://i.hizliresim.com/GbQqGy.jpg

Bu motoru bu kadar ovmeyin arkadaslar.Karsinizda bir tane muhattap yok.Aldim sifr ben bunu 3 gun sonra jant patladi,patladi diyorum dikkat edin.İstanbula gitti ertesi gun geri geldi kullanici hatasidir diye.Anlayamadigim jant gonderdigim gibi geri geldi nasil incelediniz nasil hatayi bende buldunuz.face discover turkiye sayfasina bunu yazdim admini sayfaya yazi yazmami engelledi.hep iyi haberleri yayinlicak pasam.korburatorubde sorunlu yokus yukari 50 60 dan sonra oksuruyor da tiksiriyorda.duz yolda 70 den sonra bi oksurmelet bi tiksirmelet basliyor.Bol keseden konusmuyorum izmir ödemis ten yaziyorum ben dahil 3 motor sahipleri epimiz ayni seylerdrn sikayetciyiz.Ödemiten istanbula kargo hiç beklemeksizin git gel süresi 3 gündür benim bu jantım 3 günde geri geldi neymiş kullanıcı hatası hiç bi yerinde iz yok kargoyu acmadan geri göndermşler bu motorun arkasında duran yok sonuna kadar dediklerimin arkasındayım 0541 580 1989 telefon numaram boy boy da jantın ve motorun resimlerini atarım kaza ibaresi yok en ufak laka da jant patladı patlamak demek ölüm demek bilmem nasıl anlarsınız ama numaram ilanda.kafanızı şişirdim ama herkes bilgili olsun. bu arada 70 den 80 e bi surat yapayım dedin mi öksürüyor tiksiriyor sonra düzeliyor bu damı kullanıcı hatası motordan memnun olan o üç beş arkadaş biz de para verdik buna haberiniz olsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

bu arada facedeki discovery sayfasına yazdım bu msjı sağolsun yönetici arkadas yorum yapma yetkimi kapatmış,neden kötü reklam olmasın numaram ilanda insallah bi faydam olur herkese teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst